abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:20:28 #126
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79541615
Oh Free, wat vervelend om te lezen.. Denk wel dat dit beter is als telkens maar blijven worstelen en hópen dat het nog gaat komen, dit is hoe dan ook duidelijk. Leuker wordt het er echter niet van, bluh Kun je je er nu wel een beetje bij neerleggen zo?
3!
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:22:42 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79541715
freecell, wat jammer dat er niks aan te doen is...
Nou ja, jullie hebben alles op alles gezet en alle opties geprobeerd.
pi_79541775
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:
ach freecell...wat jammer..
Maar wat Ticootje ook al zegt. Het is niet anders. Helaas.

Maar verder; gaat hij er nog last van krijgen als hij wat ouder is (met andere dingen) of zei hij daar niks over?
Heb ik gevraagd, maar het was geen probleem. Als hij groter wordt groeit zijn tong ook. Tongriempje is heel af en toe wel een probleem op latere leeftijd, maar dit niet.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat enorm jammer Freecell maar aan de andere kant is dit misschien wel een antwoord waardoor je het af kan sluiten en los kan laten? Het kan niet. Punt.
Geen 'wat nou als' en 'misschien' maar wel duidelijkheid.
Dat vond ik ook wel fijn inderdaad! Gewoon knalduidelijk.
Hij heeft de kickstart van de eerste bijna 6 weken BV gehad, niemand kan er wat aan doen, mijn lijf laat me niet in de steek, ik stel hem niet achter op Leander en ik heb geen enkele keuze, want het is een medisch probleem en ik heb het álle kansen gegeven die ik had, ik had al veel eerder af kunnen haken. Punt.

En ik had hem zo graag óók minimaal een jaar gevoed

En nu ga ik bijkomen van de vermoeiendste week uit mijn leven
No more voeden-bijvoeden-kolven-boel schoonmaken x8

Op naar de stuwing
pi_79541895
Pff freecell, wat een rotnieuws Even slikken bij zo'n opmerking van een arts.
Verder sluit ik me aan bij bovenstaande posters: je hebt er alles aan gedaan om het te laten lukken. En kv is inderdaad ook prima voor kindjes. Ik ken een hele hoop voorbeelden van leuke, vrolijke kinders die kv hebben gehad.
pi_79543519
Ach Free, da's niet waarop je gehoopt had. Balen zeg. Maar jij hebt er zelf wel álles aan gedaan. En da's een dikke pluim waard!

Ik wil Lente straks dus een papje met rijstebloem, bv en banaan geven. Zelf bedacht, maar ik kan nergens iets vergelijkbaars vinden. Dus ik twijfel toch nog een beetje of het kwaad kan. Om welke reden dan ook. Kan iemand van jullie er nog iets zinnigs over zeggen?
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:17:24 #131
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79544279
free, wat enorm balen, zeg! Maar wel fijn dat het gewoon duidelijk is. Florian kan het niet. En je kunt je later ook geen verwijten maken dat je niet alles geporbeerd hebt.
iig sterkte met bijkomen van deze week en verwerken van de stap.
ik hoop dat je raynauds ook snel verbetert!

ssserpente, waarom wil je banaan erbij doen? en er staat wrs wel op het pak een aantal schepjes per 100cc. als je teveel schepjes doet, is het wrs niet meer te vreten zo dik. en banaan is wel echt bijvoeden en lente is nog geen 6 mnd. maar das jouw keuze

nav de tip van twinkly heb ik nu ook een carriwell in huis. eens zien hoe dat is. hopelijk word ik dan niet meer wakker met een halve natte mouw
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:19:27 #132
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79544394
pssst Davina: 23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:26:26 #133
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79544746
Freecell, ik vind dat je méér dan je best hebt gedaan. Is daar geen leuk plaatje voor van 'oud'? Oud bv-heldin ofzo?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:29:17 #134
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79544884
Wat ontzettend jammer Free! Maar fijn om duidelijkheid te hebben, en nu kun je weer echt gaan genieten van je kinders... En 6 weken is al heel wat!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 20:30:47 #135
5428 crew  miss_sly
pi_79544956
Ach Freecell, wat ontzettend jammer dat het zo loopt. Wel fijn dat het zo duidelijk is, zodat je niet met "wat als" gedachten rond hoeft te blijven lopen

Sserpente, wil je het met een fles geven op met een lepeltje? Mischien wordt het met banaan wel wat dik voor de fles?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79545132
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat enorm jammer Freecell maar aan de andere kant is dit misschien wel een antwoord waardoor je het af kan sluiten en los kan laten? Het kan niet. Punt.
Geen 'wat nou als' en 'misschien' maar wel duidelijkheid.
wat zij zegt ja.
Onwijs rot dat het zo is Free, maar fijn dat er duidelijkheid is, en dat er voor jou closure is. Soms is borstvoeding gewoon geen optie en daar is niemand voor aan te wijzen als schuldige.

Ssserpente, ik heb er geen ervaring mee verder maar het lijkt me geen kwaad kunnen
hou er wel rekening mee dat banaan verstoppend kán werken. Het hoeft niet natuurlijk, maar goed, als Lente net zo geweldig poept als Amélie zou k daar nog even mee wachten
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79545354
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:17 schreef DaviniaHR het volgende:
ssserpente, waarom wil je banaan erbij doen? en er staat wrs wel op het pak een aantal schepjes per 100cc. als je teveel schepjes doet, is het wrs niet meer te vreten zo dik. en banaan is wel echt bijvoeden en lente is nog geen 6 mnd. maar das jouw keuze
Lente is idd al zes maanden. Ik wil er banaan bij doen omdat ze alleen op bv met wat rijstebloem niet doorslaapt. Dus wil ik iets voedzamers maken. En op het pak Biobim staat twee schepjes. Maar da's wel erg weinig. Ik heb ook het idee dat dat meer een richtlijn is. Ik lees namelijk her en der dat sommigen er echt een dikke pap van maken.
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Ach Freecell, wat ontzettend jammer dat het zo loopt. Wel fijn dat het zo duidelijk is, zodat je niet met "wat als" gedachten rond hoeft te blijven lopen

Sserpente, wil je het met een fles geven op met een lepeltje? Mischien wordt het met banaan wel wat dik voor de fles?
Zat ik ook te denken. Maar wilde kijken of het gepureerd misschien toch wat vloeibaarder wordt dan geprakt.
pi_79545464
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat zij zegt ja.
Onwijs rot dat het zo is Free, maar fijn dat er duidelijkheid is, en dat er voor jou closure is. Soms is borstvoeding gewoon geen optie en daar is niemand voor aan te wijzen als schuldige.

Ssserpente, ik heb er geen ervaring mee verder maar het lijkt me geen kwaad kunnen
hou er wel rekening mee dat banaan verstoppend kán werken. Het hoeft niet natuurlijk, maar goed, als Lente net zo geweldig poept als Amélie zou k daar nog even mee wachten
Vooralsnog heeft ze weinig problemen met poepen, gelukkig. *Klopt af.

Hoe is het eigenlijk met Amélie en poepen?
pi_79545467
Bijvoeding werkt net zo min voor doorslapen dan kv. Sommige kindjes worden gewoon wakker 's nachts, zelfs al zijn ze 2.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 20:42:18 #140
5428 crew  miss_sly
pi_79545581
Sserpente, op het cb vonden ze rijstebloem sowieso niet voedzaam. Het zet aan, maar er zit verder niet echt iets in dat ze nodig hebben. Misschien kun je dan een ander papje proberen? Hoewel die meestal met water aangemaakt moeten worden, volgens mij, dus dan heb je nog niets aan de bv uit de vriezer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 maart 2010 @ 20:42:18 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79545582
oh, ik dacht dat jullie nog in het kleine babietjestopic zaten.
rijstebloem is niet voedzaam per se, het is meer dat het langer in de maag blijft.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79545614
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ticootje het volgende:
Bijvoeding werkt net zo min voor doorslapen dan kv. Sommige kindjes worden gewoon wakker 's nachts, zelfs al zijn ze 2.
Bij Lente werkt het dus wel. Op kv slaapt ze prima; op bv daarentegen komt ze om de drie uur. Maar omdat ik nu nog een ontdooid potje bv heb staan wat ik niet wil weggooien, zat ik te denken of ik daar misschien iets voedzaams van kan brouwen.
pi_79545666
En bambix erin? Dus de granenvariant?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79545853
Andere papjes moeten idd met water aangelegd worden, miss. Iets met granen hebben we misschien nog wel staan, maar ik weet niet of dat vanaf zes maanden is. Zo eens kijken. En rijstebloem is tnt idd niet alleen weinig voedzaam gebleken, het vult in Lentes geval ook nog nauwelijks.

Thanks!
pi_79546119
ja granen mag ze nu ook hebben vanaf zes maanden
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 20:40 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft ze weinig problemen met poepen, gelukkig. *Klopt af.

Hoe is het eigenlijk met Amélie en poepen?
euh nouja, we zijn weer terug bij af
Het leek veel beter te gaan, perfect eigenlijk. Hoewel die vier ontplof-luiers per uur niet zo hoefden van mij maar goed. Achteraf bezien kwam dat van de tandjes en had het niet zoveel te maken met de normale stoelgang zeg maar.
De twee tandjes zijn nu door en het poepen is weer gestopt we hadden laatst weer een luier met hele donkere stugge poep die dus veel te lang binnen heeft gezeten, ze moppert weer enzo dus mja. We geven nu wat water af en toe maar binnenkort dus maar weer aan de lactulose
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79546650
Balen Huup, dat dat toch zo'n probleem blijft. Ben benieuwd hoe dat straks zal gaan als ze 'helemaal' vast voedel eet.
pi_79547209
En huups,is iets als die klysma die lotte kreeg, is dat niet iets?
Lotte!
Noah!
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:22:43 #148
62233 Jelief
ikke lief!
pi_79547515
free, Je hebt het echt ontzettend goed gedaan! Dikke dikke pluim!

tico

Ik ga- naar aanleiding van de vraag van Serpente- eens proberen of Ruen beter slaapt als hij voor het slapen nog wat pap krijgt. Met de borstvoeding wordt hij nog een keer of drie wakker (zeker als hij naast mij ligt, dan ruikt hij mij en dan is het , dan tel ik maar niet )
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:16:23 #149
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79550223
Huup, wat een gedoe blijft dat toch zeg, bluh!

Heb hier nog even een vraagje: hoe oud waren jullie kindjes toen ze van 6 naar 5 voedingen gingen? En hoe ging dat dan? Geleidelijk of ineens? Ik heb de indruk dat Stef al weken een beetje 'in between' zit, zeg maar, dan laat hij er nét teveel tijd tussen zijn voedingen zitten om nog écht op 6 voedingen op een dag uit te komen, maar dan wil hij na de 5e voeding wel nog een 6e, die dan achterlijk snel op de 5e voeding volgt (2 a 2,5 uur ertussen).

Eén keer hebben we hem na de 5e voeding in bed gelegd en toen is hij ook gewoon blijven slapen, maar toen wilde hij voor het eerst in maanden ineens weer een nachtvoeding, dus dat vond ik ook weer niet een enorm succes. Nachtvoeding kan ik op zich niet zo mee zitten, maar als ik de volgende dag moet werken heb ik wel een probleem, want erna kan ik vaak heel slecht weer in slaap komen. Vanavond hebben we hem weer op bed gelegd met 5 voedingen, maar er is nog geen 3 uur verstreken sinds zijn laatste voeding, dus of hij nu nog komt weet ik niet. Morgen ben ik ook nog vrij, dus dit was wel een mooi moment om weer eens te proberen, maar ik weet niet zo goed welke kant ik nu op moet als Stef vannacht toch weer om 3 uur om eten gaat vragen..
3!
pi_79550275
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
En huups,is iets als die klysma die lotte kreeg, is dat niet iets?
Ja ze heeft al wel eens klysma's gehad maar zowel de huisarts als de cb-arts waren daar eigenlijk niet al te happig op omdat het de darmen lui kán maken als we daar teveel mee aan de gang zouden gaan.
Lactulose kon volgens hen helemaal geen kwaad voor de darmen dus ik hou het daar maar even bij.

Ik gooi in elk geval de rijstwafel weer van het menu en ga weer terug naar alleen fruit en groente. Ben benieuwd.

Van borstvoedingspoep is hier weinig sprake in elk geval
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')