Nee, dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Zero17 het volgende:
Zelfs ik als die-hard atheďst ben dat religie gebash nogal zat.
Ja eigenlijk formuleerde ik het gewoon verkeerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:46 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet.
http://www.ted.com/talks/(...)ilitant_atheism.html
Maar wel leuk.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk formuleerde ik het gewoon verkeerd.
Religiebashen is kansloos ongeacht eigen opvattingen.
Dat is subjectief, ik heb leukere dingen om mij mee bezig te houden.quote:
"Ooggetuigenverslag"quote:Op maandag 22 maart 2010 16:48 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die hun hele levensbeeld verhalen op dingen die op andere dingen zijn 'beredeneerd', en een ooggetuigenverslag die niet in hun straatje past ter zijde schuiven als een verzinsel, en dan ook nog de anderen durven betichten van bekrompenheid.
Driewerf
Jij gelooft dat hij niet heeft bestaan maar je geeft wel af op mensen die iets anders geloven?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zeg alleen hoe het verhaal in het sprookjesboek gaat. In het echt geloof ik eerlijk gezegd ook niet dat Jezus heeft bestaan, maar goed, dat ben ik dan weer.
Beste post van de week.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:56 schreef timmmmm het volgende:
Gristenen
Ga naar geenstijl met je gristenen man
Ik geef helemaal niet af, flapdrol. Het is bovendien geen redenatie.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij gelooft dat hij niet heeft bestaan maar je geeft wel af op mensen die iets anders geloven?
Wat is dat voor een debiele redenatie?
Zoals?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat is subjectief, ik heb leukere dingen om mij mee bezig te houden.
Fok! natuurlijk.quote:
Ik wist wel dat je 'm in zou koppen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja, maar hier kan je juist mooi religie bashen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Fortitude het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk kan ik dit plaatje is posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |