Nee, die Slovaakse dame.quote:
I think they've got themselves a second Susan Boyle.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys heb je dit wel eens gezien?
Do you get support from your friends?
-I get bullied a lot, but...
[..]
And how do you deal with it?
-I carry on singing.!
quote:
Oh foute boel.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dirk?
Ben je d'r nog?
We hadden het vanavond toch over aan iemand kunnen zien of ze het met elkaar doen, al dan niet stiekem?
Kijk jij dan deze compilatie ook eens van Paula Abdul en Simon Cowell (allebei jurylid van Britain's Got Talent) en dan kunnen ze het toch niet ontkennen?
Omdat je mee moet voor het lijstjequote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Wrom staat Pisces eigk nog niet in het 15 mei lijstje?
Gaan we dat halen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SNEL! POSTEN! VOOR 12 UUR MOET HIJ VOL!
En jij gaat niet mee?quote:
Ik heb het nu twee keer zitten kijken, maar die Simon is dit niet "gewend" zeg maar.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dirk?
Ben je d'r nog?
We hadden het vanavond toch over aan iemand kunnen zien of ze het met elkaar doen, al dan niet stiekem?
Kijk jij dan deze compilatie ook eens van Paula Abdul en Simon Cowell (allebei jurylid van Britain's Got Talent) en dan kunnen ze het toch niet ontkennen?
Ik hoopte op een EINZloos topic eigenlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dat halen?
SNELSNELSNEL!!!!!![]()
!!!1!!!!EINZ!!!
![]()
:!!!!!!
quote:
We mailen, twitteren en sms-en je wel hoor. Zet je telefoon op trilfunctie en je voelt letterlijk met ons mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Je kan niet altijd iedereen mee hebben hè
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh foute boel.
Of goeie, maar ja, die hebben flink aan elkaar zitten freubelen
Bummer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Je kan niet altijd iedereen mee hebben hè
Ik kijk nu ook voor de tweede keer en ik vind dat ze wel echt leuk zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het nu twee keer zitten kijken, maar die Simon is dit niet "gewend" zeg maar.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoopte op een EINZloos topic eigenlijk.
Ik zag het het.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?En iedereen zag het, maar zij bleven maar braaf volhouden dat het niet zo was.
Het was niet Britains dinges, maar Americas dinges geloof ik
Dit wordt hem!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Slowakije is het Estland van vorig jaar
Ja dat vind ik ook, wilde het alleen niet zo zeggen. Komt zo raar over. Je zou toch eigenlijk Foei moeten zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook voor de tweede keer en ik vind dat ze wel echt leuk zijn
Wat? Geen homo?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik zag het het.
Wat hebben ze trouwens een verschrikkelijk verantwoorde jury!
Een man, man, een vrouw, en een zwarte.
Wie?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vertrekken MB en Re morgenochtend richting Euro Disney?
Ja toch?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
We mailen, twitteren en sms-en je wel hoor. Zet je telefoon op trilfunctie en je voelt letterlijk met ons mee.
Ik denk dat het heel erg tegen zal vallen op dat gebied. De meesten hebben een relatie en een grote mond.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op de verhalen na het weekend, wie bij wie in de slaapzak kroop enzo
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg tegen zal vallen op dat gebied. De meesten hebben een relatie en een grote mond.
He gatver, ik verpest het nu voor iedereen he?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg tegen zal vallen op dat gebied. De meesten hebben een relatie en een grote mond.
Je ziet ook die reacties op youtube, ik geloof dat heel Amerika wilde dat ze hun partners dumptenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, wilde het alleen niet zo zeggen. Komt zo raar over. Je zou toch eigenlijk Foei moeten zeggen.
Fixed.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg tegen zal vallen op dat gebied. De meesten hebben een relatie en in het bezit van een grote mond. knuppel.
Ik weet het nietquote:Op maandag 22 maart 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Vertrekken MB en Re morgenochtend richting Euro Disney?
Ja toch?
Nee, dat ga ik echt niet zitten lezen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ziet ook die reacties op youtube, ik geloof dat heel Amerika wilde dat ze hun partners dumpten
* trost isquote:Op maandag 22 maart 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
Nivootje weer hier hoor!
Elisa zal trots op ons zijn.
Eliesje! Nog een uur!quote:
Lees die quote nog eens goed Dirkjelief?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dankje![]()
Paddo lees je even mee! Ik heb een grote knuppel!!
Heeft ze allang gedaan. Jij bent aan de beurt.quote:
Ja maar... die zijn daar dan toch ook niet? Toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees die quote nog eens goed Dirkjelief?![]()
Is Paddo hier? Neuh.
Dusch..... wie denk je dat die grote knuppel heeft?
Zou jou wel goed uitkomen he?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar... die zijn daar dan toch ook niet? Toch?
Je zal het zonder mijn warme zwoele stem moeten doen vrees ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze allang gedaan. Jij bent aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |