quote:Op vrijdag 30 juli 2010 02:10 schreef Elvislives het volgende:
Het leger heeft vandaag een van de belangrijkere bazen van het Sinaloa Cartel vermoord: Nacho Coronel.
http://www.eluniversal.com.mx/notas/698598.html
Er zullen el weer wraakacties e.d. komen...
Maar die Leyva bro's hadden zich al afgescheiden van el Chapo!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:19 schreef Elvislives het volgende:
Hoezo vielen ze dat cartel niet aan? Hele familie Leyva hebben ze al vermoord of in de bak zitten.
en de familia....quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:57 schreef Quacker het volgende:
Dat dacht ik ook Copilco, maar beter pakken ze die geweldadige aan. De mensen van "el Chapo" zijn redelijk rustig. Maar die van Juarez of hun "moordgroep" aka Z's, die zijn erg.
Dat wist ik niet. Sowieso een beetje een zielige familie. Helft dood of vastquote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:29 schreef copilco het volgende:
[..]
Maar die Leyva bro's hadden zich al afgescheiden van el Chapo!
wordt hoe langer hoe gekker...quote:Integrantes de la banda delictiva de Los Zetas atacaron a infantes de Marina de San Fernando, Tamaulipas, y en la acción el personal pudo asegurar un lanzacohetes a los agresores.
http://www.eluniversal.com.mx/notas/700112.htmlquote:Narcobloqueos afectan 20 vuelos en Monterrey
Ik heb 't wel geleerd en leer steeds beter hoe uit te leggen en wat voor fouten de Mexicanen maken (ze doen allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef Quacker het volgende:
Wist niet dat je daar ook les gaf. Ik zou dat niet kunnen, ben vet slecht in dingen uit te leggen.
Ik wacht op je. Met smart en bier!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:44 schreef copilco het volgende:
Volgend weekend weer lekker relaxen @ metro prostitución!!!
heb je AH kipkruiden al in de tasquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:07 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik wacht op je. Met smart en bier!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:05 schreef copilco het volgende:
[..]
heb je AH kipkruiden al in de tas
Dit weekend maar weer eens los daar bij Pollos Ray!quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:11 schreef Elvislives het volgende:
Wow! In Copilco en mij heb je nog 2 fans. Pollos Ray: halve kip met tortillas, uien en saus voor 30 Pesos
Ik vond mijn spelfout in mijn vorige post leuk. Houden we erin?quote:Op vrijdag 3 september 2010 01:55 schreef copilco het volgende:
moraal van die verhaal: fijn om weer terug te zijn!
Op het moment: REGEN!quote:Op woensdag 8 september 2010 01:18 schreef copilco het volgende:
morgen voor 5 dagen naar Guadalajara... kijken wat daar allemaal te doen is
Elvis, voor het lange weekend van independence day zijn er plannen voor Acapulco, que te parece?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |