abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79507201
Ahw Lente

mooie foto Ssserpente!
ik probeer heel soms ook wel eens een foto te maken, maar zelfs als ze met haar ogen dicht drink dan heeft ze toch heel rap door dat ik een foto maak en laat ze gelijk los en begint met die handjes richting camera te graaien muppet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79510937
Toffe foto

Mijn moeder had na een hele lange wandeling wel eens een keer geen melk meer als ze aankwam. En die heeft vrij lang gevoed
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:18:34 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79511374
Lente Heerlijke foto!

Basboussa, super een jaar, en hoe makkelijk of moeilijk het was , maakt niet uit, toch? Het is gewoon bijzonder! Een feestje waard.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:30:41 #105
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79511873
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef freecell het volgende:
Toffe foto

Mijn moeder had na een hele lange wandeling wel eens een keer geen melk meer als ze aankwam. En die heeft vrij lang gevoed
Geen melk meer, of geen tsr meer? Volgens mij kan vermoeidheid een negatief effect hebben op tsr's, dacht ik.

Mooie foto
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:34:42 #106
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79512088
Mag ik even een vraag stellen over tsr? Ik heb dus geen idee wat dat is, voel je dat? Ik heb altijd gekolfd, en had altijd melk, soms wat meer, soms wat minder. Heb je dan een toeschietreflex nodig, of heb je dat, of was ik gewoon een koe? (Ervanuitgaand dat een koe geen tsr heeft , ik hoop dat ik hierbij geen koe gekwetst heb....)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:41:37 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79512469
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:34 schreef Basboussa het volgende:
Mag ik even een vraag stellen over tsr? Ik heb dus geen idee wat dat is, voel je dat? Ik heb altijd gekolfd, en had altijd melk, soms wat meer, soms wat minder. Heb je dan een toeschietreflex nodig, of heb je dat, of was ik gewoon een koe? (Ervanuitgaand dat een koe geen tsr heeft , ik hoop dat ik hierbij geen koe gekwetst heb....)
uhm, ik heb nooit een tsr gevoeld bij het kolven maar heb wel een tsr aan beide zijden als Harry aan een borst drinkt en dan voel ik ze dus echt wel duidelijk
pi_79512559
Ik krijg met kolven ook geen tsr, maar ik krijg er een uurtje na de voeding ongeveer 150ml uit (met 2 borsten en een half uurtje kolven). Maar Lotte krijgt het wel voor elkaar...dus waar dat aan ligt, geen idee...
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:23 #109
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79512561
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef Asyniur het volgende:

[..]

uhm, ik heb nooit een tsr gevoeld bij het kolven maar heb wel een tsr aan beide zijden als Harry aan een borst drinkt en dan voel ik ze dus echt wel duidelijk
aha, interessant... vroeg het me af, zo opeens
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79521922
Ik heb tegenwoordig overal een tsr, tijdens het voeden, in de winkel, onder het eten
Ik lek altijd die zoogcompressen helemaal vol

En ze worden nu aardig pijnlijk als Laura een tijd niet gedronken heeft
pi_79522123
Tijdens het kolven heb ik het ook niet (tsr).

Maar wel af en toe "gewoon" als ik iets anders aan het doen ben. En je voelt het inderdaad (best pijnlijk zelfs heel even).
Alleen 's nachts heb ik het aan beiden borsten tegelijk als Leah drinkt.
pi_79522991
succes straks freecell.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79537161
Free, hoe is 't nou?

Lente krijgt normaalgesproken om 2200 uur een kv-pyjamapapje. Alleen daarop slaapt ze door tot zo'n 0400/0500 uur. Maar omdat er best nog wel wat bv in de vriezer staat, wil ik daar een papje van maken. We hebben Biobim, dat schijnt beter in te dikken. Ik zat te denken om er verder nog een halve banaan oid doorheen te prakken. Zou dat wat zijn? En zit er een max aan het aantal scheppen rijstebloem dat je er doorheen mag doen?
pi_79537385
Lente alweer een half jaar! Dat gaat snel! Sorry, weet geen antoorden overigens

Freeeeeee vertel!!!
pi_79540574
Melding:

KNO arts vrij snel: ja, ik zie het al, de basis van de tong zit te ver naar voren vast en zijn tong is daardoor te kort

Daar kunnen ze dus in principe niks aan doen (itt een riempje, dat deed deze arts ook wel vaak zei hij), zeker niet op deze leeftijd. Dan zouden ze de tong los moeten snijden van de bodem van de mond, maar dat groeit dan weer vast, want dat heeft geen huid. Dus dan zou je een huid-transplantatie moeten doen ed en dan wordt het een operatie van een paar uur.

En aangezien hij wél goed uit de fles kan drinken is dat geen optie.

Ik heb gevraagd of de mogelijkheid er was dat hij het nog ging leren. Toen moest ik even mijn vinger in zijn mond stoppen en hem laten zuigen. Trok mooi vacuüm (daarom kan hij ook uit een fles drinken) maar zijn tong blijft dan helemaal áchter zijn onderkaakje. (hij huilt ook nooit met zijn tong omhoog, die blijft onderin zijn mond liggen)
En hij gaat het dus ook echt niet leren. Niet over een paar maanden en niet over een jaar. Hij kan niet de goede beweging maken met zijn mond.
'mevrouw u moet realistisch zijn hierin, borstvoeding gaat niet werken'

Dus.

En kolven gaat ook niet werken.

Dus...

We gaan over op de fles.

pi_79540631

pi_79540675
Nou ja, je hebt in elk geval duidelijkheid.

En een heel eerlijk antwoord. Het antwoord is misschien niet waar je op had gehoopt...

Het is gewoon niet anders.

Jammer ook voor jou! Gewoon omdat je het heel graag anders had.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:53:13 #118
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79540714
Balen zeg...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79540807
ach freecell...wat jammer..
Maar wat Ticootje ook al zegt. Het is niet anders. Helaas.

Maar verder; gaat hij er nog last van krijgen als hij wat ouder is (met andere dingen) of zei hij daar niks over?
pi_79540847
Aah Free, wat jammer dat er niets aan te doen is

Ik snap je verdriet

Maar om je even een hart onder de riem te steken, met kv wordt Florian ook een mooie grote vent .

Knuffel van mij
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_79540927
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:55 schreef lily het volgende:
ach freecell...wat jammer..
Maar wat Ticootje ook al zegt. Het is niet anders. Helaas.

Maar verder; gaat hij er nog last van krijgen als hij wat ouder is (met andere dingen) of zei hij daar niks over?

Ik heb een tongriempje dat ver naar voren zit (wel borstvoeding gehad, 5 maanden), toen mijn vader daar een vraag over had op het CB antwoordde de arts uiterst grappig dat ik in elk geval niet in mn tong zou kunnen stikken.. Mn pa werd toen dus best boos...en is nooit meer naar het CB mee geweest.
pi_79541003
Maar je kunt wel tongzoenen?
pi_79541021
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:01 schreef lily het volgende:
Maar je kunt wel tongzoenen?
Jep en pijpen gaat ook prima.
pi_79541127
Och Free, dat is jammer vooral omdat je zo graag wou. Maar nu weet je wel dat je alles uit de kast hebt getrokken.
En Florian wordt met kv gewoon net zo'n knap binkie als Leander!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:15:12 #125
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79541417
Wat enorm jammer Freecell maar aan de andere kant is dit misschien wel een antwoord waardoor je het af kan sluiten en los kan laten? Het kan niet. Punt.
Geen 'wat nou als' en 'misschien' maar wel duidelijkheid.
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')