Klopt, ik had mijn ava gewijzigd, las een stukje terug en dacht "waarom praat juup mij na?"quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zeggen dat het inderdaad uiterst verwarrend is
Tsss ons allemaal over 1 kam scherenquote:
ik ookquote:
He, ik ben heul geen helmonder.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Tsss ons allemaal over 1 kam scheren
Ik kijk gewoon de andere kant op!quote:
Is inderdaad wel lastig!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA anders kan ik mezelf niet meer volgen
Dat is toch niet hip!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook aanzetten dat je eigen posts een kleurtje krijgen
Geen goed plan, dan kunnen mijn collega's bij het over mijn schouder meekijken zien wie ik ben.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook aanzetten dat je eigen posts een kleurtje krijgen
Dat is toch Boo uit Monster inc. of niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
Ik vind mijn tijdelijke nieuwe avatar wel leuk.
Ik heb die ook een tijdje gehad als mn MSN plaatjequote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
Ik vind mijn tijdelijke nieuwe avatar wel leuk.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is toch Boo uit Monster inc. of niet?
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
En ze lijkt wel een beetje op Levi toen ze jong was.![]()
ook, maar dat is inherent aan het klein zijn.quote:
Als je werk hebt kan dat inderdaadquote:
Moehahaha!quote:
Ja, maar... dan moet ik iemand regelen die achter de telefoon gaat zitten tot 5 uur en en en...quote:
schakel m door nar Juup!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... dan moet ik iemand regelen die achter de telefoon gaat zitten tot 5 uur en en en...Na de pauze ging het wel weer, dacht ik, maar binnen een half uur was het weer shit.
je zit hier gewoon opgewonds te wezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |