k metiche , die Spaanse r heb ik nog altijd niet onder de knie, lukt niet bepaald.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:34 schreef dawg het volgende:
[..]
in veracruz hoor je veel 'no mamis'.
oh, en ik moet mijn 'r' goed oefenen, ik heb nu nog een echte brabantse roggel-r.
No maaaaaaames carnalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:34 schreef dawg het volgende:
[..]
in veracruz hoor je veel 'no mamis'.
oh, en ik moet mijn 'r' goed oefenen, ik heb nu nog een echte brabantse roggel-r.
No me chiiiiiingas, weyquote:
ORALE! Que padre Vogue. Que rapido! Buen viaje!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:09 schreef Vogue het volgende:
Que tal la vida en Mexico? Estoy contando los días, en 10 días me encuentro en el avión hacia el DF! Yippiiiiiiie!
Die ananananas die ik er nooit bij, verder zijn ze perfect, tacos al pastor!quote:Op maandag 7 juni 2010 05:58 schreef Vogue het volgende:
Gracias amigos! Estoy super contenta de estar en mi segundo pais
Nee, ik zit in Veracruz voor een congres. Komende donderdag vlieg ik naar Cancun om 10 dagen vakantie te vieren en vrienden op te zoeken.
In september ga ik waarschijnlijk naar DF, anders wordt het oktober. Zullen we dan een meet gaan houden?!
Trouwens, het eerste wat ik kocht toen ik aankwam: Tacos al pastor con queso met een lekkere ananas eropGaat goed met dat dieet van me
Mark, ik wil bier...quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:07 schreef copilco het volgende:
present
quote:Op woensdag 9 juni 2010 05:16 schreef Elvislives het volgende:
Liever Cubana, met een chingo de tabasco
Had het over regen en onweer in D.F.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Vogue het volgende:
Noodweer als in godskolere tyfuswarm ja. Ik was ff vergeten hoe vreselijk heet het hier kon zijn.
Gisteren een beetje noodweer!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Quacker het volgende:
[..]
Had het over regen en onweer in D.F.
Maar Veracruz is niet mis nee...
Feliz cumpleaños!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:23 schreef copilco het volgende:
[..]
Gisteren een beetje noodweer!
Vandaag weer lekker warm ingepakt in een dikke deken smogI
it!
En trouwens, wel even met zijn allen een liedje zingen voor Elvislives!
*eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:07 schreef Elvislives het volgende:
Bij mij nietMaar bedankt! Heb het bescheiden gevierd, dus dat doen we in het weekend beter!
Beetje leuk, Nederlander zijn in Peru?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:16 schreef Vogue het volgende:
Ik welOntvoerd naar momenteel Lima (leuk!), via een week in Buenos Aires (mwoah), en volgende week ga ik naar Caracas (ben benieuwd!). Maarrrr Mexico blijft het leukst!
Gaat onze meet in september nog door in DF?
Santa Fe stond ook weer onder water weeeey!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:30 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben de afgelopen 2 weken al 2 keer vast komen te zitten in Star Bucks (ik geef les daar) vanwege de regen. Dan staat er 30 tot 40 centimeter water en zijn de enige opties wachten of zwemmen...Nu wel weer zon. Over half uurtje weer naar het Zócalo, Nederland kijken op het FifaFunFest!
Als je perséé wil kan je naar Xochimilco op een stel daken springen maar daar zak je alleen al doorheen door er een beetje serieus naar te kijkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:15 schreef copilco het volgende:
[..]
Santa Fe stond ook weer onder water weeeey!
Finale in Mexico kijken! Wat een spektakel.
Alleen wel jammer dat we met de huldiging niet op zo'n woonboot kunnen staan springen!
Nederlandse Vereniging organiseert een evenement in La Condesa.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:19 schreef mrkanarie het volgende:
Weet iemand nog een toffe bar/cafe in Cd. de Mexico om de WK finale te kijken? Wil eigenlijk wel met meer Nederlanders kijken natuurlijk.
www.klm.nlquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:23 schreef Cross9 het volgende:
Hoe is het in Mexico DF? Voor mij nog 6 maandjes!! Zin!
Hoe kan je het best een vliegticket regelen eigenlijk? Ver van te voren of vlak voordat je weggaat? En via Duitsland vliegen?? Ik heb geen ervaring met het vliegen naar buiten Europa namelijk
Ik wil zo goedkoop mogelijk en volgens mij is KLM best wel duur toch? Ik zie tot nu iig vluchten naar Mexico staan voor 1600,-quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:18 schreef copilco het volgende:
[..]
www.klm.nl
lekker rechtstreeks AMS - MEX
geen rollo!
Ik dacht dat jij vannacht in Sydney was...quote:Op maandag 26 juli 2010 03:07 schreef copilco het volgende:
Topic gaat een beetje dood heb ik het idee!
Hoe gaat met de mede Fok!-ers in Mexico?
Ik ga volgende week voor een maandje naar NL. Hopen dat het daar beter weer is. In D.F. regent het al dagen onafgebroken. Het is vandaag zelfs weer eens koud. Hier in Santa Fe is het niet warmer dan 12 graden ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |