abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79813147
Even terzijde, heb net een andere HBO-serie van Tom Hanks en co. binnengehaald, die volledig aan Nederland voorbij is gegaan. Het is een 7-delige serie uit 2008 over John Adams, een van de Founding Fathers van de Verenigde Staten en gaat over zijn rol in de onafhankelijkheid van de US in de 18e eeuw. Aanrader!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_79813759
3 gezien, tof dat ze eindelijk een band tussen kijker en personages proberen te creëren maar ik vind dat ze daar niet echt in geslaagd zijn.

Dit zijn de personages waar we om moeten geven? De ene probeert een Jeep van de MP te jatten, de ander trekt een pistool op een meerdere en die laatste (wie dat ook maar moge zijn) had seks met wat verdacht veel op een minderjarig meisje leek.

Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar doe het toch: in Band of Brothers zouden we ons ergeren aan dit soort types, en zouden we aandachtig luisteren naar de gesprekken tussen Winters en Nixon die die gasten zouden proberen te lozen (ala capt. Sobel, Lt. Dike, enz).
pi_79814712
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
Even terzijde, heb net een andere HBO-serie van Tom Hanks en co. binnengehaald, die volledig aan Nederland voorbij is gegaan. Het is een 7-delige serie uit 2008 over John Adams, een van de Founding Fathers van de Verenigde Staten en gaat over zijn rol in de onafhankelijkheid van de US in de 18e eeuw. Aanrader!
Heb 'm aangezet.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  donderdag 1 april 2010 @ 06:05:46 #254
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_79817635
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
Gezien. Fantastische serie! Aantal afleveringen spelen zich nog in Nederland af.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_79818471
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
Ik vond aflevering 3 ook gewoon goed en zeer lekker wegkijken...de eerste aflevering waar ik eindelijk een gelijkenis tussen BoB en the Pacific zag.
Helemaal mee eens
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 1 april 2010 @ 09:04:09 #256
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_79819158
Op zich snap ik wel dat ze voor deze opzet hebben gekozen. Aangezien de 1st Marine Division na Guadacanal meer dan een jaar in Australië heeft gezeten. Anders had je (zoals bij BoB) één aflevering training gehad, 2 afleveringen actie en weer één rustige aflevering.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_79820381
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich snap ik wel dat ze voor deze opzet hebben gekozen. Aangezien de 1st Marine Division na Guadacanal meer dan een jaar in Australië heeft gezeten. Anders had je (zoals bij BoB) één aflevering training gehad, 2 afleveringen actie en weer één rustige aflevering.
wat moesten ze in australie doen dan??
Volgens mij konden ze wel wat hulp gebruiken in Europa ofzo?
pi_79821362
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

wat moesten ze in australie doen dan??
Volgens mij konden ze wel wat hulp gebruiken in Europa ofzo?
Voordat de rest van de Pacific heroverd kon worden van Japan, moesten eerst de troepen verder opgebouwd en versterkt worden, en de troepen die in Guadalcanal gevochten hadden moesten ook weer aansterken. En dat duurde een jaar.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_79822946
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens! Al dat bloot geneuq en zoetsappige romantische shit mag echt opflikkeren Ik kan me echt niet voorstellen dat die neuq partijtjes zo soetsappig waren maar eerder ruwe vluggertjes. Sowieso, al dat bloot was nergens voor nodig
Als jij dit nog geen vluggertjes vond heb ik medelijden met je vriendin. Die gast was steeds binnen 10 seconden klaar

Ik vond het ook een OK aflevering, oorlog is niet alleen maar pief paf poef. Maar kijk wel weer uit naar de volgende met meer actie.
pi_79825967
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
Tweede Wereldoorlog in de Pacific in 110 historische foto's

Zitten mooie foto's tussen.
Bedankt voor de link.. zitten zeker een paar mooie tussen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')