Dat is toevallig, ik ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik lijk op geen van beide!
Maar Mr Gb is jouw vriendje nietquote:
quote:
quote:Maar tis niet zo'n type wat altijd mooi is ofzo, als je googled zijn er meer slechte foto's dan mooie te vinden. Maar toch heeft ze zeker wat
Da's juist het leuke. In de bewegende versie heeft ze écht wat, op foto's vaak niet iddquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tis niet zo'n type wat altijd mooi is ofzo, als je googled zijn er meer slechte foto's dan mooie te vinden. Maar toch heeft ze zeker wat
Ik kan me vinger er even niet op leggen, maar er is iets aan d'r inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tis niet zo'n type wat altijd mooi is ofzo, als je googled zijn er meer slechte foto's dan mooie te vinden. Maar toch heeft ze zeker wat
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik lijk op geen van beide!
smerige brownies... das heul iets anders dan cake...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat klopt toch. Ik ben geen lekker wijf en maak smerige cake
quote:
Hoe heet die film ook al weer dat ze yoga lerares is en iemands vent afpikt, maar dat ze dan langsgaat op zijn werk en hij seks met zijn vrouw heeft op het kantoor terwijl zij in de kast moet wachten?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's juist het leuke. In de bewegende versie heeft ze écht wat, op foto's vaak niet idd
notebookquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik die 2e van kennen? Ziet er wel leuk uit
Die van mij kwijlt van Biejanzeej.quote:
Ja weet ik veel. Tis 5 jaar geleden ofzo. Gewoon leuk om es te doen. En je gaat gewoon naar de coffeeshop en je zegt 'ik ga cake bakken', nou dan verkopen ze je hasj (want dat schijnt dan beter te zijn dan wiet) en dan ga je thuis knutselenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je dacht dat je hasj in iets lekkers kon toveren?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's juist het leuke. In de bewegende versie heeft ze écht wat, op foto's vaak niet idd
Sprekendquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij kwijlt van Biejanzeej.
Nou...je hebt me gezien he?
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet? Kan je dat met 100% zekerheid zeggen?
Nee, omschrijf jezelf eens.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een leuk jurkje!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Zat je te poepen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt hier echt geen 10 minuten iets voor jezelf gaan doen. Topic vol!
quote:
Hiiihihihihihiquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, zondag niet naar Alberto Stegeman kijken aubquote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja.
Geheime sexrelatie misschien, maar vriendje niet
Hoe was het?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt hier echt geen 10 minuten iets voor jezelf gaan doen. Topic vol!
Erger. Te Farmvillen!quote:
Vruchtbaar.quote:
Neem je laptop mee naar de plee. Kan je FOK!ken, Farmvillen, wat je wil, terwijl je zit te poepenquote:
Oeh ja, dat is sowieso een leuke filmquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook al weer dat ze yoga lerares is en iemands vent afpikt, maar dat ze dan langsgaat op zijn werk en hij seks met zijn vrouw heeft op het kantoor terwijl zij in de kast moet wachten?
Daar is ze sekseh
Zo...quote:
DAT DAT KAN IN NEDERLANDquote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, zondag niet naar Alberto Stegeman kijken aub
Ja, hoe heet die ook alweer? Gaan we hem meenemen naar Landal!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Jij rammelt ook?quote:
Dat is uit een amerikaans satireprogramma.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nog maar 1 keer dan. Deze geheel onbekende mevrouw zou ik ook mn bed niet uitschoppen
Deze dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
Nog maar 1 keer dan. Deze geheel onbekende mevrouw zou ik ook mn bed niet uitschoppen
wat ga je doen?quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En stalk jij ook iedereen op facebook?
Die zat ik net te kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze dan?
http://www.fugly.com/videos/5731/shakira_parody.html
Ja als het over dat soort sleazy dingen gaat weet ik het altijd meteen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef JJH het volgende:
O
[..]
O, jij weet ook gewoon gelijk welke film dat is?
Die heb jij helemaal gekeken?quote:
Ik ken die film geeneens.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja als het over dat soort sleazy dingen gaat weet ik het altijd meteen.
Heel gek!
He's Just Not That Into You, heet ie
Ik werd helemaal gestoord van de uitnodigingen. Vervolgens deze post maar geplaatst. Vriendenlijst is wat korter geworden.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
FB is toch overrated. Geeft verkeerde verjaardagsdata door en zo.
quote:Ik heb besloten om vanaf nu iedereen die mij uitnodigt een verrassingsei te openen, een koe te melken, een geit te slachten of bloemkool te komen oogsten, voortaan te belonen met een "Delete friend" Dat halveert ongeveer mijn vriendenlijst, maar daar kan ik vast wel mee leven. No flame intended.
Op lijstje zet:quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
En nou ga ik echt ff de administraaaasie doen.
Onze gemeente denkt dat we tegenwoordig een villa bewonen en hebben de WOZ daarop aangepast
Oh jaaa, bergen met geld hieroquote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op lijstje zet:
Ingetje is rijk, schuif paar plaatsjes naar boven.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
En nou ga ik echt ff de administraaaasie doen.
Onze gemeente denkt dat we tegenwoordig een villa bewonen en hebben de WOZ daarop aangepast
Nog verder naar boven schuift op lijstjequote:Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo...
[ afbeelding ]
Maar ik heb een bruin met mintgroene bikini.
Verder spreeeeekend
Jij bent goed met woorden.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gestoord van de uitnodigingen. Vervolgens deze post maar geplaatst. Vriendenlijst is wat korter geworden.
[..]
Je kan ook gewoon al die invites en FarmVille crap verwijderen hequote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gestoord van de uitnodigingen. Vervolgens deze post maar geplaatst. Vriendenlijst is wat korter geworden.
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en gebruik de mensen op FB net zo hard als ze mij gebruiken.
Ja, niet als ze je persoonlijk uitnodigen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon al die invites en FarmVille crap verwijderen he![]()
Als iemand bij mij van die FarmVille of FishVille of weet ik hoeveel klonen je hebt post -> klik op kruisje bij bericht, dan krijg je opties of je enkel dat bericht wil verwijderen, alles van die persoon, of alles van die app. Dan gewoon alles van die app en zie je er niks meer van, van niemand
Briljante optie voor al die Villes waar geen Farm voor staat.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als iemand bij mij van die FarmVille of FishVille of weet ik hoeveel klonen je hebt post -> klik op kruisje bij bericht, dan krijg je opties of je enkel dat bericht wil verwijderen, alles van die persoon, of alles van die app. Dan gewoon alles van die app en zie je er niks meer van, van niemand
Ja, ik had zoiets al gezien. rilquote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Briljante optie voor al die Villes waar geen Farm voor staat.![]()
Dirk: weet je trouwens dat ons aller Loveless deze reeks heeft gestart: FarmVille #68 - Waar de collecties weer op gang komen.
Deeltje 68 al.Thanks Lennert!
quote:
Dat doe ik niet!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, niet gewoon om schapen, eieren of bomen vragen, maar om een paashaas, alsof het niks is
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, niet gewoon om schapen, eieren of bomen vragen, maar om een paashaas, alsof het niks is
Effe een frisse neus halen jongen?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet!Ik wil bomen. En mystery gifts.
![]()
En hitsige hengsten maar die moet je weer van de feed halen.
Lief he! Van Loveless!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Briljante optie voor al die Villes waar geen Farm voor staat.![]()
Dirk: weet je trouwens dat ons aller Loveless deze reeks heeft gestart: FarmVille #68 - Waar de collecties weer op gang komen.
Deeltje 68 al.Thanks Lennert!
Niettus!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag wilde je een paashaas, jokkebrok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Goeie!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niettus!
Ja, ik dacht nog even "Huh???, Oh ja ESF Cat"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die twee smileys bij elkaar vormen een geheel nieuwe, unieke en vrij expliciete smiley.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
App binnen Facebook waar heul veul mensen plezier aan beleven en daar onwijs veel over kunnen kletsen.
Verzamel u hier!
Die is uit 2009!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even noterenIs dat die pas recent op tv als reclame was voor de bios of al ouder?
Je moet op je hoede blijven, ik ben overal.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nog even "Huh???, Oh ja ESF Cat"
quote:
Kruip jij er dan effe bij?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind dat Ll een soort van onderscheiding verdiend.
Iets met pek of zo
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die twee smileys bij elkaar vormen een geheel nieuwe, unieke en vrij expliciete smiley.
Ouwe, het was je redding. Ik heb ze een eigen plekkie gegeven, anders had je die 68 topics hier tussen gehad, al dat geouwehoer over dat klote spelquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets met pek of zo
en veren.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iets met pek of zo
En tadaaaa! Wat heeft het goed gewerkt!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
En ik opende het alleen zodat jullie uit alle SCs zouden opzouten met dat geneuzel, kijk maar
[..]
Maar die heet Valentines Day!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhIk zag de cover net en dacht dat er dit jaar voor Valentijnsdag zoiets als reclame was, film die net in de bios draaide.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
en veren.
Maar het was toendertijd toch meer om de crap uit de F&FSC weg te krijgen?
[..]
Die twee smileys bij elkaar vormen een geheel nieuwe, unieke en vrij expliciete smiley.
De honderdste moeten we aan hem opdragen, vind je ook niet?quote:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die heet Valentines Day!
En die is met McDreamy en McSteamy, geloof ik!
Jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die heet Valentines Day!
En die is met McDreamy en McSteamy, geloof ik!
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De honderdste moeten we aan hem opdragen, vind je ook niet?
quote:[..]
OMG
Nee, want al die andere zijn subfora die je opnoemt, en FV is geen subfora.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Alles kan hier toch, CUL, ESF, B&H, PTA, dus ook FV
TY.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
oh nee, waar zijn mcdreamy en mcsteamy dan van?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ALTIJD!
Oh wacht, je bedoelt Greys Anatomy? Nee, deze keer niet![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want al die andere zijn subfora die je opnoemt, en FV is geen subfora.
Derhalve een fout in je argumentering en zal het geseponeerd worden
FV is geen subforum.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hihi, eigendunk.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
ALTIJD!
Oh wacht, je bedoelt Greys Anatomy? Nee, deze keer niet![]()
Ah, dat zei jij ook al.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, want al die andere zijn subfora die je opnoemt, en FV is geen subfora.
Derhalve een fout in je argumentering en zal het geseponeerd worden
GAM wel, klaar, opgelost, slotjequote:
Dat had je nog niet gedaan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff wat eten, ik ga haast van mijn stokkie
quote:
Door ons?quote:
Die zou ik heus wel af en toe voeren hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had je nog niet gedaan?
Misschien is het maar goed ook, dat je geen kinderen hebt.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zou ik heus wel af en toe voeren hoor
Jaquote:
Dichtquote:
quote:
quote:
Enge Oostblok-kopquote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik zap ff langs Bond, maar wat vinden de vrouwen en mannen van Daniel Craig?
Ik denk dat die ook wat eerder zouden zeuren.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zou ik heus wel af en toe voeren hoor
Mweh.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
Ik zap ff langs Bond, maar wat vinden de vrouwen en mannen van Daniel Craig?
Kom je tijdens werk zo nu en dan wel even langs?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Dicht
[..]
stuiterrr
[..]
Nee morgen weer werkenen heb mijn mailbox al even gecheckt
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:Oeh geen Daniel Craig liefhebbers.
Ik zie in hem juist echt een mannen-man
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kom je tijdens werk zo nu en dan wel even langs?
Zit nog op de bankquote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan ben je altijd nog een half uur aanwezig
Die kan ik dromenquote:
Wat is een mannen-man dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Dirkh het volgende:
Oeh geen Daniel Craig liefhebbers.
Ik zie in hem juist echt een mannen-man
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Vanmorgen kwam toetenmeisje nog ff langs (die de foto van Ll zag) en die vertelde wat dingetjes, gewoon smalltalk. Ging naar pinkpop en weet ik veel voor wat voor festivals.
Dus de vraag kwam, ga jij nog wat leuks doen?
Nou, je gaat dit niet geloven. Maar ik ga naar een Songfestival meet.In een keer zie je allerlei hoofdjes boven hun scherm komen en wat geroesemoes.
Priceless.
Dat vraag ik me ook af...quote:
quote:
zo meteen leren ze zingenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Vanmorgen kwam toetenmeisje nog ff langs (die de foto van Ll zag) en die vertelde wat dingetjes, gewoon smalltalk. Ging naar pinkpop en weet ik veel voor wat voor festivals.
Nou, je gaat dit niet geloven. Maar ik ga naar een Songfestival meet.In een keer zie je allerlei hoofdjes boven hun scherm komen en wat geroesemoes.
Priceless.
Wat ben jij engelachtig vanavondquote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als je moe bent moet je slapen hoor Ml-etje, of het nou 22u is of niet. Laat ze maar lullen
Mijn Mr haat die filmquote:
Wat lijkt het toch lang geledenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Priceless.
En Clive dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon een stoere kop en straalt wel wat, ik noem het maar gevaar uit.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lijkt het toch lang geleden
[ afbeelding ]
Die heeft ook nog iets knaps erbijquote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En Clive dan?
Zie boven? Die vind ik bruter
Mijn eerste indruk was: Nepper.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En Clive dan?
Zie boven? Die vind ik bruter
Het is engquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soms ben ik lief![]()
Is het al vrijdag?
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lijkt het toch lang geleden
[ afbeelding ]
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort posten. Van die ubergeposeerde stoere middeleeuwse shit. En hij zal best gespierd zijn, maar srsly, daar hebben ze toch nog ff flink aan zitten photoshoppen?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, wat vind je van Mr.300?
[ afbeelding ]
Zingen? wie heeft dat gezegd???quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen dan?
Nou, we gaan songfestivalliedjes zingen.
Oh, er je gaat dus met een stel homo's
Nee, ik ga met mensen die ik niet ken.
Je kan het mensen gewoon niet uitleggen he, dat maakt het zo leuk.
Dit is net zo'n uitstraling als Daniel Craig, daar zit iets rauws in.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, wat vind je van Mr.300?
[ afbeelding ]
Greys kan niet eens browsen of verbinding maken met WiFi... Zie je haar al CD'tjes branden?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
lullie allemaal.
Greys zou zelfs cd's gaan branden met alle ESF liedjes
Greys vond je foto's niet vernederend genoeg ofzo?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
lullie allemaal.
Greys zou zelfs cd's gaan branden met alle ESF liedjes
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort posten. Van die ubergeposeerde stoere middeleeuwse shit. En hij zal best gespierd zijn, maar srsly, daar hebben ze toch nog ff flink aan zitten photoshoppen?
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, het trekt me ECHT niet, dat soort films met veldslagen en shit
Mudkipzquote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik, je kijkt niet voor niks naar Pokemon plaatjes op je 24e hè.
Ach hou op, ik doe mezelf wel eens dommer voor dan ik ben, dat zou je nu toch moeten wetenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys kan niet eens browsen of verbinding maken met WiFi... Zie je haar al CD'tjes branden?
quote:
Hihi.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt de scene hierboven niet gekeken zeker he?quote:
quote:
* noteertquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach hou op, ik doe mezelf wel eens dommer voor dan ik ben, dat zou je nu toch moeten weten
LOTR is ook niets.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nee![]()
Ik hou van heel veel films, heel veel soorten films, maar niet dat soort films met middeleeuwse toestanden en/of veldslagen en hele tochten en crap.
Braveheart vind ik niks, LOTR vind ik niks, enz enz![]()
Kan toch
Whaha.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is zo'n mooi contrast met wat Greys keek
Ah, ik zie het.quote:
Ik scrollde ff snel de pagina door en zag jou dat met hoofdletters roepen, en dat trok de aandacht.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt de scene hierboven niet gekeken zeker he?
Dan zou je het begrijpen, die uitspraak.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Ik moest echt hardop grijnzen, vooral door je drogequote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
LOTR is ook niets.
[..]
Whaha.Zo had ik het nog niet bekeken.
Vroeger toen Fox Kids nog Life with Louie en Eek! the cat uitzond.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
En ik wist later pas dat Mudkipz van Pokemon was/is![]()
Want dat keek ik ook nooit, al die moderne tekenfilm crap die je ineens kreeg vroeger. Dragonball Z, Pokemon etc. etc.
Greys had Zwabber al ingehuurdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys kan niet eens browsen of verbinding maken met WiFi... Zie je haar al CD'tjes branden?
Hoe grijns je in hemelsnaam hardop?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop grijnzen, vooral door je drogeerachter
Jaaa dat was dan weer wel vetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger toen Fox Kids nog Life with Louie en Eek! the cat uitzond.
Eekquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger toen Fox Kids nog Life with Louie en Eek! the cat uitzond.
Grijnzen met als accent volumequote:
Ja, je ziet het nu? Clive is tof!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Did you touch yourself when he fucked you![]()
Uhm duh!
Doet me in het begin aan iemand denken die ik niet persoonlijk ken, maar jij wel.
Walter Melon!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa dat was dan weer wel vet
Eek!
En die ene cartoon met die wannabe secret agent die dan altijd weer in allerlei situaties terecht kwam. Walter Melon ofzo.
En Pinky and the Brain natuurlijk
Ja ik zie het.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je ziet het nu? Clive is tof!
En wie dan?
Da's dan weer uit een film toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eek
In het engels dan wel he...
RUN FOREST! RUN!
Walter Melon ja, die moest altijd invallen als er iemand dood/ziek/verdwenen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa dat was dan weer wel vet
Eek!
En die ene cartoon met die wannabe secret agent die dan altijd weer in allerlei situaties terecht kwam. Walter Melon ofzo.
En Pinky and the Brain natuurlijk
ja hehe, maar dat was een parodie in Eekquote:
Dan heb ik die aflevering vast niet gezien.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hehe, maar dat was een parodie in Eek
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)0vondelinge%20zoekenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik voel echt een enorme kloofPokemon, dingen van mars...
Toch maar wat kinderen kopen, dan zie je dat soort dingen misschien weer.
Pokemon is van na mijn tijd, nooit leuk gevonden.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
Ik voel echt een enorme kloofPokemon, dingen van mars...
Toch maar wat kinderen kopen, dan zie je dat soort dingen misschien weer.
Zal ik mijn DVD meenemen de 15e?quote:
K3, Plop en PP heb ik allemaal voor donderdageter.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Pokemon is van na mijn tijd, nooit leuk gevonden.
En als je nu kinderen wilt zit je vast aan piet piraat en K3. Wil je dat?
Oh ja! Dan laat ik Ing wel met rust, dat is al zo'n fijn werkje om te doenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Kent iemand nog Samurai Pizza Cats?
Of Candy?(die met die hele enge grote ogen)
*tuurt over gapende generatiekloof*
Bin there done that myself, twicequote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
Dirk, heb je Closer nooit gezien?
Dat zou ik maar eens snel gaan doen dan
Welleke fotooosquote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:slaapje doen, net even de foto's bekeken
well done Greys
Oe oe oe.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Samurai Pizza Cats waren vettttt, maar toen was ik echt nog heel klein.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
slaapje doen, net even de foto's bekeken
well done Greys
Jaaaaaaaa!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Samurai Pizza Cats waren vettttt, maar toen was ik echt nog heel klein.
Ja he?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
slaapje doen, net even de foto's bekeken
well done Greys
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe oe oe.![]()
Ik ken ook al die deuntjes ook nog.
maar vertel even van je eigen ervaringen danquote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien, is niet blijven hangen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker allemaal!!!!![]()
![]()
die gaan slapen dan he
Is nie leuk nie hè?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slapies![]()
Ik heb ff een korte administraaasiebreak
The sound of music natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen we eerst overleggen over wat voor dvd?
Ja, voordat iedereen slaap lekker tegen me gaat roepenquote:
En, heb je je villa al gedevalueerd?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten slapies![]()
Ik heb ff een korte administraaasiebreak
Dat laat zich wel redelijk raden. Als ik dat op internet pleur, dan lezen mensen mee waarvan ik liever niet heb dat ze details weten.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar vertel even van je eigen ervaringen dan
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, voordat iedereen slaap lekker tegen me gaat roepen
ah ok, dan vertel je het maar irl de 15equote:Op maandag 22 maart 2010 22:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat laat zich wel redelijk raden. Als ik dat op internet pleur, dan lezen mensen mee waarvan ik liever niet heb dat ze details weten.
Maar het komt wel een beetje in de strekking van het verhaal.
oh ja...quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
En nu niet allemaal gaan slapen he? Want wie gaat dan mijn feestje meevieren?
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er nog.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Aaaah, dan zit je vanavond met je kopje rooibos thee met honing naar de telefoon te kijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Hoe kom jij aan mijn foto?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Aaaah, dan zit je vanavond met je kopje rooibos thee met honing naar de telefoon te kijken.
[ afbeelding ]
Dan moet je lekker gaan slapen.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja...
Ik stort wel een beetje in eigenlijk...
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Ing nog wat cake heeft vier ik mee
quote:
quote:
Ik weet dat ik hem gezien heb, maar dat is alles.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik snap niet dat een film als Closer niet blijft hangen.
Ik voel me er altijd minstens een paar dagen vreemd en opstandig en dwarsliggerig door als ik hem gezien heb
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
Oh en ik snap niet dat een film als Closer niet blijft hangen.
Ik voel me er altijd minstens een paar dagen vreemd en opstandig en dwarsliggerig door als ik hem gezien heb
quote:
Ik ga nu ook douchen en dan slapenquote:Dan moet je lekker gaan slapen.![]()
Ipie houdt ook van katten, was twee seconden Googlen en Cat22 en Ipie had een match.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto?![]()
[..]
Dan moet je lekker gaan slapen.![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Weltrusten tombolafan. (handdoekgevecht begint)quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nu ook douchen en dan slapen
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, ik vier mee heur...de chocoladevanillecake staat al klaar!
Ik wel, nu de gemeente nogquote:
Oh dan is het vast een vrouwending.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hem gezien heb, maar dat is alles.
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Does en slaap ze!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
*Handdoek oprolt.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Weltrusten tombolafan. (handdoekgevecht begint)
Lekkah!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, ik vier mee heur...de chocoladevanillecake staat al klaar!
'Navend.quote:
Oh even voor de goede orde, ik ben geen flierefluiter die heen en weer hopt, mocht die indruk gewekt worden door mijn vorige posts.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is het vast een vrouwending.
Of een Greys-ding.
ff luisteren gaatquote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
TheVulva meldt zich weer... laat ik zeggen dat ik een nieuwe favoriet heb... Slowakije
Goe liedje?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
TheVulva meldt zich weer... laat ik zeggen dat ik een nieuwe favoriet heb... Slowakije
Ik vind het niets, sorryquote:Op maandag 22 maart 2010 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Heldenmanneke!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys heb je dit wel eens gezien?
Do you get support from your friends?
-I get bullied a lot, but...
[..]
And how do you deal with it?
-I carry on singing.!
Paus worden Erik?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-I carry on singing.!
Ja bizar he?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-I carry on singing.!
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
-I carry on singing.!
quote:
Hij zingt ook in het Latijn.quote:
Die kunnen niet door slotjes heenknallen.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die kunnen niet door slotjes heenknallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |