Echte liefde!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel.![]()
Ik had een SMS van JJ
H
![]()
Thanks!quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
Cat, ook hier nog even van harte gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij boefje!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou vooruit, ik ging helemaal niet slapen!!!
Gefeliciteerd (s)C(h)at!
quote:
Truste ingepingelingringding.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan ga ik nu wel slapen![]()
Tot morgen straks
Nee joh. Geen vrienden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Normaal ben je al lang in een coma gezopen voordat het twaalf uur is?
Daar kom je nu pas achter?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:08 schreef trovey het volgende:
Hier zit een deel van het de F en F SCdat verklaart alles...
Nou ook feli dan maar
Truste Dirk en lief dat je je luiken voor mij hebt opengehouden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:08 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben slapen, leuke dag toegewenst Cat22.
FB eruit dus je komt even hier kijken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:08 schreef trovey het volgende:
Hier zit een deel van het de F en F SCdat verklaart alles...
Nou ook feli dan maar
Tel 10 jaar op bij die taart en je weet het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
Hoe jong ben je nou echt geworden ook alweer?
Wat moeten mijn ouders wel niet denken als ik straks in een vakantiehuisje zit met allemaal van die mensen die veel ouder dan mezelf zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
35 Cat?
Nee toch? Ik dacht echt dat jij jonger was?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moeten mijn ouders wel niet denken als ik straks in een vakantiehuisje zit met allemaal van die mensen die veel ouder dan mezelf zijn! En daar ook nog misschien wel overnacht!
Ik kom oud en suf overquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent echt nog een broekie.Ik dacht dat je ouder was.
Ech wel! Hoe jong dacht je dat ik was?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
35 Cat?
Nee toch? Ik dacht echt dat jij jonger was?
Moooie TT.quote:
Awwww!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:14 schreef Pisces29 het volgende:
Je straalt als 18 Cat
Ik ga ook slapen, een hele fijne dag jarige Cat![]()
![]()
ik ben 2 maanden jongerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat moeten mijn ouders wel niet denken als ik straks in een vakantiehuisje zit met allemaal van die mensen die veel ouder dan mezelf zijn! En daar ook nog misschien wel overnacht!
ik dacht dat je minstens 5 jaar jonger wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ech wel! Hoe jong dacht je dat ik was?
* nieuwsgierig is*
[..]
Moooie TT.Truste!
![]()
![]()
[..]
Awwww!Truste Pisces.
![]()
Jullie zijn allemaal lief.![]()
En zeg dat maar tegen je ouders Erik.
Opgelost! Slotje!quote:
Dus ga je nu eindelijk mevrouw tegen me zeggen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je minstens 5 jaar jonger was
Daar heb ik alle vertrouwen in hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opgelost! Slotje!![]()
Ik zal goed op je passen Erik.
De woorden hier zijn meer een factor om je druk over te maken als ik af en toe teruglees.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in hoor. Maak me niet zo druk om leeftijden. Het gaat niet om de cijfers, maar om de woorden
.
Als in de helft een beetje waar is gaat het een bijzonder bizar weekend worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De woorden hier zijn meer een factor om je druk over te maken als ik af en toe teruglees.
neuhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus ga je nu eindelijk mevrouw tegen me zeggen?
Ik hou het ook bij oma.quote:
Da's goed jongen.quote:
Oh nee, de bespuugde zakdoekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's goed jongen.![]()
*poetst Eriks wangetjes af met een bespuugde zakdoek en geeft de jongen een chocotoff*
ja het lag op het puntje van me tong, maar heb toch maar wijselijk mijn mond gehoudenquote:
Trusten Erik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen nu. Trusten lieve jonge mensen (cat incluis! Maak er een epische dag van!)
Door schade en schande geleerd zeker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het lag op het puntje van me tong, maar heb toch maar wijselijk mijn mond gehouden
vrouwen oma noemen komt niets goeds van, niet in een forum waar ze 10 tegen 1 in de meerderheid zijn
Dankjewel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar slapen nu. Trusten lieve jonge mensen (cat incluis! Maak er een epische dag van!)
Dat heb jij natuurlijk ieder jaar rondom je verjaardag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Door schade en schande geleerd zeker.![]()
[..]
Dankjewel.Noun episch zal het worden! Uitslapen, en daarna met mijn moeder de stad in. Heftige tijden.
Maar wel gezellig.
Feestje komt vant weekend. Alleen stom dat ik er niet aan heb gedacht dat de klok vooruit gaat. Uur korter slapen en zondag komt de familie.
![]()
Elk jaar trap ik er weer in.
Japs. Vorig jaar niet, toen was ik jarig op paaszondag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb jij natuurlijk ieder jaar rondom je verjaardag.
Toen was het vroeg pasen inderdaad. Dit jaar ook niet laat trouwens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Vorig jaar niet, toen was ik jarig op paaszondag.
Vroeger dan 23 maart kan Pasen niet vallen. Iets met lente en zondagen en maanstanden en zo. Over een jaar of tig ben ik weer jarig met Pasen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Toen was het vroeg pasen inderdaad. Dit jaar ook niet laat trouwens.
Tot ziens en welterusten jop!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vroeger dan 23 maart kan Pasen niet vallen. Iets met lente en zondagen en maanstanden en zo. Over een jaar of tig ben ik weer jarig met Pasen.
En nu gaat dit jarig jopje naar bed. Truste!![]()
Ja, maar ze vandaag jarig. De hele dag verjaardag, de hele dag visitequote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iedereen zat toch hier gisteravond, tjah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |