Hmm, niet echt. Zware dag gehad en nog meer zware dagen in het vooruitzicht. Heb een iets te druk werk voor mijn sociale leven.quote:
Foxie Foxtrot!quote:
Graagquote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
mijn belminuten mag je zo van mij hebben
al anderhalve week, en geen cam bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Zware dag gehad en nog meer zware dagen in het vooruitzicht. Heb een iets te druk werk voor mijn sociale leven.![]()
Zit jij al in Veracruz? Zo ja, doe es een fotootje?
Ik ken het... denk dat ik voortaan ook wat eerder mijn bed in moet duiken, lig nog net niet te slapen op mijn toetsenbordzzzzzzzzzquote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, niet echt. Zware dag gehad en nog meer zware dagen in het vooruitzicht. Heb een iets te druk werk voor mijn sociale leven.![]()
Goed man, hoe bevalt het? Al een piso gevonden? Beetje werk kunnen scoren? Etc?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef dawg het volgende:
[..]
al anderhalve week, en geen cam bij.
over een paar weken post ik er wel een paar, dan komt een vriendin me opzoeken.
Nee, ben veel te goed in wat ik doe. Maar daardoor krijg ik ook veel druk.quote:
Ja he? Daar had ik geen kans voor (moest cursus volgen). En het cursusmateriaal is al aardig pittig. Maar wetende dat ik dit moet gaan toepassen op een gebied waar dit niet kan en ik mogelijkheden moet vinden om het wel te laten slagen, dat is wel ff eng.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ken het... denk dat ik voortaan ook wat eerder mijn bed in moet duiken, lig nog net niet te slapen op mijn toetsenbordzzzzzzzzz
En daarom zit je hier sociaal te doen op fok?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat minder sociale dingetjes doen, maar dat is nou juist zo leuk.
Dat doe ik er ook nog bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
En daarom zit je hier sociaal te doen op fok?
Je hebt t er maar druk meequote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik er ook nog bij.
6 nachten achter elkaar uitgaan, drinken en blowen en tussendoor nog ff scoren op mn werk...![]()
En deze week is het niet anders. En dan vrijdag feestje en zaterdag FOK!meet.
Jup. Gewoon ff vroeg gaan slapen straks, dan ben ik morgen weer de fanatieke ADHD'er als vanouds.quote:
Fietsfile?quote:
Suikerbossie!quote:
patserquote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik er ook nog bij.
6 nachten achter elkaar uitgaan, drinken en blowen en tussendoor nog ff scoren op mn werk...![]()
En deze week is het niet anders. En dan vrijdag feestje en zaterdag FOK!meet.
dumbassquote:
was het toch niet helemaal goed dan? je opgeleverde document dan hequote:Op maandag 22 maart 2010 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat langer gebleven op het werk om alles nog af te maken
Netjes Cue_, ben trots op jequote:Op maandag 22 maart 2010 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat langer gebleven op het werk om alles nog af te maken
Humorloos.quote:
Clownquote:
Okee, ik heb inderdaad geen humor, dat is bekendquote:
Kloon ook nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb inderdaad geen humor, dat is bekend
Was het rokjesdag bij jou?quote:
Dan zal het lastig worden bij de vrouwen.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik heb inderdaad geen humor, dat is bekend
Uhm.. toevallig wel.. why?quote:
quote:
Join the club, en bij mij is het nog niet echt heel erg nodig (ik maak het mezelf alleen moeilijk als ik niet wat doe een dezer dagen) maar dan lukt het bij mij al helemaal nietquote:Op maandag 22 maart 2010 18:50 schreef silent_scream1 het volgende:
pfft ik moet zo gaan leren, maar ik heb geen zin ...
Vertel mij wat..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zal het lastig worden bij de vrouwen.
Neequote:Op maandag 22 maart 2010 18:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
was het toch niet helemaal goed dan? je opgeleverde document dan he
Nja ik heb 12 april een belangrijk tentamen en die moet ik halen, anders krijg ik in juli mijn diploma niet, beetje jammer van mijn afstudeerstage als ik dan nog een half jaar moet wachtenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:55 schreef Nexie het volgende:
[..]
Join the club, en bij mij is het nog niet echt heel erg nodig (ik maak het mezelf alleen moeilijk als ik niet wat doe een dezer dagen) maar dan lukt het bij mij al helemaal nietde druk moet er zijn!
een zwarte, met tule, waarbij de tule tot net over de knie komt en de rok zelf tot net boven de knie, met een zwarte legging en laarzen met hakquote:
ik heb hem al uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |