Ik heb ook niet zo fanatiek meegedaanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wel je best doen hè. Ik ben hier al bijna twee dagen niet geweest en je staat nog steeds 6 punten achter. Moet ik soms even langskomen voor een peptalk ?
Oh ja, hallo allemaal. Ik leef nog hoor.
Niet fanatiek ? Heb je geen zin meer in dat etentje ofzo ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo fanatiek meegedaan
Peptalk maar eens ja.
Dan heb ik nog een paar dagenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet fanatiek ? Heb je geen zin meer in dat etentje ofzo ?
Heb niet eerder dan zondag tijd maar dan wel de heeeeeeeele zondag
Tsja..paintquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:12 schreef Dottey het volgende:1.leuk idee, jammer van je wielen
Thanks trouwensquote:
quote:
probeerde eens een keer niet te verraden welke van mij wasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:07 schreef frank010 het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt wel gelijk, ook al was je je eigen creatie
wel een mooie tweedequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
Potver.Win ik bijna.
![]()
Ach, feli dottey.
Als die het wordt mag je onder mijn naam het origineel in de battlepost zetten met als titel : de ontsnapte gevangene.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als die het wordt mag je onder mijn naam het origineel in de battlepost zetten met als titel : de ontsnapte gevangene.
meestal zijn de deadline's :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef HugoChavez het volgende:
Hé, da's wel een snelle sluiting.
Ik kom net terug van mijn werk, is het al weer voorbij.![]()
Ik dacht dat je iets van 24 uur de tijd had of zo.![]()
Is er al bekend wat de volgende wordt dan? En ik heb zo weer een afspraak, dus wilde het gaan maken rond 23:00 uur.
Niet alle FOK!ers zitten 24 uur/dag binnen.
Ik wacht wel op de volgende.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef shadowflash het volgende:
[..]
meestal zijn de deadline's :
- 15:00
- 18:30
- 20:30
- 22:00
en de rest op afspraak
Je kunt proberen een plaatje aan te dragen ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de volgende.![]()
Die is nog niet bekend toch. Die gevangenis wordt het dus niet, begrijp ik.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:11 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je kunt proberen een plaatje aan te dragen ?Het liefst een mooi scherp plaatje , beetje groot zodat mensen er wat mee kunnen
meestal zijn de deadlinesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:02 schreef shadowflash het volgende:
[..]
meestal zijn de deadline's :
- 15:00
- 18:30
- 20:30
- 22:00
en de rest op afspraak
Een waar je dus alle kanten mee uitkunt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:27 schreef HugoChavez het volgende:
Oké, waar moet het over gaan dan?![]()
Ik dacht hier kan je veel grappen mee uithalen, president van Noord-Korea.
Maar ik kan ook iets anders zoeken. Wat moet het onderwerp ongeveer zijn?
Nou sommige topics. Die van Mohammed Enait bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
Een waar je dus alle kanten mee uitkunt.
heb je de afgelopen topics een beetje gevolgd?
Oké doe die olifant.quote:
Adelaar wel danquote:
Opschepperquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef HeaN82 het volgende:
Ik kan niet mee doen, ik moet eten koken voor mij en m'n vrouw.
Mjep, ik ging m laten botsen tegen een boom, maar ik heb ondertussen inspiratie gekregen en hij is wel aardig (maar voorspelbaar)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weg tot 22 uur vanavond, dus je kan mij wel pm-en maar kan pas na 22 uur iets doen verder.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:08 schreef -Peppie- het volgende:
Wie bied zich aan?
Of zullen we gewoon een vrijwilliger uitkiezen?
Moest jij niet eten...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:49 schreef -Peppie- het volgende:
Ik zou wel willen maar ik weet niet hoe...
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=escher&aql=&oq=&gs_rfai=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef -Peppie- het volgende:
Escher is toch die gozer met al die herhalende dingen?
Ik zie 3 niet btw.
Ik ook niet, daarom stem ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef -Peppie- het volgende:
Hmmz, eigenlijk vind ik ze alle 3 2 (nu weer 3)niet leuk dit keer.. Terwijl er zelfs eentje van mezelf is..
paar keer f5 en dan komt hij wel eens te voorschijn..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef ry4life het volgende:
Het is hier rustig zeg...
(ik zie 3 nog steeds niet)
Escher had altijd onmogelijke dingen in zijn schilderijenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Dottey het volgende:
k heb op 1 gestemd.. en dan niet omdat het ook maar iets met escher te maken heeft.
Maar omdat hij nog het beste bewerkt is.
Had 'm liever niet geplaatst. Jezus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb 3 eindelijk kunnen downloaden en heb hem op tinypic gezet voor mensen die hem niet kunnen zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
eerlijk gezegd is het keharde bagger en ik wil dan ook eigenlijk mijn eigen inzending die ik niet af had gewoon nog der tussen proppen
Zonde wel, was best een leuk plaatje om wat mee te doen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
eerlijk gezegd is het keharde bagger en ik wil dan ook eigenlijk mijn eigen inzending die ik niet af had gewoon nog der tussen proppen
Het is wel zo eerlijk voor de makerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm liever niet geplaatst. Jezus.
Ik ook ik heb hem effe opgeslagen zoals hij was. Nog niet klaar overigensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ik heb er nog wel even aan gewerkt anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |