Zie ik daar nu mieren die geprobeerd hebben te ontsnappen? Rechtsonderaan van die bakquote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Chung het volgende:
Hoe het nest er recentelijk uit zag. Let op al die grote larven!
Je bedoelt het goed, of je trollt heel hard. Maar ik was sarcastisch.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, zoiets heb ik ook voor m'n hamster. Alleen heb liever een hamster rond lopen dan een leger mieren.
Stofzuigerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:11 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, of je trollt heel hard. Maar ik was sarcastisch.
Nee die mieren zijn inderdaad ontsnapt, ik vraag me af hoe hij ze ooit opgeruimd heeft.
Ik hoop echt dat hij trollt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:11 schreef Dynd het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed, of je trollt heel hard. Maar ik was sarcastisch.
Nee die mieren zijn inderdaad ontsnapt, ik vraag me af hoe hij ze ooit opgeruimd heeft.
Mieren overleven de stofzuiger niet. Dat komt omdat die krengen vet hard zuigen. Heb wel eens vaker de stofzuiger gebruikt om de opstandelingen op te zuigen. Naderhand geen last meer van gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef Green1 het volgende:
[..]
Eerst een beetje stroop in die zak doen.. dan blijven ze wel plakken/zitten vanwege de zoete troep.. En dan gewoon de stofzuigerzak verbranden zodra je klaar bent? En anders in een container gooien, buiten je huis.:P
Die zijn niet ontsnapt. Ze zitten tussen het glas en het plexiglas van het y-tong in. Domme mieren dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Zie ik daar nu mieren die geprobeerd hebben te ontsnappen? Rechtsonderaan van die bak
Misschien kan je ze online kopen? Ik kan je er eventueel ook wel een paar opsturen. Van plastic dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:31 schreef Chokeme het volgende:
Lokale apotheek verkoopt reageerbuisjes alleen per 100 :/
Yay \o/ We hebben de mieren inmiddels een weekje in huisquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, we hebben mieren en een bak besteld..
De mieren: Camponotus ligniperda
De bak
Ben benieuwd
Nee helaas, je kan nooit ideale omstandigheden nabootsen dus ze zullen nooit jouw 'nest' kiezen. Ze gaan liever elders in de grond zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 04:16 schreef Graseter het volgende:
Is het ook mogelijk om iets te maken, buiten neer te zetten en wachten tot er een mieren nest in zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |