die worden nog veel gebruikt zelfs! LC100 had zelfs kleur!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Gloednieuw? Worden die dingen nog gemaakt dan?!
Klopt en zijn redelijk prijzig. Zeker als je er nieuwe onderdelen voor wil hebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef T42 het volgende:
[..]
die worden nog veel gebruikt zelfs! LC100 had zelfs kleur!
bij koeriers enzo gebruiken die nog, voor dat door druk papier
Oh. Ok.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef T42 het volgende:
[..]
die worden nog veel gebruikt zelfs! LC100 had zelfs kleur!
bij koeriers enzo gebruiken die nog, voor dat door druk papier
alternate heeft zequote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef rimidalw het volgende:
Geweldig, die hebben wij ook ooit nog gehad. Alleen lijkt inkt ervoor vinden me tegenwoordig erg lastig.
is gebeurd (wist ik niet, vandaar)quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef Dizer het volgende:
Subforum ingesteld, zou je ook een vraagprijs willen neerzetten, dat is verplicht.
Dat was geen bod, dat was een voorstel voor de richtprijs die je vergatquote:Op maandag 22 maart 2010 19:51 schreef quirigua het volgende:
[..]
ja ! als je je mail adres stuurt, kan ik fotos terug sturen.
Zit toch typelint in ?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef rimidalw het volgende:
Geweldig, die hebben wij ook ooit nog gehad. Alleen lijkt inkt ervoor vinden me tegenwoordig erg lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |