Yep, potje poker gewonnenquote:
quote:
Doei Gomiquote:
ik hoorde vandaag een Nijmegen-mop, maar die is niet leuk om te lezen, die moet je eigenlijk horenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb vandaag 2 x overleg gehad ben een beetje uitgekletst
Vertel dan maar ... kan nog netquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag een Nijmegen-mop, maar die is niet leuk om te lezen, die moet je eigenlijk horen
Wij ernemmers vinden nehmegemoppen snel grappigquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
ik hoorde vandaag een Nijmegen-mop, maar die is niet leuk om te lezen, die moet je eigenlijk horen
Ja begin er dan niet over, vertelquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ring Rrrrrrrrrringquote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, je moet 'm eigenlijk horen, niet lezen
spreek hem dan even in en gooi hem op Youtubequote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei, je moet 'm eigenlijk horen, niet lezen
Nou, op eigen risico danquote:
Je had gelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, op eigen risico dan
Sjaak en Trees gaan naar Londen.
In hun hotel zitten ze 's ochtends al 10 minuten op het ontbijt te wachten, dus Sjaak gaat het even in zijn beste Engels bij de ober navragen.
Sjaak: "He Sir, what we get breakfast"
Antwoord van de ober: "Ham and eggs, sir"
Sjaak tegen Trees: "Weej krijge heh ma niks"
Dat overwoog ik, maar ik wist niet hoe dat moestquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
spreek hem dan even in en gooi hem op Youtube
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, op eigen risico dan
In hun hotel zitten ze 's ochtends al 10 minuten op het ontbijt te wachten, dus Sjaak gaat het even in zijn beste Engels bij de ober navragen.
Ja maar das omdat je opa uit nijmegen kwamquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Er heeft wel eens ooit iemand aan mij gevraagd of ik uit Nijmegen kwam
En mijn vaderquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar das omdat je opa uit nijmegen kwam
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, op eigen risico dan
Truste dan maarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z'n Aston Martin in de prak gereden, pijnlijk moment iedere keer weer.
quote:Homostichtingen willen excuses van Sheehan
AMSTERDAM - De Nederlandse stichting Pink Army gaat de Amerikaanse oud-generaal John Sheehan voor de rechter dagen wegens smaad en belediging. De Stichting Homosexualiteit en Krijgsmacht (SHK), de belangenorganisatie voor homo's in het Nederlandse leger, sluit zich aan bij het initiatief.
Voor jouw subforum is dit de Sound of musicquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Sound of music.
*kijkt boos naar remlof, daar kan ik zelfs niet eens doorheen posten.![]()
Ik klik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor jouw subforum is dit de Sound of music
Ehh wut?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Sound of music.
*kijkt boos naar remlof, daar kan ik zelfs niet eens doorheen posten.![]()
Niks mis met Billquote:Op maandag 22 maart 2010 23:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat beharing betreft, er is niets mis met een snor![]()
[ afbeelding ]
Ja, nou ja, eindelijk eens een succes voor hem. Deze telt wel voor tien, dat pleit voor hemquote:Op maandag 22 maart 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niks mis met Bill
Maar Obama doet het ook lekker
Het wordt nog weleens een beschaafd landquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, nou ja, eindelijk eens een succes voor hem. Deze telt wel voor tien, dat pleit voor hem
Op je desktop in het "niets" (dus niet op een icoontje ofzo) even rechter muisklik en kijken bij je beeldscherm instellingenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Alles is groter en lelijker. mijn hele beeld is uit vorm...![]()
Hoe krijg ik de zooi weer goed![]()
Bij systeemherstel gekeken, maar ik weet het niet..
CTRL en - een paar keer proberen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:27 schreef hondjes het volgende:
Alles is groter en lelijker. mijn hele beeld is uit vorm...![]()
Hoe krijg ik de zooi weer goed![]()
Bij systeemherstel gekeken, maar ik weet het niet..
Omdat je een noeste arbeider bent, net als velen van onsquote:
Op mijn enige vrije dag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat je een noeste arbeider bent, net als velen van ons.
aai.gif, "nu heb je nog wat aan de dag"quote:
Nu ga ik al helemaal terug mijn nest in.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif, "nu heb je nog wat aan de dag"
See if I care, ik kan overal slapen, vriendje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan toch niet meer slapen, de zon schijnt op je slaperige oogjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |