Uiteraard, want tijdens het hardlopen moet je er natuurlijk wel leuk en aantrekkelijk uit zien. Stel je voor...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:29 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Natuurlijk, en wat dacht je van de zomer-hardloop-outfit waar ik binnenkort voor wil gaan "shoppen".
Als er leuke kleding te krijgen is (wat ik al heb gezien), waarom zou ik dan in godsnaam lelijke kleding kopen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:52 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Uiteraard, want tijdens het hardlopen moet je er natuurlijk wel leuk en aantrekkelijk uit zien. Stel je voor...
Open deur... de kleding van vorig jaar voldoet natuurlijk niet meerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Als er leuke kleding te krijgen is (wat ik al heb gezien), waarom zou ik dan in godsnaam lelijke kleding kopen?![]()
Maar, je zei het zelf al... typisch vrouwen.
Vorig jaar sportte ik nog helemaal niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:57 schreef STING het volgende:
[..]
Open deur... de kleding van vorig jaar voldoet natuurlijk niet meer![]()
Kijk, jou mag ik wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
Jaja, alsof alle mannen hier compleet ongeinteresseerd in hun oude spijkerbroek gaan lopen..
Da's weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef KingOfMars het volgende:
Jaja, alsof alle mannen hier compleet ongeinteresseerd in hun oude spijkerbroek gaan lopen..
Wel foto's posten dan hè ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:56 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Als er leuke kleding te krijgen is (wat ik al heb gezien), waarom zou ik dan in godsnaam lelijke kleding kopen?![]()
Maar, je zei het zelf al... typisch vrouwen.
Kom dan live kijken, of ren mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef Krullehoofd het volgende:
Zweterig en oververmoeid hoef ik niet te zien, wat een teleurstelling weer
En dan met jouw tempo als laatste over de eindstreep komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Kom dan live kijken, of ren mee.
Heb je in elk geval een goed uitzicht (hoop je dan).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
En dan met jouw tempo als laatste over de eindstreep komen![]()
Dat maakt de gedachte om als laatste over de eindstreep te komen echt niet goed hoor. Je zult toch echt beter je best moeten doen !quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:05 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Heb je in elk geval een goed uitzicht (hoop je dan).
Zeurpiet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:32 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat maakt de gedachte om als laatste over de eindstreep te komen echt niet goed hoor. Je zult toch echt beter je best moeten doen !
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik loop al 2 jaar in dezelfde kleding zo ongeveer.. /care, gaat om het lopen, niet om de kledinghet moet goed zitten en functioneel zijn. Uiterlijk vertoon belangrijk vinden tijdens het sporten
meh, zelf zorgde ik bij de kilo's meer wel voor mijzelf niet beschamende kleding, maar als het hem/haar niets uitmaakt, ách, wellicht is 't voor die persoon extra motivatie: binnenkort zie ik er wel goed uit in deze kleding!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:11 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik zag gisteren nog iemand (ik laat even buiten beschouwing of het een hij of zij was) buiten lopen in een tight en t-shirt toen ik met de auto voorbij kwam. Je kon goed zien dat deze persoon aan het bewegen was om een paar kilootjes kwijt te raken. Maar sorry, als je dat doet draag dan wel iets langs er over heen zodat je lichaam enigszins bedekt wordt.
Das nasty idd..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:11 schreef Krullehoofd het volgende:
Ik zag gisteren nog iemand (ik laat even buiten beschouwing of het een hij of zij was) buiten lopen in een tight en t-shirt toen ik met de auto voorbij kwam. Je kon goed zien dat deze persoon aan het bewegen was om een paar kilootjes kwijt te raken. Maar sorry, als je dat doet draag dan wel iets langs er over heen zodat je lichaam enigszins bedekt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |