IMG failquote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef smurfje007 het volgende:
zou je als man een body kunnen dragen als t-shirt?[ [url=http://width=300 height=400]http://www.couturesnob.com/images2009/wolfordturtleneck.jpg]afbeelding[/url] ]
Ergens heb je een foutje gemaakt in die zinquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Sander het volgende:
Je bedoelt een strakke coltrui? Ik ben er niet heel kapot van, maar ik vind het niet bepaald een vrouwelijk, laat staan een mannelijk kledingstuk.
Geeft nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef smurfje007 het volgende:
de foto staat er nu wel goed op
zat even een kleinfoutje in sorry.
maar de vraag staat nog steeds
Het is erger Sander, een body loopt namelijk nog verder door.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Sander het volgende:
Je bedoelt een strakke coltrui? Ik ben er niet heel kapot van, maar ik vind het niet bepaald een vrouwelijk, laat staan een mannelijk kledingstuk.
Ja, ik ging een beetje de mist inquote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef svefn het volgende:
[..]
Ergens heb je een foutje gemaakt in die zin
ja het effect is een strakke koltruiquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Sander het volgende:
Ach dat is waar ook. Eén keer een vriendin in zo'n kreng gezien. Ik zie er niet echt de toegevoegde waarde van, al is het wel makkelijk bij lage broeken en dat soort dingen, vermoed ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is erger Sander, een body loopt namelijk nog verder door.
[ afbeelding ]
Bill van Tokio Hotel draagt ze ook hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Maar waarom zou je als vent zo'n ding dragen?
Oh dan is het goedquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Mylene het volgende:
[..]
Bill van Tokio Hotel draagt ze ook hoor.
Koop maar een nieuwe pc, dat ding is niet meer te zuiverenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef Ps2K het volgende:
Ja dat kan zeker:
[ afbeelding ]
(En nu ga ik mijn interweb cache etnisch zuiveren)
en als de stof zeer elastisch is en alles perfect past zonder dat er iets uit of naast floeptquote:Op maandag 22 maart 2010 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Als man? Nee.
Als persoon met mannelijke geslachtskenmerken? Nee eigenlijk ook niet.
Omdat dan je shirt niet omhoog kan kruipen, zodat niet iedereen getrakteerd word op inkijk in je reet als je een lage broek draagt en gaat zitten of bukt? Veel meisjes zouden er wat aan hebben gehad de afgelopen jaren...heb meer spleet gezien op straat en station dan me lief is eigenlijk...quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:28 schreef saaw het volgende:
Ik vind het voor vrouwen al belachelijk, het is feitelijk gewoon een rompertje
Mag ik vragen waarom je dat in godsnaam aan wil doen?
Die dingen hebben onderaan drukknoopjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef sweetysven het volgende:
Wat als je nou naar de WC moet? Of doe je dan ook een luier aan?
Ik kwam er pas een paar weken geleden achter dat dat een man is, dus die telt niet.quote:
Oh voor vrouwen snap ik het nog wel maar ik vind het gewoon niet mooi. En als het wel mooi is dan zie je niet dat het een body is dus hoe vaak dat voorkomt weet ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Omdat dan je shirt niet omhoog kan kruipen, zodat niet iedereen getrakteerd word op inkijk in je reet als je een lage broek draagt en gaat zitten of bukt? Veel meisjes zouden er wat aan hebben gehad de afgelopen jaren...heb meer spleet gezien op straat en station dan me lief is eigenlijk...
En bij dans wedstrijden is het ook standaard voor mannen (en vrouwen) shirts, sluiten allemaal met knopen in het kruis zodat het shirt strak op z'n plek blijft tijdens het bewegen! Vooral bij latin dansen een voordeel.
Volgens mij moet jij eens wat vaker in een kledingwinkel komen...mijn zoontje heeft verscheidene 'bodies' voor danswedstrijden, en als hij z'n broek aandoet zie je het verschil echt niet met een 'normaal' hemd. Alleen krijg je dus niet dat er tijdens het dansen loshangende hemd flappen uit je broek gaan hangen, dat staat wat charmanter voor de juryquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:11 schreef saaw het volgende:
[..]
Oh voor vrouwen snap ik het nog wel maar ik vind het gewoon niet mooi. En als het wel mooi is dan zie je niet dat het een body is
In de winkels waar ik regelmatig kom hebben ze die dingen gelukkig niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij eens wat vaker in een kledingwinkel komen...mijn zoontje heeft verscheidene 'bodies' voor danswedstrijden, en als hij z'n broek aandoet zie je het verschil echt niet met een 'normaal' hemd. Alleen krijg je dus niet dat er tijdens het dansen loshangende hemd flappen uit je broek gaan hangen, dat staat wat charmanter voor de jury![]()
En bij vrouwen merk je pas als ze een bodie aan hebben als ze zich uitkleden, dus dan heb je als het goed is wat anders aan je hoofd dan de vraag of je die bodie wel mooi vindt, gaat om de bodyin de bodie dan als het goed is
ik dacht het nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:33 schreef sweetysven het volgende:
Wat als je nou naar de WC moet? Of doe je dan ook een luier aan?
daarom vraag ik het ookquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:12 schreef saaw het volgende:
[..]
In de winkels waar ik regelmatig kom hebben ze die dingen gelukkig niet.
Nogmaals, voor ballet/dans/turnen oid begrijp ik het prima maar als je ziet dat iemand het [in het normale leven] aanheeft is het dus mislukt.
Als je het pas ziet bij het uitkleden is dat natuurlijk opzich geen probleem, al lijkt een body me qua a-sexuele kledingstukken wel in de categorie panty vallen. Gelukkig val ik niet op vrouwen.
Natuurlijk moet iedereen helemaal zelf weten wat ze al dan niet dragen maar als je dan op een forum om meningen gaat vragen kan ik toch ook prima zeggen dat ik het niks vind.
nee daar flap ik niet vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:53 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat de TS een stijve piemel krijgt van het dragen van een body. Dat het een fetish ofzo van hem is. Ondertussen fapt ie van al de reacties die ie krijgt van ons.
bedankt voor de opbeurende reactie om deze onzin tegen te gaanquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die dingen hebben onderaan drukknoopjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |