Smog valt inderdaad mee gelukkig in Guadalajara. De keren dat ik in Mexico stad ben geweest viel het daar ook mee trouwens. Zal wel geluk hebben gehad. In L.A. de meeste smog ooit in mn leven gezien.quote:Op vrijdag 2 april 2010 04:10 schreef Quacker het volgende:
[..]
Geen ijs: Hier niet in ieder geval, Nieve de Jarafa, jummie!
Water uit de kraan drinken: doe ik liever niet.
Leven in de hoofdstad: Geen idee.
Maar hier valt het nog wel mee met de smog.
ik ben nog ocupadoquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:12 schreef Elvislives het volgende:
Zou jij niet in de gim hangen zodat we vanavond goed kunnen ligaren? Waar wil je eigenlijk heen?
la mama rumbaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:38 schreef Elvislives het volgende:
Om te beginnen dan. En daarna richting Condesa want in cantinas is t matig ligaren. Kunnen ook die blues bar checken. Fuck ik heb gewoon geen idee meer nu de Pata dicht is
Ja da's jouw plek om met je kont te gaan staan draaien. Géén salsa voor mij!quote:Op maandag 5 april 2010 09:14 schreef runaway het volgende:
[..]
la mama rumbaaaaaaaaaa
Maare que pasa met de pata?
Ik zou zeggen een verworvenheidquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:08 schreef copilco het volgende:
drinkwater uit de kraan is een overbodige eerste wereld luxe!
Salsa en cumbia is tof!quote:Op maandag 5 april 2010 17:13 schreef Elvislives het volgende:
Ja da's jouw plek om met je kont te gaan staan draaien. Géén salsa voor mij!![]()
Cumbia Villero vind je dan vast nog coolerquote:
Omdat we een huisfeest hadden en huisfeesten doorgaans beter zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 17:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja da's jouw plek om met je kont te gaan staan draaien. Géén salsa voor mij!![]()
Het is uiteindelijk Zydeco geworden en dat was nog leuk ook, en daarna een of ander suf huisfeest. Waarom gingen we weg uit Zydeco Mark, weet jij dat nog?
Zoals Los Pibes Chorros?quote:Op dinsdag 6 april 2010 07:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cumbia Villero vind je dan vast nog cooler
quote:
Hoorde dat hier in Lucha Libre het publiek meer op elkaar scheld.quote:
Heb paar keer een sms gestuurd, uiteindelijk eentje na 2 uur teruggekregen dat het in behandeling is. Maar nog geen bevestiging gekregen dat het gelukt is.quote:Op zondag 11 april 2010 07:08 schreef Elvislives het volgende:
Iedereen zijn telefoon geregistreerd? Ik heb t wel geprobeerd afgelopen dagen (zelfs mijn éigen CURP in elkaar gezet, via wiki http://en.wikipedia.org/w(...)CURP%29_%28Mexico%29 ) maar de bevestigings SMS blijft maar uit, geen idee dus of ie t nog doet
Why??quote:Op zondag 11 april 2010 07:08 schreef Elvislives het volgende:
Iedereen zijn telefoon geregistreerd?
Ja is inderdaad even afwachten. Vooralsnog werkt ie nog gewoon. Vandaag nog maar es een smsje gestuurd en dit keer binnen 10 seconden berichtje terug dat mijn aanvraag in behandeling is en binnen 24 uur bevestiging krijg. Als ik dat morgen nog niet heb, ga ik langs Telcel met mijn paspoort, dat staat zo op hun site...quote:Op zondag 11 april 2010 19:37 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Heb paar keer een sms gestuurd, uiteindelijk eentje na 2 uur teruggekregen dat het in behandeling is. Maar nog geen bevestiging gekregen dat het gelukt is.
Maar ben benieuwd of het je lukt, want je moet je CURP bij een instantie dacht ik laten maken. Want laatste paar cijfers/letters zijn meer random dacht ik die de overheid uitgeeft. 3e letter hebben ze bij mij een X van gemaakt vanwege gebrek van 2e achternaam in paspoort.
Ik had mijn nummer vorige week al geregistreerd. Duurde 6 minuten en toen was het al gelukt.quote:Op zondag 11 april 2010 07:08 schreef Elvislives het volgende:
Iedereen zijn telefoon geregistreerd? Ik heb t wel geprobeerd afgelopen dagen (zelfs mijn éigen CURP in elkaar gezet, via wiki http://en.wikipedia.org/w(...)CURP%29_%28Mexico%29 ) maar de bevestigings SMS blijft maar uit, geen idee dus of ie t nog doet
Elvislives deed het weer eens op het laatste moment! Mooie carnal!quote:Op maandag 12 april 2010 07:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik had mijn nummer vorige week al geregistreerd. Duurde 6 minuten en toen was het al gelukt.
Via CURP van mijn vriendin.
Je kan ook je mobieltje naar buiten gooienquote:Op maandag 12 april 2010 21:57 schreef Quacker het volgende:
Mijne ook registreerd op een CURP die ik kreeg toen ik op me studenten visum in Mexico was. Die CURP staat vol typos en op ander adres, maar werkte wel.
Daarnaast kan je ook doen zoals meer mensen, hem registreren op de naam van Calderon, dat uit protest tegen de belachelijkheid van die wet.
Kun je dus registreren op een nepnaam?quote:Op maandag 12 april 2010 21:57 schreef Quacker het volgende:
Mijne ook registreerd op een CURP die ik kreeg toen ik op me studenten visum in Mexico was. Die CURP staat vol typos en op ander adres, maar werkte wel.
Daarnaast kan je ook doen zoals meer mensen, hem registreren op de naam van Calderon, dat uit protest tegen de belachelijkheid van die wet.
Telcel, prepaidquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:17 schreef BlaZ het volgende:
Wat gebruiken jullie trouwens, Telcel, Movistar? (Met of zonder abo)
Same here.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:05 schreef copilco het volgende:
[..]
Telcel, prepaid
gebruik hem maar weinig
Zelfde hier, bellen doe ik maar niet teveel want dat kost een vermogen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:05 schreef copilco het volgende:
[..]
Telcel, prepaid
gebruik hem maar weinig
Welkomquote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Belgie speelt het WK voor C-landen ijshockey in DF.
Misschien een ideeetje om een keer een kijkje te gaan nemen, lijkt mijzelf leuk om zo'n toernooi een keer te zien
Zo belt me vriendin me altijd. Wel lastig, maar hé het is gratis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:10 schreef Elvislives het volgende:
Ik heb Telcel prepaid en gebruik 'm toch wel redelijk vaak. Zelfs bellen kost inderdaad veel maar je kan gratis nummers aanmelden. Moet je wel iedere 5 minuten ophangen en weer opnieuw terugbellen...
Inderdaad maar dan moet je wel binnen je regio bellen anders kost het alsnog geld.quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Welkom
Ik heb Telcel prepaid en gebruik 'm toch wel redelijk vaak. Zelfs bellen kost inderdaad veel maar je kan gratis nummers aanmelden. Moet je wel iedere 5 minuten ophangen en weer opnieuw terugbellen...
Jah, das ook zo dom, en je kan hem ook gewoon openklappen en mee walkie-talkie doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Elvislives het volgende:
Altijd nog beter dan walkie-talkie met je Nextel
Vriendin belt vanuit Zacatecas, met Zacatecas nummer naar Guadalajara nummer en kost niks.quote:Op woensdag 14 april 2010 02:32 schreef BlaZ het volgende:
Inderdaad maar dan moet je wel binnen je regio bellen anders kost het alsnog geld.
ah dat is het ja. Ik woon in San Juan del Rio en heb Queretaro nummer.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:10 schreef Quacker het volgende:
[..]
Jah, das ook zo dom, en je kan hem ook gewoon openklappen en mee walkie-talkie doen.
[..]
Vriendin belt vanuit Zacatecas, met Zacatecas nummer naar Guadalajara nummer en kost niks.
Bij 500 pesos doen ze je altijd 200 kado en sommige dagen zijn 'doble saldo'. Dus dan wordt het 500+500+200. Vandaag toevallig ook voor Telcelquote:Op woensdag 14 april 2010 04:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
ah dat is het ja. Ik woon in San Juan del Rio en heb Queretaro nummer.
Ook moet je altijd meer als 150 pesos op je telefoon hebben.
Of ze heeft een Abo kan ook.
Weet iemand wat interessantste is. Met 500 pesos bijladen kreeg ik 1x 1200 pesos en andere keer 700.
Met 200 bijladen krijg je normaal 100 bonus?
Waar kan je zien of het "doble saldo" is ? ik zit namelijk bijna zonder...quote:Op woensdag 14 april 2010 04:37 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Bij 500 pesos doen ze je altijd 200 kado en sommige dagen zijn 'doble saldo'. Dus dan wordt het 500+500+200. Vandaag toevallig ook voor Telcel
Geen idee, kreeg vandaag een smsje van Telcel. Ben nergens voor aangemeld maar dat bewuste berichtje sturen ze me wel. Volgende keer plaats ik t op fok, kee? Misschien op hun pagina...quote:Op woensdag 14 april 2010 04:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waar kan je zien of het "doble saldo" is ? ik zit namelijk bijna zonder...
Ze heeft abo.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:32 schreef BlaZ het volgende:
ah dat is het ja. Ik woon in San Juan del Rio en heb Queretaro nummer.
Ook moet je altijd meer als 150 pesos op je telefoon hebben.
Of ze heeft een Abo kan ook.
Die spam krijg ik ook en ook altijd als ik net beltegoed gekocht heb...quote:Op woensdag 14 april 2010 05:44 schreef Elvislives het volgende:
Geen idee, kreeg vandaag een smsje van Telcel. Ben nergens voor aangemeld maar dat bewuste berichtje sturen ze me wel. Volgende keer plaats ik t op fok, kee? Misschien op hun pagina...
Volgens mij is het dat het 'extra' crédito binnen 48 uur bijgeschreven wordt en je alleen de dag zelf (in dit geval 13 april) de tijd hebt om crédito te kopen...quote:Op woensdag 14 april 2010 06:52 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ze heeft abo.
[..]
Die spam krijg ik ook en ook altijd als ik net beltegoed gekocht heb...
Maar is wel 48 uur geldig, dus grijp je kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |