http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=escher&aql=&oq=&gs_rfai=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:05 schreef -Peppie- het volgende:
Escher is toch die gozer met al die herhalende dingen?
Ik zie 3 niet btw.
Ik ook niet, daarom stem ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:14 schreef -Peppie- het volgende:
Hmmz, eigenlijk vind ik ze alle 3 2 (nu weer 3)niet leuk dit keer.. Terwijl er zelfs eentje van mezelf is..
paar keer f5 en dan komt hij wel eens te voorschijn..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:20 schreef ry4life het volgende:
Het is hier rustig zeg...
(ik zie 3 nog steeds niet)
Escher had altijd onmogelijke dingen in zijn schilderijenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:29 schreef Dottey het volgende:
k heb op 1 gestemd.. en dan niet omdat het ook maar iets met escher te maken heeft.
Maar omdat hij nog het beste bewerkt is.
Had 'm liever niet geplaatst. Jezus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb 3 eindelijk kunnen downloaden en heb hem op tinypic gezet voor mensen die hem niet kunnen zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
eerlijk gezegd is het keharde bagger en ik wil dan ook eigenlijk mijn eigen inzending die ik niet af had gewoon nog der tussen proppen
Zonde wel, was best een leuk plaatje om wat mee te doen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Dottey het volgende:
eerlijk gezegd is het keharde bagger en ik wil dan ook eigenlijk mijn eigen inzending die ik niet af had gewoon nog der tussen proppen
Het is wel zo eerlijk voor de makerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had 'm liever niet geplaatst. Jezus.
Ik ook ik heb hem effe opgeslagen zoals hij was. Nog niet klaar overigensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ik heb er nog wel even aan gewerkt anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |