Heb het niet gehoord, maar if so dan is dat tegenwoordig een pluspunt, bij de meeste low budget maatschappijen mag je tegenwooridg dokken voor je bagage...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een reclame van transavia op de radio, hoor ik nu goed dat ze adverteren met als pluspunt dat je koffer gratis mee mag?
Maar dan vloog je denk ik niet met een budget airline?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, ik heb al een paar jaar niet meer gevlogen, dus de laatste keer dat ik vloog zat er gewoon 20 kg bagage standaard inbegrepen volgens mij
Easyjet was de eerste die geld vroeg voor de bagage, daarna zijn er meerdere maatschappijen gekomen die dat overgenomen hebben of de limieten voor 'gratis' mee te nemen bagage hebben verlaagd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ok, ik heb al een paar jaar niet meer gevlogen, dus de laatste keer dat ik vloog zat er gewoon 20 kg bagage standaard inbegrepen volgens mij
Op zich wel, maar ik kan me niet voorstellen dat dat het doel is van het onderwijsquote:
reken maar nergens op.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |