Bedankt voor de tip! Ik zal dit doen als ik overlast blijf houden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:07 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zou de vve van de buren aanschrijven en hiervan een kopie bij de betreffende buren in de bus droppen. Ook zou ik data en tijden opschrijven dat je aan de deur bent geweest.
het blijft alleen een lastige zaak hier iets aan te doen... eigenlijk is er niemand die je kan helpen aangezien bewijslast erg moeilijk word en de politie ook geen tijd heeft om te contstateren...
Je zou kunnen luisteren of het buiten ook hoorbaar is en in dat geval een telefoontje met de politie eraan kunnen wagen, als je geluk hebt komen ze binnen luisteren en horen ze het ook en kunnen ze officieel waarschuwen...
en wat heeft de VvE volgens jou hierover te zeggen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:07 schreef Pollewoppie het volgende:
ik zou de vve van de buren aanschrijven en hiervan een kopie bij de betreffende buren in de bus droppen. Ook zou ik data en tijden opschrijven dat je aan de deur bent geweest.
quote:Burenruzie om luidruchtige seks in Bonje met de Buren
Geplaatst op donderdag 25 maart 2010 om 12:29
In het goed bekeken RTL 4-programma ‘Bonje Met De Buren’ stuiten Natasja Froger en John Williams donderdag op een opmerkelijk probleem. De luidruchtige slaapkamertaferelen van een temperamentvol stel uit Delfgauw maken het leven zuur van omwonenden. Vooral buurvrouw Hedwig is de wanhoop nabij. Zij wordt door de herrie wel drie tot vier keer per nacht wakker. Aan Williams en Froger de taak om de problemen op te lossen… Bonje met de Buren is om 20.30 uur te zien op RTL 4.
Bron: Mediacourant.nl
Ik erger me nu al aan die kale met zijn Italiaanse neukslet in dat programma. Bij mij was het allang al uit de hand gelopen en was ik op de vuist gegaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:31 schreef RJD het volgende:
Vanavond maar naar RTL4 kijken, kan je zien hoe ze zoiets oplossen:
[..]
Why?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik erger me nu al aan die kale met zijn Italiaanse neukslet in dat programma. Bij mij was het allang al uit de hand gelopen en was ik op de vuist gegaan.
Ik had juist sympathie voor die neuksletquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik erger me nu al aan die kale met zijn Italiaanse neukslet in dat programma. Bij mij was het allang al uit de hand gelopen en was ik op de vuist gegaan.
Terwijl zij 's nachts op tijd ligt te slapen om te werken de volgende dag, komt zij regelmatig gillend klaar rond middernacht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |