Het gaat niet om weten, het gaat om geloof.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, ik hoop dat we weten dat dit soort uitspraken eigenlijk helemaal niet betrouwbaar zijn?
Meeste wel , behalve veel oudjes, wat weer goed is, want die zouden anders toch maar een paar jaar later stervenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:01 schreef michielboy het volgende:
kunnen mensen die hete wel overleven?
ik ben voorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:13 schreef NJ het volgende:
[..]
Extreem lange zomer. Van 23 maart tot en met 23 oktober 25 graden..
Stukje vergrijzing opgelostquote:Op maandag 22 maart 2010 23:07 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Meeste wel , behalve veel oudjes, wat weer goed is, want die zouden anders toch maar een paar jaar later sterven
Ok. Succes ermee.quote:foto Op maandag 22 maart 2010 22:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gaat niet om weten, het gaat om geloof.
Plakkerige nachten zal je bedoelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef Nee het volgende:
Lekkere zwoele zomernachten!
Dan ga je met de roeibootquote:foto Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan rijden de treinen ook weer niet omdat de wissels zijn gesmolten of zo.
Doen het altijd goed in het nieuws hèquote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef Frutsel het volgende:
2010 wordt schijnbaar een extreem jaar
Extreme sneeuwval, extreem lange vriestijd, extreem orkaanseizoen op komst? extreme zomer nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop