Nee, die Slovaakse dame.quote:
I think they've got themselves a second Susan Boyle.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys heb je dit wel eens gezien?
Do you get support from your friends?
-I get bullied a lot, but...
[..]
And how do you deal with it?
-I carry on singing.!
quote:
Oh foute boel.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dirk?
Ben je d'r nog?
We hadden het vanavond toch over aan iemand kunnen zien of ze het met elkaar doen, al dan niet stiekem?
Kijk jij dan deze compilatie ook eens van Paula Abdul en Simon Cowell (allebei jurylid van Britain's Got Talent) en dan kunnen ze het toch niet ontkennen?
Omdat je mee moet voor het lijstjequote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Wrom staat Pisces eigk nog niet in het 15 mei lijstje?
Gaan we dat halen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SNEL! POSTEN! VOOR 12 UUR MOET HIJ VOL!
En jij gaat niet mee?quote:
Ik heb het nu twee keer zitten kijken, maar die Simon is dit niet "gewend" zeg maar.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dirk?
Ben je d'r nog?
We hadden het vanavond toch over aan iemand kunnen zien of ze het met elkaar doen, al dan niet stiekem?
Kijk jij dan deze compilatie ook eens van Paula Abdul en Simon Cowell (allebei jurylid van Britain's Got Talent) en dan kunnen ze het toch niet ontkennen?
Ik hoopte op een EINZloos topic eigenlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dat halen?
SNELSNELSNEL!!!!!![]()
!!!1!!!!EINZ!!!
![]()
:!!!!!!
quote:
We mailen, twitteren en sms-en je wel hoor. Zet je telefoon op trilfunctie en je voelt letterlijk met ons mee.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Je kan niet altijd iedereen mee hebben hè
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh foute boel.
Of goeie, maar ja, die hebben flink aan elkaar zitten freubelen
Bummer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Je kan niet altijd iedereen mee hebben hè
Ik kijk nu ook voor de tweede keer en ik vind dat ze wel echt leuk zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb het nu twee keer zitten kijken, maar die Simon is dit niet "gewend" zeg maar.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoopte op een EINZloos topic eigenlijk.
Ik zag het het.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?En iedereen zag het, maar zij bleven maar braaf volhouden dat het niet zo was.
Het was niet Britains dinges, maar Americas dinges geloof ik
Dit wordt hem!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Slowakije is het Estland van vorig jaar
Ja dat vind ik ook, wilde het alleen niet zo zeggen. Komt zo raar over. Je zou toch eigenlijk Foei moeten zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook voor de tweede keer en ik vind dat ze wel echt leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |