Heb ik gevraagd, maar het was geen probleem. Als hij groter wordt groeit zijn tong ook. Tongriempje is heel af en toe wel een probleem op latere leeftijd, maar dit niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:
ach freecell...wat jammer..![]()
Maar wat Ticootje ook al zegt. Het is niet anders. Helaas.
Maar verder; gaat hij er nog last van krijgen als hij wat ouder is (met andere dingen) of zei hij daar niks over?
Dat vond ik ook wel fijn inderdaad! Gewoon knalduidelijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat enorm jammer Freecell maar aan de andere kant is dit misschien wel een antwoord waardoor je het af kan sluiten en los kan laten? Het kan niet. Punt.
Geen 'wat nou als' en 'misschien' maar wel duidelijkheid.
wat zij zegt ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat enorm jammer Freecell maar aan de andere kant is dit misschien wel een antwoord waardoor je het af kan sluiten en los kan laten? Het kan niet. Punt.
Geen 'wat nou als' en 'misschien' maar wel duidelijkheid.
Lente is idd al zes maanden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
ssserpente, waarom wil je banaan erbij doen? en er staat wrs wel op het pak een aantal schepjes per 100cc. als je teveel schepjes doet, is het wrs niet meer te vreten zo dik. en banaan is wel echt bijvoeden en lente is nog geen 6 mnd. maar das jouw keuze
Zat ik ook te denken. Maar wilde kijken of het gepureerd misschien toch wat vloeibaarder wordt dan geprakt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Ach Freecell, wat ontzettend jammer dat het zo loopt. Wel fijn dat het zo duidelijk is, zodat je niet met "wat als" gedachten rond hoeft te blijven lopen
Sserpente, wil je het met een fles geven op met een lepeltje? Mischien wordt het met banaan wel wat dik voor de fles?
Vooralsnog heeft ze weinig problemen met poepen, gelukkig. *Klopt af.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat zij zegt ja.
Onwijs rot dat het zo is Free, maar fijn dat er duidelijkheid is, en dat er voor jou closure is. Soms is borstvoeding gewoon geen optie en daar is niemand voor aan te wijzen als schuldige.
Ssserpente, ik heb er geen ervaring mee verder maar het lijkt me geen kwaad kunnen![]()
hou er wel rekening mee dat banaan verstoppend kán werken. Het hoeft niet natuurlijk, maar goed, als Lente net zo geweldig poept als Amélie zou k daar nog even mee wachten
Bij Lente werkt het dus wel. Op kv slaapt ze prima; op bv daarentegen komt ze om de drie uur. Maar omdat ik nu nog een ontdooid potje bv heb staan wat ik niet wil weggooien, zat ik te denken of ik daar misschien iets voedzaams van kan brouwen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Bijvoeding werkt net zo min voor doorslapen dan kv. Sommige kindjes worden gewoon wakker 's nachts, zelfs al zijn ze 2.
euh nouja, we zijn weer terug bij afquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft ze weinig problemen met poepen, gelukkig. *Klopt af.
Hoe is het eigenlijk met Amélie en poepen?
Ja ze heeft al wel eens klysma's gehad maar zowel de huisarts als de cb-arts waren daar eigenlijk niet al te happig op omdat het de darmen lui kán maken als we daar teveel mee aan de gang zouden gaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
En huups,is iets als die klysma die lotte kreeg, is dat niet iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |