Nja ok, mij niet opgevallen tot nog toequote:
Preutse mensenquote:En die campings doe ik niet meer omdat ik niet meer met mn ouders mee ga op vakantie en ik nu een relatie heb met iemand die het al lastig vindt in een zwembroek te lopen
Nee, maar jij bent dan ook een manquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
Nja ok, mij niet opgevallen tot nog toe![]()
Gewoon een meisje dat lekker topless (?) aan het zwemmen en zonnen is en hoppa, daar staat ze op het internet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef Son-Goku het volgende:
Omdat veel mensen er toch op hopen:
[ afbeelding ]
Dat jij 1 keer zo' n ervaring hebt gehad betekent niet dat iedereen daar alleen maar komt om foto' s te schieten en op internet te zetten hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon een meisje dat lekker topless (?) aan het zwemmen en zonnen is en hoppa, daar staat ze op het internet.![]()
Ik vind het niet gek dat steeds minder vrouwen topless gaan.
Ik snap wat je bedoelt hoor en keur het in principe ook niet goed, maar ms is ze expres al wel naar een plek gegaan waar ze geen bekenden heeft, een ander land ofzo; met zo'n foto op het internet, hoeveel groter zou de kans dan worden dat een bekende het alsnog te zien krijgt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon een meisje dat lekker topless (?) aan het zwemmen en zonnen is en hoppa, daar staat ze op het internet.![]()
Midden in den haag zie je nog wel eens kleine kinderen volledig naakt in de vijver spelen. Zelf ook gedaan. Ben dan nu ook zwaar getraumatiseerdquote:Op maandag 22 maart 2010 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niets nou en. Tis een vrij land hier (gelukkig). Maar mijn voorkeur heeft het niet. Ik zou dat nooit doen met mijn kinderen (volledig naakt laten rondlopen dus) en ik snap niet waarom die ouders dat wel doen. Dat is alles.
Waarschijnlijk wel. Den Haag is al genoeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 05:08 schreef klotefokker het volgende:
. Zelf ook gedaan. Ben dan nu ook zwaar getraumatiseerd
Of je leest het hele topic even door. ik had het niet over kleine kinderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 05:08 schreef klotefokker het volgende:
[..]
Midden in den haag zie je nog wel eens kleine kinderen volledig naakt in de vijver spelen. Zelf ook gedaan. Ben dan nu ook zwaar getraumatiseerd
Kinderen in de pubertijd kunnen ook goed zelf beslissen of ze het wel of niet willen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 06:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic even door. ik had het niet over kleine kinderen
Ben je getraumatiseerd door dit topic? Volgens mij was dat gewoon een garpjequote:Op donderdag 25 maart 2010 06:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic even door. ik had het niet over kleine kinderen
Als je anno 2010 met je flamoes ontbloot op een strand gaat liggen kan je er donder op zeggen dat iemand er een foto van maakt met een telefoontje/camera'tje. Die wijven doen het zelf.quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kinderen in de pubertijd kunnen ook goed zelf beslissen of ze het wel of niet willen.
En dan kom je natuurlijk alsnog niet op een naaktstrand om gezien te worden of gefotografeerd te worden. Die mensen moeten ze hard aanpakken.
Die persoon mag dan linea recta naar de Eerste Hulp om zijn telefoontje/cameraatje operatief te laten verwijderenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
Als je anno 2010 met je flamoes ontbloot op een strand gaat liggen kan je er donder op zeggen dat iemand er een foto van maakt met een telefoontje/camera'tje. Die wijven doen het zelf.
Dit dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die persoon mag dan linea recta naar de Eerste Hulp om zijn telefoontje/cameraatje operatief te laten verwijderen
zomaar een foto maken van een ander die naakt ligt te zonnen is not done en niks de schuld van die 'wijven'.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
Als je anno 2010 met je flamoes ontbloot op een strand gaat liggen kan je er donder op zeggen dat iemand er een foto van maakt met een telefoontje/camera'tje. Die wijven doen het zelf.
Maar anno 1990 was dat een stuk makkelijker, het inbrengen dan, niet het verwijderen. Wij hebben het 1 keer meegemaakt dat iemand stond te fotograferen. Maar destijds was een beetje camera zo groot als je hoofd en deed ie klikbzzzzzzzzz als je afdrukte. Mensen hadden het dus snel door, een grote vent pakte die eikel zn camera af en trok de film er uit. Klaar.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:19 schreef Sjeen het volgende:
Die persoon mag dan linea recta naar de Eerste Hulp om zijn telefoontje/cameraatje operatief te laten verwijderen
Dat klikgeluid is nog steeds hoorbaarquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar anno 1990 was dat een stuk makkelijker, het inbrengen dan, niet het verwijderen. Wij hebben het 1 keer meegemaakt dat iemand stond te fotograferen. Maar destijds was een beetje camera zo groot als je hoofd en deed ie klikbzzzzzzzzz als je afdrukte. Mensen hadden het dus snel door, een grote vent pakte die eikel zn camera af en trok de film er uit. Klaar.
Maar nu? Je kunt moeilijk iemands telefoon afpakken want je kunt niet het verschil zien tussen een smsje checken en een fotootje schieten.
Als je constant met je telefoon naar iemand gericht staat dan kan je er donder op zeggen dat ie een foto maakt en geen sms leestquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar anno 1990 was dat een stuk makkelijker, het inbrengen dan, niet het verwijderen. Wij hebben het 1 keer meegemaakt dat iemand stond te fotograferen. Maar destijds was een beetje camera zo groot als je hoofd en deed ie klikbzzzzzzzzz als je afdrukte. Mensen hadden het dus snel door, een grote vent pakte die eikel zn camera af en trok de film er uit. Klaar.
Maar nu? Je kunt moeilijk iemands telefoon afpakken want je kunt niet het verschil zien tussen een smsje checken en een fotootje schieten.
Echte viezeriken hebben denk ik thuis al geoefend in heel snel foto's maken zodat het moeilijker te zien isquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als je constant met je telefoon naar iemand gericht staat dan kan je er donder op zeggen dat ie een foto maakt en geen sms leest
tenzij je het klikgeluid uitzet. Ooit in een verleden heb ik ook wel eens stiekem candid foto's gemaakt maar dan niet van naakte mensen trouwensquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat klikgeluid is nog steeds hoorbaar
Het is misschien een raar idee, maar waarom zijn onbekenden op het strand en omgeving geen probleem, maar eenzelfde groep onbekenden die iets verderop zitten opeens wel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk meer dat het risico dat bekenden het zien wat groter wordt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:17 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Het is misschien een raar idee, maar waarom zijn onbekenden op het strand en omgeving geen probleem, maar eenzelfde groep onbekenden die iets verderop zitten opeens wel?
Er staan miljoenen meisjes op 't internet.. 't Is meer de gedachte denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk meer dat het risico dat bekenden het zien wat groter wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |