Tot er een deuk in je motorkap zit, dan begrijp je het wel.quote:
aldus iemand die geen auto heeftquote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
Tegen je lak aanschurenMeid wat een drama.
.
Het is een AUTO. Een DING! Een stuk metaal en plastic om je van A naar B te vervoeren. Mannen die zo lopen te tuttebellen met hun auto hebben echt een beperkt leven.
Als je de auto ooit weg wilt doen en één of andere kutmongool heeft een behoorlijke kras in je auto gemaakt oogt dit niet echt mooi.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
Het is een AUTO. Een DING! Een stuk metaal en plastic om je van A naar B te vervoeren. Mannen die zo lopen te tuttebellen met hun auto hebben echt een beperkt leven.
zovty stemt links.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
Dus is het onmogelijk om de onzin van TS' relaas in te zien?quote:
Ten eerste, het maakt geen reet uit of jij het een gebruiksvoorwerp vindt of niet. Voor een ander kan het zijn/haar grote trots zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
Dat ding kost veel geld, weetje?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
Die auto staat geparkeerd in de publieke ruimte, die van ons allemaal is.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ten eerste, het maakt geen reet uit of jij het een gebruiksvoorwerp vindt of niet. Voor een ander kan het zijn/haar grote trots zijn.
Ten tweede, je moet gewoon niet tegen een auto hangen/er op zitten als 'ie niet van jou is.
En die auto is ook van ons allemaal?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Die auto staat geparkeerd in de publieke ruimte, die van ons allemaal is.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Met de pianopingelaer! Oh met met TS: je blijft gewoon lekker van de ride van iemand anders af!quote:
We praten over een paar jaar nog wel eens, als jij al je spaarcenten hebt uitgegeven aan een leuke auto, waar opeens de dag erna een dikke kras op zit, (zonder dat je weet wie het gedaan heeft!) wedden dat je je dan écht niet chill voeltquote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, geloof me, ik lach daar om.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
We praten over een paar jaar nog wel eens, als jij al je spaarcenten hebt uitgegeven aan een leuke auto, waar opeens de dag erna een dikke kras op zit, (zonder dat je weet wie het gedaan heeft!) wedden dat je je dan écht niet chill voelt
Dat doen we dan maar. Of ben je iemand met een eindeloze geldvoorziening? Dan zou het me ook vrij weinig interesseren idd.quote:
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Dat doen we dan maar. Of ben je iemand met een eindeloze geldvoorziening? Dan zou het me ook vrij weinig interesseren idd.
Die vergelijking zou opgaan als je doucheschermen nog zou willen doorverkopen als je een nieuw douchescherm zou gaan aanschaffen, en de restwaarde dus belangrijk wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef zovty het volgende:
Nee, zeker niet.
Het is gewoon een kras. Op een auto.
Op doucheschermen komen kalkvlekken tenzij je als een mongool iedere keer na het douchen het ding droogtrekt. Op autos komen krassen tenzij je ze in een garagebox parkeert en die op slot houdt.
Big fucking deal..
Goed, zodra zovty een auto heeft gaan we hem bekrassen, jongens!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Op doucheschermen komen kalkvlekken tenzij je als een mongool iedere keer na het douchen het ding droogtrekt. Op autos komen krassen tenzij je ze in een garagebox parkeert en die op slot houdt.
Big fucking deal..
Jij misschien nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed, zodra zovty een auto heeft gaan we hem bekrassen, jongens!
Onee kan niet, we komen nooit buiten
Zei de sul die enkel en alleen in KLB rondhangt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Big fucking deal..
Fok jou man, vieze slaaf van satan!quote:
Je kan em ook gewoon gebruiken ipv je druk te maken over de restwaarde.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vergelijking zou opgaan als je doucheschermen nog zou willen doorverkopen als je een nieuw douchescherm zou gaan aanschaffen, en de restwaarde dus belangrijk wordt.
Krassen doen marginale dingen voor de restwaarde. Niet genoeg om je er druk om te maken, en zeker niet genoeg om er een topic over te maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die vergelijking zou opgaan als je doucheschermen nog zou willen doorverkopen als je een nieuw douchescherm zou gaan aanschaffen, en de restwaarde dus belangrijk wordt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Zei de sul die enkel en alleen in KLB rondhangt.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef Repeat het volgende:
Je kan em ook gewoon gebruiken ipv je druk te maken over de restwaarde.
Je kan je ook niet bemoeien met de zaken die iemand anders belangrijk vindt. Het is eigendom van iemand anders, daar heb je echt maar bitter weinig over te zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef zovty het volgende:
Krassen doen marginale dingen voor de restwaarde. Niet genoeg om je er druk om te maken, en zeker niet genoeg om er een topic over te maken.
Eh, welkom in KLB he?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Je kan je ook niet bemoeien met de zaken die iemand anders belangrijk vindt. Het is eigendom van iemand anders, daar heb je echt maar bitter weinig over te zeggen.
Maak maar een topic aan als je weer een auto hebt gekocht, en vermeld dan even waar we hem kunnen vinden. Er zullen vast wel een aantal Fokkers zijn die met een sleutel in hun hand een rondje om je auto willen maken, om je een keertje te laten lachen. Misschien willen ze er ook nog wel een paar deuken in trappen om het nog leuker voor je te makenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus is het onmogelijk om de onzin van TS' relaas in te zien?
Ik heb meerdere autos gehad, en nu tijdelijk, om moverende redenen, geen. Op de volgende maak ik lachend een kras en post een youtube filmpje. Ja, dat mag je quoten.
Fucking gezeik om die krassen van die nepkerels. Ze hechten waarde aan de verkeerde dingen.
Ik ga in de zomer een auto kopen, dus dan durven de fokkers toch niet naar buitenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Maak maar een topic aan als je weer een auto hebt gekocht, en vermeld dan even waar we hem kunnen vinden. Er zullen vast wel een aantal Fokkers zijn die met een sleutel in hun hand een rondje om je auto willen maken, om je een keertje te laten lachen. Misschien willen ze er ook nog wel een paar deuken in trappen om het nog leuker voor je te maken
Ah, het waren maar grappetjes en trolletjes. Chapeau.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
De toon was uiteraard trollerig, je kent me. Maar ik kan me echt niet druk maken om wat krasjes, inhoudelijk was ik gewoon oprecht.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah, het waren maar grappetjes en trolletjes. Chapeau.
Bij deze. Je begint toch echt zelf over krassen maken.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:46 schreef zovty het volgende:
Op de volgende maak ik lachend een kras en post een youtube filmpje. Ja, dat mag je quoten.
En dat.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:38 schreef Niss het volgende:
Mensen die met hun auto tegen mijn jeans zitten..
Ja, anders krijg je krassen op je tupperware kappen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit loeder lag vanochtend op mijn motorkap. Opbokken
Mooi, als je tegen die tijd even je adres doorgeeft kom ik wel even langs om je auto te bekrassen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ga in de zomer een auto kopen, dus dan durven de fokkers toch niet naar buiten.
Zal ik je ook vertellen als ik je fietsband lekprik.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus jij vind het ook niet erg als ze je huis onderkliederen met graffiti, want het is maar een huis, wat maakt het uit hoe die eruit zietquote:
idd (op dat incident van hierboven na, maar dat had andere redenen)quote:Op maandag 22 maart 2010 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het zou niet eens in me op komen om tegen andermans bezit aan te hangen.
Jij vind het raar dat je klappen krijgt omdat je andermans auto staat.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb een keer klappen gehad van 2 kut kampers omdat ik dronken op de motorkap van z'n auto stond (true story)
Week erna was hij aan de beurt
hahaha dat kan nooit als zon meisje op jouwn auto ligt ga je haar er niet af schoopen haha eerder keihard raken enso of was dat een grapje hahah?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:42 schreef Toempf het volgende:
[ afbeelding ]
Dit loeder lag vanochtend op mijn motorkap. Opbokken
Naar mijn mening mag je iemand die dronken op je motorkap staat zo toetakelen dat lopen hem minstens de komende week niet gaat lukken.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb een keer klappen gehad van 2 kut kampers omdat ik dronken op de motorkap van z'n auto stond (true story)
Zal ik even een ruitje uit je huis komen gooien, het is immers maar een ding.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
Dat jij een Opel nogwat hebt van 20 jaar oud vol met deuken (of helemaal geen auto...)quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
Ga dan ook niet op die auto staan...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
franse auto zeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Motar het volgende:
[..]
Tot er een deuk in je motorkap zit, dan begrijp je het wel.
Ik gooi jouw raam toch ook niet in, ga dan tegen mn huis aanleunenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zal ik even een ruitje uit je huis komen gooien, het is immers maar een ding.
Je moeder ook als ze boodschappen gaat doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:47 schreef zovty het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef zovty het volgende:
.
ik leg toch geen 800 euro op een parkeerplaats?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:42 schreef jack4ya het volgende:
Voor degene die het allemaal boeiend vinden...
Dan vind je het ook niet erg als ik, pak 'm beet, ¤800,- van je steel bij je kom halen.
Dus waar wonen jullie, kom ik even gezellig langs.
Dat doet er helemaal niet toe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:17 schreef fathank het volgende:
[..]
ik leg toch geen 800 euro op een parkeerplaats?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |