Dat dan dus. Dan nog die 300 extra is wel de moeite waard. Alleen wanneer haha.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef copilco het volgende:
je krijgt geen 500 + 500 + 200 hoor.
Je krijgt 500 + 200 (en dan binnen 48 uur) + 300 = 1000 = doble
Blaz had het over 1200 wijsneusquote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef copilco het volgende:
je krijgt geen 500 + 500 + 200 hoor.
Je krijgt 500 + 200 (en dan binnen 48 uur) + 300 = 1000 = doble
Sorry hoor elvis!quote:
Santa Fe kijkt reikhalzend uit naar je komst!quote:
goed werk!quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:41 schreef BlaZ het volgende:
Zo auto gekocht
Jetta uit 2001 , nog even kijken voor verzekering (iemand aanrader? )
De eerste paar weken sowieso al vanwege de hoogte.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Cross9 het volgende:
Hoe is het in Mexico? Nog 7 maandjes!!
Waar ik me wel een beetje zorgen over maak is de smog, aangezien ik licht asmatisch ben volgens mij (heb het nogal snel benauwd). Heb je hier ook echt last van daar?
dit weekend: vivelatino in foro sol.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef Elvislives het volgende:
Da's dan ook het enige stukje Santa Fe wat je kan zien, daar is echt veel smog altijd. Logisch, zonder metro... Wat doen we dit weekend?
Dat is wel te zien aan de gebouwen daaro.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:09 schreef copilco het volgende:
Veel van die verhalen zijn ook gebasseerd op vroeger he.
In de jaren 90 schijnt het hier echt zwaar vervuild te zijn geweest.
Gewoon 5 á 10 jaar in DF blijven wonenquote:Op woensdag 21 april 2010 02:27 schreef copilco het volgende:
[..]
De eerste paar weken sowieso al vanwege de hoogte.
Mensen met astma die ik ken hebben het wel een beetje zwaar hier.
Heb zelf nooit ergens last van. Behalve als ik weg ben geweest en kom terug.
Dan loop ik soms wel naar lucht te happen.
Ja man , dat openbaar vervoer is irritant. Snachts rijdt er casi niks. Maar dat is nu voorbij, wel moet ik nog 2 banden vervangen, schokbrekers, airco bijvullen en nog wat.quote:Op woensdag 21 april 2010 02:26 schreef copilco het volgende:
[..]
goed werk!
Ik twijfel ook om een wagen te kopen.
Wel mooi hoor! lekker rondcrossen en geen gestress meer met openbaar vervoer!!
En dan nog een keer reagerenquote:
Taxi's rijden toch gewoon?quote:Op donderdag 22 april 2010 05:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja man , dat openbaar vervoer is irritant. Snachts rijdt er casi niks. Maar dat is nu voorbij, wel moet ik nog 2 banden vervangen, schokbrekers, airco bijvullen en nog wat.
Die Mexicanen houden hun auto's niet bij !
Talleres zijn wel goedkoop en imho is er genoeg tweedehands spul voor handen als je een jetta hebt.quote:Op donderdag 22 april 2010 05:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja man , dat openbaar vervoer is irritant. Snachts rijdt er casi niks. Maar dat is nu voorbij, wel moet ik nog 2 banden vervangen, schokbrekers, airco bijvullen en nog wat.
Die Mexicanen houden hun auto's niet bij !
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En dan nog een keer reageren
Uhu, maar hier rijden er geen in de straat. Met taxi en bus duurt meestal 2x zo lang en is nog duurder ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Taxi's rijden toch gewoon?
Haha, dat zei ik ook al, want salaris wat gebudgeteerd is is niet slecht ($ 35 mil MXN / maand), maar daar was geen tijd voor.quote:
Daarom, ik dacht dat ik het al goed deed, heb iets minder dan de helft.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Elvislives het volgende:
Oe 35 mil is echt een toploon hier jaMaar helaas, heb dr geen kennis van, zal es wat rondvragen
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef Elvislives het volgende:
Da's inderdaad ook al een prima loon ja. Ooit ga ik ook zoveel verdienen, maar tot die tijd blijf ik lekker gierig
Zie frontpage: Mexicaanse drugsbaron opgepaktquote:
Dat is toch met veel terorristen zo...quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:15 schreef Elvislives het volgende:
Ja El Chapo hadden ze een paar jaar terug in de cel zitten en is toen in een wasauto ontsnapt. Laatst was er een journalist die hem had weten te interviewen. Wel raar dan dat een journalist met El Chapo kan babbelen en de overheid geen idee heeft waar hij uithangt...
Inderdaad erg tof jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:29 schreef copilco het volgende:
Iedereen in Sinaloa weet waar die Chapo zit volgens mij.
Mijn huisgenote uit Sinaloa zei dat Guzman zich gewoon onder de mensen begeeft. Hij gaat ook gewoon in restaurants eten met zijn entourage. Niemand mag dan weg tot hij klaar is. Dan betaald hij voor iedereen de rekening en gaat weer weg.
Weet natuurlijk niet in hoeverre dit verhaal waar is, maar het klinkt in ieder geval tof. Ga er vanuit dat er wel het een en ander waar van is, die gast ontsnapt immers ook niet vanzelf.
Wow zo'n verhaal heb ik ook gehoord, maar ook dat ze telefoons moesten inleveren en daarna weer terug kregen. Dus zit denk ik wel een kern van waarheid in. Zou me wel het leplazerus schrikken als dat zou gebeuren waar ik lekker rustig zit te eten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:29 schreef copilco het volgende:
Iedereen in Sinaloa weet waar die Chapo zit volgens mij.
Mijn huisgenote uit Sinaloa zei dat Guzman zich gewoon onder de mensen begeeft. Hij gaat ook gewoon in restaurants eten met zijn entourage. Niemand mag dan weg tot hij klaar is. Dan betaald hij voor iedereen de rekening en gaat weer weg.
Weet natuurlijk niet in hoeverre dit verhaal waar is, maar het klinkt in ieder geval tof. Ga er vanuit dat er wel het een en ander waar van is, die gast ontsnapt immers ook niet vanzelf.
telefoons ja!quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:14 schreef Quacker het volgende:
[..]
Wow zo'n verhaal heb ik ook gehoord, maar ook dat ze telefoons moesten inleveren en daarna weer terug kregen. Dus zit denk ik wel een kern van waarheid in. Zou me wel het leplazerus schrikken als dat zou gebeuren waar ik lekker rustig zit te eten.
Ben wel in Sinaloa geweest, in Mazatlan, maar ben hem niet tegen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |