Dat is toevallig, ik ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik lijk op geen van beide!
Maar Mr Gb is jouw vriendje nietquote:
quote:
quote:Maar tis niet zo'n type wat altijd mooi is ofzo, als je googled zijn er meer slechte foto's dan mooie te vinden. Maar toch heeft ze zeker wat
Da's juist het leuke. In de bewegende versie heeft ze écht wat, op foto's vaak niet iddquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tis niet zo'n type wat altijd mooi is ofzo, als je googled zijn er meer slechte foto's dan mooie te vinden. Maar toch heeft ze zeker wat
Ik kan me vinger er even niet op leggen, maar er is iets aan d'r inderdaadquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar tis niet zo'n type wat altijd mooi is ofzo, als je googled zijn er meer slechte foto's dan mooie te vinden. Maar toch heeft ze zeker wat
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik lijk op geen van beide!
smerige brownies... das heul iets anders dan cake...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat klopt toch. Ik ben geen lekker wijf en maak smerige cake
quote:
Hoe heet die film ook al weer dat ze yoga lerares is en iemands vent afpikt, maar dat ze dan langsgaat op zijn werk en hij seks met zijn vrouw heeft op het kantoor terwijl zij in de kast moet wachten?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's juist het leuke. In de bewegende versie heeft ze écht wat, op foto's vaak niet idd
notebookquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar moet ik die 2e van kennen? Ziet er wel leuk uit
Die van mij kwijlt van Biejanzeej.quote:
Ja weet ik veel. Tis 5 jaar geleden ofzo. Gewoon leuk om es te doen. En je gaat gewoon naar de coffeeshop en je zegt 'ik ga cake bakken', nou dan verkopen ze je hasj (want dat schijnt dan beter te zijn dan wiet) en dan ga je thuis knutselenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je dacht dat je hasj in iets lekkers kon toveren?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's juist het leuke. In de bewegende versie heeft ze écht wat, op foto's vaak niet idd
Sprekendquote:Op maandag 22 maart 2010 20:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van mij kwijlt van Biejanzeej.
Nou...je hebt me gezien he?
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet? Kan je dat met 100% zekerheid zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |