ik zit nog steeds op lion king te wachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:03 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Eens. Maarja, het is dan ook een lastige foto om iets origineels mee te doen! Ik heb toch maar op 4 gestemd
maar 6 is tot winner uitgeroepen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
4 was de winnaar, was van het vorige topic dacht ik
dan was 6 de winnaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:09 schreef mista het volgende:
[..]
maar 6 is tot winner uitgeroepen...
ik ben trots op eindelijk weer een overwinning
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:19 schreef Dottey het volgende:
pimghttp://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=353461&layout=3&sort=prc[/img]
Hm, met 'Leeuwenkoning..iemand?' bedoelde ik meer iets van: wedden dat er iets met de leeuwenkoning gedaan wordquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op lion king te wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:24 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Hm, met 'Leeuwenkoning..iemand?' bedoelde ik meer iets van: wedden dat er iets met de leeuwenkoning gedaan wordIets in die trant..snappie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoiets![]()
je had mijn stem gehadquote:
wanneer doe je weer eens mee?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:43 schreef Chen het volgende:
Mooi om te zien dat mijn avatar te vinden is de OP
Ik geloof dat ik nu photoshop ook onder de knie heb gekregen, een beetje tenminste, dankzij hulp van enkele mensen hier op FOK! Dus ik wil ook wel meedoen.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:50 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu photoshop ook onder de knie heb gekregen, een beetje tenminste, dankzij hulp van enkele mensen hier op FOK! Dus ik wil ook wel meedoen.
Alleen snap ik nog niet helemaal de spelregels. Ik ga de OP nog maar een keer lezen.
Goed dus morgenochtend staat er hier een nieuw plaatje.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
vragen kan je altijd stellen over PS
Morgenochtend is de winnaar van deze battle bekenden dan komt er een nieuw plaatje..
Die bewerk je en stuur je op naar de aanweze persoon voor de deadline voorbij is.
Battlepost wordt gemaakt dan kan je stemmen (tot een half uur na de post of 20 stemmen (net wat er is afgesproken)) en dan mag de winnaar een nieuw plaatje aandragen of er een kiezen.
en begint het weer opnieuw
Naar de vrijwilliger die zich meldt in dit topic na het nieuwe plaatje en de deadlinequote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:58 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Goed dus morgenochtend staat er hier een nieuw plaatje.
Die bewerk ik.
Dan stuur ik dit per pm op naar degene die dit plaatje gepost heeft? Of naar alle deelnemers? Of ik post het plaatje gewoon in het topic (meest logische variant)?
Dat begrijp ik dus niet.
De rest is me wel duidelijk, ik heb ook gestemd al in dit topic.
Ow. Kan die vrijwilliger zich dan duidelijk kenbaar maken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
Naar de vrijwilliger die zich meldt in dit topic na het nieuwe plaatje en de deadline
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:06 schreef Chen het volgende:
[..]
schnell, wanneer het onderwerp kleine meisjes is
relax dude..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:05 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ow. Kan die vrijwilliger zich dan duidelijk kenbaar maken?![]()
Waarom niet gelijk posten dan?![]()
Goed, ik zie het morgenochtend wel en dan hoop ik de vrijwilliger te herkennen als zodanig en dan pm ik de bewerkte foto.
Sorry, veel vragen maar het is mijn eerste keer dat ik aan zoiets meedoe.
Mijn bewerking zal wel niet winnen, maar ik wil het toch proberen. Al doende leert men toch.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:06 schreef Chen het volgende:
[..]
schnell, wanneer het onderwerp kleine meisjes is
als je je pic gelijk post weet iedereen gelijk dat het de jouwe is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:05 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ow. Kan die vrijwilliger zich dan duidelijk kenbaar maken?![]()
Waarom niet gelijk posten dan?![]()
Goed, ik zie het morgenochtend wel en dan hoop ik de vrijwilliger te herkennen als zodanig en dan pm ik de bewerkte foto.
Sorry, veel vragen maar het is mijn eerste keer dat ik aan zoiets meedoe.
Mijn bewerking zal wel niet winnen, maar ik wil het toch proberen. Al doende leert men toch.
De derde stem van 4 kwam nadat je moest stoppen met stemmenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ja dat zie ik ook welquote:
Superbquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:33 schreef Dottey het volgende:
nieuwe battle
[ afbeelding ]
deadline: 14:00
inleveren bij : PM Dottey
Dat dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:42 schreef haakon het volgende:
[..]
http://translate.google.nl/#en|nl|superb
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef Dottey het volgende:
bijvoeglijk naamwoord
prachtig
grandioos
groots
overweldigend
ohw *bloost*
thanks
was niet in de engelse versie aan het denken
Maak er gewoon een eind aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef Maringo het volgende:
Zat shops wara ik geen tijd voor heb maar wel ideeën, eindelijk shop waar ik tijd voor heb... ben ik ideeloos
Neh, geen tijd voor vandaag... Misschien morgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Maak er gewoon een eind aan
[ afbeelding ]
Of hang die fiets d'r an.. ofzo..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:51 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Maak er gewoon een eind aan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |