Heb 'm aangezet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
Even terzijde, heb net een andere HBO-serie van Tom Hanks en co. binnengehaald, die volledig aan Nederland voorbij is gegaan. Het is een 7-delige serie uit 2008 over John Adams, een van de Founding Fathers van de Verenigde Staten en gaat over zijn rol in de onafhankelijkheid van de US in de 18e eeuw. Aanrader!
Gezien. Fantastische serie!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef marcodej het volgende:
Even terzijde, heb net een andere HBO-serie van Tom Hanks en co. binnengehaald, die volledig aan Nederland voorbij is gegaan. Het is een 7-delige serie uit 2008 over John Adams, een van de Founding Fathers van de Verenigde Staten en gaat over zijn rol in de onafhankelijkheid van de US in de 18e eeuw. Aanrader!
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef tralalala het volgende:
Ik vond aflevering 3 ook gewoon goed en zeer lekker wegkijken...de eerste aflevering waar ik eindelijk een gelijkenis tussen BoB en the Pacific zag.
wat moesten ze in australie doen dan??quote:Op donderdag 1 april 2010 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Op zich snap ik wel dat ze voor deze opzet hebben gekozen. Aangezien de 1st Marine Division na Guadacanal meer dan een jaar in Australië heeft gezeten. Anders had je (zoals bij BoB) één aflevering training gehad, 2 afleveringen actie en weer één rustige aflevering.
Voordat de rest van de Pacific heroverd kon worden van Japan, moesten eerst de troepen verder opgebouwd en versterkt worden, en de troepen die in Guadalcanal gevochten hadden moesten ook weer aansterken. En dat duurde een jaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wat moesten ze in australie doen dan??
Volgens mij konden ze wel wat hulp gebruiken in Europa ofzo?
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens!Al dat bloot geneuq en zoetsappige romantische shit mag echt opflikkeren
Ik kan me echt niet voorstellen dat die neuq partijtjes zo soetsappig waren maar eerder ruwe vluggertjes. Sowieso, al dat bloot was nergens voor nodig
![]()
Bedankt voor de link.. zitten zeker een paar mooie tussenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
Tweede Wereldoorlog in de Pacific in 110 historische foto's
Zitten mooie foto's tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |