Mja goed, ik meen mij ook te herinneren dat de meeste "NFN-naturisten" niet zo dol zijn op Z&L in verband met de ongelooflijke berg regels die je daar hebt. Of dat is in ieder geval wat ik mij kan herinneren van het heel verhaal. Z&L wordt dan ook meestal niet als "echt" naturisme gezien, om de een of andere reden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ah zo, ik geloof dat de zon en leven tereinen zoals Gravingen werken met toegang voor Z&L leden. Dus vandaar
Vegetarisch (of zelfs veganistisch?), anti-alcohol, anti-roken, anti-drugs, anti-tattoos, anti-piercings (dus ook anti-oorbellen etc), en ga zo nog maar even doorquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Z&L is volgens mij ook streng vegetarisch en anti alcohol, misschien is dat het? Gravingen is vlak bij me, ik ben er als kind geweest, en die sauna trekt me wel, daardoor denk ik bij naturisme eerst aan hun.
jemig, je mag daar dan ook niks!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Vegetarisch (of zelfs veganistisch?), anti-alcohol, anti-roken, anti-drugs, anti-tattoos, anti-piercings (dus ook anti-oorbellen etc), en ga zo nog maar even door
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jawel, bloot een kruidentheetje drinken is niet verboden
1 van de redenen dat ik liever op een naaktstrand ben: het is er véél rustiger en geen opgeschoten jeugd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoezo zou dat geforceerd zijn?
Ik persoonlijk ben het liefst de hele dag naakt. Sterker nog, als ik een vrije dag heb en ik verwacht niemand, dan ben ik ook gewoon de hele dag naakt. En nu vraag ik me af waarom ik nog nooit op een naaktstrand geweest ben eigenlijk.
Oh ja, ik haat stranden wegens drukte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |