Yep, potje poker gewonnenquote:
quote:
Doei Gomiquote:
ik hoorde vandaag een Nijmegen-mop, maar die is niet leuk om te lezen, die moet je eigenlijk horenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb vandaag 2 x overleg gehad ben een beetje uitgekletst
Vertel dan maar ... kan nog netquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag een Nijmegen-mop, maar die is niet leuk om te lezen, die moet je eigenlijk horen
Wij ernemmers vinden nehmegemoppen snel grappigquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag een Nijmegen-mop, maar die is niet leuk om te lezen, die moet je eigenlijk horen
Ja begin er dan niet over, vertelquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ring Rrrrrrrrrringquote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, je moet 'm eigenlijk horen, niet lezen
spreek hem dan even in en gooi hem op Youtubequote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, je moet 'm eigenlijk horen, niet lezen
Nou, op eigen risico danquote:
Je had gelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, op eigen risico dan
Sjaak en Trees gaan naar Londen.
In hun hotel zitten ze 's ochtends al 10 minuten op het ontbijt te wachten, dus Sjaak gaat het even in zijn beste Engels bij de ober navragen.
Sjaak: "He Sir, what we get breakfast"
Antwoord van de ober: "Ham and eggs, sir"
Sjaak tegen Trees: "Weej krijge heh ma niks"
Dat overwoog ik, maar ik wist niet hoe dat moestquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
spreek hem dan even in en gooi hem op Youtube
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, op eigen risico dan
In hun hotel zitten ze 's ochtends al 10 minuten op het ontbijt te wachten, dus Sjaak gaat het even in zijn beste Engels bij de ober navragen.
Ja maar das omdat je opa uit nijmegen kwamquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Er heeft wel eens ooit iemand aan mij gevraagd of ik uit Nijmegen kwam
En mijn vaderquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar das omdat je opa uit nijmegen kwam
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, op eigen risico dan
Truste dan maarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z'n Aston Martin in de prak gereden, pijnlijk moment iedere keer weer.
quote:Homostichtingen willen excuses van Sheehan
AMSTERDAM - De Nederlandse stichting Pink Army gaat de Amerikaanse oud-generaal John Sheehan voor de rechter dagen wegens smaad en belediging. De Stichting Homosexualiteit en Krijgsmacht (SHK), de belangenorganisatie voor homo's in het Nederlandse leger, sluit zich aan bij het initiatief.
Voor jouw subforum is dit de Sound of musicquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Sound of music.
*kijkt boos naar remlof, daar kan ik zelfs niet eens doorheen posten.![]()
Ik klik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor jouw subforum is dit de Sound of music
Ehh wut?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Sound of music.
*kijkt boos naar remlof, daar kan ik zelfs niet eens doorheen posten.![]()
Niks mis met Billquote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat beharing betreft, er is niets mis met een snor![]()
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, eindelijk eens een succes voor hem. Deze telt wel voor tien, dat pleit voor hemquote:Op maandag 22 maart 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis met Bill
Maar Obama doet het ook lekker
Het wordt nog weleens een beschaafd landquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, eindelijk eens een succes voor hem. Deze telt wel voor tien, dat pleit voor hem
Op je desktop in het "niets" (dus niet op een icoontje ofzo) even rechter muisklik en kijken bij je beeldscherm instellingenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Alles is groter en lelijker. mijn hele beeld is uit vorm...![]()
Hoe krijg ik de zooi weer goed![]()
Bij systeemherstel gekeken, maar ik weet het niet..
CTRL en - een paar keer proberen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Alles is groter en lelijker. mijn hele beeld is uit vorm...![]()
Hoe krijg ik de zooi weer goed![]()
Bij systeemherstel gekeken, maar ik weet het niet..
Omdat je een noeste arbeider bent, net als velen van onsquote:
Op mijn enige vrije dag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat je een noeste arbeider bent, net als velen van ons.
aai.gif, "nu heb je nog wat aan de dag"quote:
Nu ga ik al helemaal terug mijn nest in.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif, "nu heb je nog wat aan de dag"
See if I care, ik kan overal slapen, vriendje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan toch niet meer slapen, de zon schijnt op je slaperige oogjes.
Pak ook nog ff een redbulletjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Hatzee, peuk d'r tegenaan en we zijn er bijna klaar voor.
Hihi!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Pak ook nog ff een redbulletje.
Nog niet misschien. Trusten Tink!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga nog even op bedHou je ze in de gaten hier?
Moet je wel wakker blijvenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh is het Anti-Ian dag? Da's goed voor mijn postcount.
Anti-lianendag? Wat heeft die tropische plantensoort jou misdaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef Noek het volgende:
Antillianendag las ik. Dat vond ik best positief.
Het is wel mooi weer, dat ook.
Ik word er scheel van.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Anti-lianendag? Wat heeft die tropische plantensoort jou misdaan?![]()
Eerste plaatje bij zoeken op "blije antilliaan". Zie ze glunderen dan! Lekker hossele!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:28 schreef Noek het volgende:
En toen zocht ik een plaatje van een blije Antilliaan maar mijn oog viel gelijk op een gearresteerde. Dat is niet jazajjig. Wel grappig.![]()
Waar is CarO dáááán?
Hier schijnt de zo-hon, nanananaaaanaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef hondjes het volgende:
Nou,,hehe..heb alleen een rare resolutie nu ..1440-980
met ctrl vergroot ik de boel weer....![]()
OH buiten is het ook al mistig, ik duik onder, alles gaat verkeerd...
Ik wacht ook nog even. De spanning moet ondragelijk worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik moet ook iets vertellen..maar nu nog niet![]()
![]()
Soms wel lastig hè, dat dwangmatige.quote:
Wanneer dan wel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik moet ook iets vertellen..maar nu nog niet![]()
![]()
Nog niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Soms wel lastig hè, dat dwangmatige.![]()
Maar je kunt altijd bij me terecht hoor, shoot!
Sterker ..ik heb er tweequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog even. De spanning moet ondragelijk worden.
Hier is het echt heel mooi weer en mijn beeld is glashelder en goed ook.
Maar hé, jij hebt een zwembad!
Ik moet ook nog iets vertellenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tot jullie smekend vragen ..wat is er vertel...
Was *momentje nou 3 of 4 uur? Zet ik het effe in de agenda. Toch leuk om er live bij te zijn!quote:
5!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Was *momentje nou 3 of 4 uur? Zet ik het effe in de agenda. Toch leuk om er live bij te zijn!
Op de stranden van Californie mag je ook al niet meer roken......quote:
Ga je op vakantie?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Op de stranden van Californie mag je ook al niet meer roken......![]()
Zeg gelijk mijn vakantie af....dat zal ze leren...
wat heeft vakantie met zwembaden te maken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
Je hebt TWEE zwembaden. Ga je echt op vakantie?
OK! Mooi rood is niet lelijk, zeg ik altijd maar zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef Noek het volgende:
[..]
5!
Dat is dus ongeveer rond 16.00 uur. Ja, die zou ik aanhouden.
Moet ook nog naar de kapper. Ik wil het rood dus dat gaan ze eerst verneuken en dan wil ik het weer in mijn eigen kleur. Dat is al gauw 3 uur verder dus hou je adem niet in!
Ik was serieus van plan om erheen te gaan. WAS!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Op de stranden van Californie mag je ook al niet meer roken......![]()
Zeg gelijk mijn vakantie af....dat zal ze leren...
Zo heel veel vrouwen die 9 miljoen kunnen missen zijn er niet hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef Jian het volgende:
Bedrogen vrouw krijgt miljoenen van minnares man
RALEIGH - De 60-jarige Cynthia Shackelford heeft in Amerika een bizarre schadeclaim toegewezen gekregen. Een rechtbank bepaalde dat de vrouw, die werd bedrogen door haar echtgenoot, negen miljoen dollar krijgt van de minnares van haar man.
Wach effe, alles op een rijtje gezet heb ik dus nodig;
a. een echtgenote die bereid is vreemd te gaan
b. een schatrijke minnaar voor mijn echtgenote, die ik dan later kan aanklagen
c. grote koffers om al het geld in te doen....
zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Henna.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
OK! Mooi rood is niet lelijk, zeg ik altijd maar zo.![]()
Maar wel hennig an met de henna!
Ja ik weet wel dat het geen henna is maar chemische zooi, alleen dat bekt niet lekker.
Ik mag een foto hè! [ afbeelding ]
Dat heen-en-weer gebanjer tussen Nederland en de costa is vermoéiend hoor. Kan me voorstellen dat hondjes er dan een keer even lekker tussenuit wil.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
Heerlijk man! Hondjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heen-en-weer gebanjer tussen Nederland en de costa is vermoéiend hoor. Kan me voorstellen dat hondjes er dan een keer even lekker tussenuit wil.
Ik zoek ook een minnaar (man) met 9 miljoen voor mijn echtgenote D.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zo heel veel vrouwen die 9 miljoen kunnen missen zijn er niet hoor
Neuh...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
*teltquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zoek ook een minnaar (man) met 9 miljoen voor mijn echtgenote D.
Dat wordt al een stuk makkelijker ...., iets voor jou ?
armoedzaaierquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
*telt
Nee, kom een paar miljoen tekort, sorry
whut ga je doenquote:
Rookpalen op de stranden!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef hondjes het volgende:
De vraag is..Gaan we in Nederland nu weer Amerika volgen me het rookverbod...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, dus het is eerdaags voor elkaarDan ga ik vast een echtgenote zoeken
Honderdduizenden Amerikanen met hun grote rokende bezineslurpende acht-cilinders naar het strand, alwaar ze dan geen sigaretje mogen opsteken ......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:06 schreef hondjes het volgende:
De vraag is..Gaan we in Nederland nu weer Amerika volgen me het rookverbod...
Shit, niet aan gedacht ... verhuizen naar de States dus, of all placesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Get rich, or die trying
ik vraag me alleen af of een dergelijke veroordeling ook in NL kan
Maar ik ben net hier geld aan het verdienen, dus ik verhuis niet meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, niet aan gedacht ... verhuizen naar de States dus, of all places
partypooperquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik ben net hier geld aan het verdienen, dus ik verhuis niet mee
Wat ik mij altijd afvraag, op welke afstand van de rookpaal mag je roken: 10 cm, 4cm, 1m?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rookpalen op de stranden!
Goedemorgen ook nog!
Op 't station is er een rand omheen getekend (op de stenen).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag, op welke afstand van de rookpaal mag je roken: 10 cm, 4cm, 1m?
Niet overal hoor, sterker nog, ik heb dat nog maar op 1 station gezienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op 't station is er een rand omheen getekend (op de stenen).
En dan stellen ze zich voor als jouw nieuwe collega!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh en vrouwen die zeggen dat ze iets moeten vertellen maar nog niet zijn zwanger.
Het kan ook nooit eens normaal weer zijn hèquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef Coos het volgende:
Twee zwembaden is gewoon te weinig komende zomer.![]()
http://www.zita.be/lifest(...)-zomer-op-komst.html
Mehehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan stellen ze zich voor als jouw nieuwe collega!
Dan was 't vast Utrecht CSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Niet overal hoor, sterker nog, ik heb dat nog maar op 1 station gezien![]()
Maar geloof dat het op het bordje met huisregels dat op elk station bij de ingang hangt vermeld staat.
Dacht dat het 2 meter was![]()
Nooit die rand tegen gekomenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op 't station is er een rand omheen getekend (op de stenen).
Smoesjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das alleen maar zodat jullie ongestoord kunnen werken zonder afleiding
Echt,,,gaat plekje zoeken voor nog een zwembad...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:43 schreef Coos het volgende:
Twee zwembaden is gewoon te weinig komende zomer.![]()
http://www.zita.be/lifest(...)-zomer-op-komst.html
Of een beetje zwanger zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet overal hoor, sterker nog, ik heb dat nog maar op 1 station gezien![]()
Maar geloof dat het op het bordje met huisregels dat op elk station bij de ingang hangt vermeld staat.
Dacht dat het 2 meter was![]()
Oh en vrouwen die zeggen dat ze iets moeten vertellen maar nog niet zijn zwanger.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je die van mij ook even openmaken?
Je moet de paal met gestrekte arm aan kunnen raken als er op de grond geen vak is aangegeven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wat ik mij altijd afvraag, op welke afstand van de rookpaal mag je roken: 10 cm, 4cm, 1m?
Dat vind ik sowiesoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet de paal met gestrekte arm aan kunnen raken als er op de grond geen vak is aangegeven.
Nee, ken het niet, maar als je er echt van gaat kruipen zal 't wel snor zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, je kent Brouwerij het IJ?
Zatte drinkt zo lekker weg. Gelukkig kan ik kruipend naar huis
Is van een onafhankelijke brouwerij met proeflokaal die hier niet ver vandaan in A'dam-Oost is. De brouwerij zit in een molen en het proeflokaal zit in een oud badhuis. Het proeflokaal is geen café want de deuren gaan om 8 uur dicht. Er is altijd een heel gemêleerd gezelschap dat aan lange tafels bijeen zit, iedereen praat met iedereen, jong met oud, buurtbewoner met toerist, waarvan er gelukkig niet teveel zijn. Ik kom daar altijd vandaan met viltjes vol boekentips, cd-tips, telefoonnummers ... Het wordt tijd om daar weer eens op zondagmiddag heen te gaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, ken het niet, maar als je er echt van gaat kruipen zal 't wel snor zitten
Soort van verjaardag dus, gezelligquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is van een onafhankelijke brouwerij met proeflokaal die hier niet ver vandaan in A'dam-Oost is. De brouwerij zit in een molen en het proeflokaal zit in een oud badhuis. Het proeflokaal is geen café want de deuren gaan om 8 uur dicht. Er is altijd een heel gemêleerd gezelschap dat aan lange tafels bijeen zit, iedereen praat met iedereen, jong met oud, buurtbewoner met toerist, waarvan er gelukkig niet teveel zijn. Ik kom daar altijd vandaan met viltjes vol boekentips, cd-tips, telefoonnummers ... Het wordt tijd om daar weer eens op zondagmiddag heen te gaan
Jammer dat die man dood is. Hij zou anders vast mooie verhalen hebben kunnen vertellenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hitlergroeten in groepsverband tijdens het genieten van je peukje.
IS ADOLF DOOD?!!?!?!?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer dat die man dood is. Hij zou anders vast mooie verhalen hebben kunnen vertellen
Dat kan ik niet doen op mijn balkonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef Coos het volgende:
Heerlijk buiten uit het windje.![]()
Heb zelfs al in m'n blote niksie in de tuin gezeten!![]()
![]()
eg welquote:
Of heb je drie tieten, zodat je volksoploopjes krijgt???quote:
Niks voor jou dan ouwe control freak??quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Jij ook al..........
Ik vreet maar door..bah,,ik haat mezelf
Is er iemand in de SC die het vandaag naar zijn zin heeft?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik wil ook naar buiten koffie drinken
Neuh,,het begon met mijn computer vanmorgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er iemand in de SC die het vandaag naar zijn zin heeft?![]()
Ohja, Coos met zijn windwapperpenis dinges.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit op mijn werk en het enige wat hier te eten is is cup-a-soup, (wel in 6 verschillende smaken), crackers en pindakaas
quote:
Ik maar een kerriequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb toch maar een cup-a-soup genomen, champignon en bedankt
Een gedoetje van Facebook, dat je je eigen boerderij hebt en groente enzo moet verbouwen. En dan krijg je koeien en varkens van je burenquote:
Pffffrrrt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gedoetje van Facebook, dat je je eigen boerderij hebt en groente enzo moet verbouwen. En dan krijg je koeien en varkens van je buren
Dat wil jij zeker ook wel?quote:
De secretaresses hier zitten halve dagen water te gieten geloof ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gedoetje van Facebook, dat je je eigen boerderij hebt en groente enzo moet verbouwen. En dan krijg je koeien en varkens van je buren
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wil jij zeker ook wel?![]()
Als je toch bezig bent wil je dan ook kijken of mijn koeien en kippen nog leven?
Het werkt vandaag niet goed, ik ben al twee beloningen kwijtgeraakt voor het compleet maken van een verzameling en als ik op het forum wil klagen accepteert het mijn inlog niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met postcountkrikken op Fok! om nog tijd te hebben voor andere online verslavingenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, maar iedereen is er zo vol van dat ik 't knap vind dat je niet wist wat 't is.
Juist op FOK! was iedereen er druk meequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het te druk met postcountkrikken op Fok! om nog tijd te hebben voor andere online verslavingen
Dan heb ik het te druk met Mera om me bezig te houden met Fok!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist op FOK! was iedereen er druk mee.
ik vind facebook echt om tequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nee
En wtf, iedereen hier doet dat!?
hehe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:31 schreef Disana het volgende:
Mijn poezen staan er goed bij
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik dat met al dat social gebeuren sitesquote:
Ze hadden nog geen poezen toen ik nog Farmvildequote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:31 schreef Disana het volgende:
Mijn poezen staan er goed bij
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon omdat eigenlijk...ik vind het niet leuk
Oh, dan is dat echt lang geleden. Er is veel veranderd, ik heb het ook een hele tijd niet gespeeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hadden nog geen poezen toen ik nog Farmvilde
Neem voor ze opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Collega's die naast je zitten en hun telefoon pas na 7 keer overgaan oppakken.
Ik krijg juist wel eens de indruk dat die mensen ze naar mij gooien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gooi je die beesten dan ook naar mensen die voorbij lopen, of kan dat dan weer niet?
Oh, je krijgt ze hè?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg juist wel eens de indruk dat die mensen ze naar mij gooien.
Oh je bedoelt in het spel? Er lopen geen mensen. Misschien in deel II.
IRL of op Farmville?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer niet netjes, maar ik zit dan echt op mijn lip te bijten.quote:
Ja, ik bedoelde in het spel, maar ik hoor d'r net pas over dus ik heb geen idee hoe het werkt enzeauxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bellers die de telefoon helemaal uit laten rinkelen voordat ze zich er bij neerleggen dat er niet opgenomen wordt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dan is het extra irritant.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Bellers die de telefoon helemaal uit laten rinkelen voordat ze zich er bij neerleggen dat er niet opgenomen wordt.![]()
Werkt alleen bij een vaste lijn. Daar bellen sowieso niet zoveel mensen meer op, maar áls die dan 20+ keer overgaat dan weet ik zonder op de display te kijken dat het mijn moeder is.
Ja!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gert, doe dat ff in Liesjes forum?
![]()
Eeeeeew. Heeft ze ook uitgelegd waarom ze niet doortrekt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus, dan ben je zo'n dude en dan woon je met 2 andere gasten zeg maar in een studentenkot of hoe noem je dat? En dan deel je zeg maar één toilet met z'n allen.
En dan komt één van de andere bewonerts ineens met een vriendin. Leuk enzo natuurlijk. Tot je de volgende dag 's ochtends wilt gaan pissen en er een gigantische "heaup" nog in de pot ligt.
Blijkt het na serieuze ondervragingen de nieuwe vriendin van je huisgenoot te zijn.
En dat het niet eenmalig is, zeg maar.__!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neuh,,het begon met mijn computer vanmorgen
En nu wil ik mijn keuken wit schilderen, hebben ze in het hele dorp geen schuurpapier....
Nee, maar het is vier keer gebeurd heb ik begrepenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeeeeew. Heeft ze ook uitgelegd waarom ze niet doortrekt?
Blech, vies kind.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar het is vier keer gebeurd heb ik begrepen_!
Gewoon posten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef FANN het volgende:
ow.. trouwens voordat ik het vergeet, ik moet weer een zooi plaatjes van mijn pjoeter
gooien want die zit weer vol zooi enzo, maar voordat ik dit plaatje eraf gooi, wil ik
hem eerst effe plaatsen, want ik wil weten KAN DIT ?????![]()
![]()
![]()
![]()
OF IS HET EEN TRUCAGE????
Maar het is een ploatje waarbij je de geslachtsdelen in beeld ziet![]()
Ja,ja, dat dit kan in Nederland !![]()
Dus voordat Remmy de hoek om komt scheuren en ik een ban van 48 uur aan mijn kont heb
hangen, zal ik alvast mededelen dat ik hem zo weer weghaal.
AL IK WEL EEN BAN KRIJG GA IK NIET MAILEN VOOR EEN UNBAN !![]()
vorige keer kreeg ik niet eens antwoord
dan ga ik wel naar het Libelle forum ofsow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit echt ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef FANN het volgende:
ik zet hem nog wel effe onder een spoiler ook voor de tere zieltjes![]()
nah als jullie er klaar voor zijn hier komt ie
1
2
DRIE !Ja, da's echt en hij is oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is dit echt ???![]()
![]()
![]()
![]()
Niet ouder dan je pc though.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, da's echt en hij is oud.
Niet ouder dan je pc though.
Shemale/ladyboy/tranny/chick with a dick/trap.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dus het is echt een jongetje met tetten gewoon
![]()
ok'e
nah wilde ik effe weten
haal ik hem nu weer weg![]()
als jij hem in je kwoot laat staan is voor eigen risico
Wat zal Mera trots op me zijn nu.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shemale/ladyboy/tranny/chick with a dick/trap.
hij is bij mij al weg ouwe slagroomspuiterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:17 schreef remlof het volgende:
Laat maar staan FANN, is geen pr0n. Niet dat ik het goed kan zien op m'n foon trouwens
Hij kan je edits er gewoon bijhalen dus weghalen helpt geen reet als je het al gepost hebt, je kan alsnog een note of ban krijgen als het tegen de regels is, ook als je het zelf weghaalt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
hij is bij mij al weg ouwe slagroomspuiter![]()
nou had je hem wel willen zien h'e![]()
Het is niet minderjarigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
Ow is het minderjarig? Haal dan maar weg ja.
nouhou daaar seg je me wat ze ziet er eigenlijk ook nog best jong uitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:19 schreef remlof het volgende:
Ow is het minderjarig? Haal dan maar weg ja.
VET !!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij kan je edits er gewoon bijhalen dus weghalen helpt geen reet als je het al gepost hebt, je kan alsnog een note of ban krijgen als het tegen de regels is, ook als je het zelf weghaalt.
nah..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal er naar kijken maar je niet bannen FANN
God, ik hou van jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Fann, djees kijk jij nooit pr0n op internet ofzo
Dude!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:55 schreef Gert het volgende:
Yo Noek! Je bent nu toch wel terug van de kapper! Give head to me baby!
Tof!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dude!![]()
Ja nee, ik heb een slechte hoofddag. Morgen! Het is wel rood.
Ik vind het wel leuk dus ik hou het deze week iig nog wel rood. Volgende week zal de lol er wel vanaf zijn.
Fietsen!
Goh, laat liesje het maar niet horen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb een linkje gevonden waarmee je Youtube filmpjes om kunt zetten naar mp3.
Gigantische en razendsnelle downloadbron voor muziek!!!![]()
![]()
![]()
Zal t wel niet mogen posten, dus: ff googelen naar "convert Youtube to mp3" en dan de eerste link![]()
Werkt als een tierelier
Het is nog steeds belachelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef CarOnline het volgende:
FarmVille![]()
Echt verslavend, ik weet nog dat Pietje in Augustus zei: Dat duurt 2 weken.
Nou, tis inmiddels eind Maart ongeveer
Ben jij eik een beetje van de shemales Pietje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is nog steeds belachelijk. Soort van tamagochi (hoe schrijf je dat
) maar dan met een boerderij.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:47 schreef hondjes het volgende:
Dus als je een zwembad hebt, mag je niet klagen , dat je zonder schuurpapier zit..FANN
lekkere logica..
Dat ding is al iets van 100 keer voorbij gekomen op 49, je kan mij niet wijsmaken dat je 'm niet kentquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow het is toch wel iets ranziger dan ik dacht. M'n foon doet geen animaties
Jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:55 schreef FANN het volgende:
jullie zitten zeker te wachten tot iemand hem dicht gooit h'e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |