Klopt, ik had mijn ava gewijzigd, las een stukje terug en dacht "waarom praat juup mij na?"quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet zeggen dat het inderdaad uiterst verwarrend is
Tsss ons allemaal over 1 kam scherenquote:
ik ookquote:
He, ik ben heul geen helmonder.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Tsss ons allemaal over 1 kam scheren
Ik kijk gewoon de andere kant op!quote:
Is inderdaad wel lastig!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA anders kan ik mezelf niet meer volgen
Dat is toch niet hip!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
Je kunt ook aanzetten dat je eigen posts een kleurtje krijgen
Geen goed plan, dan kunnen mijn collega's bij het over mijn schouder meekijken zien wie ik ben.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
Dat is toch Boo uit Monster inc. of niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
Ik vind mijn tijdelijke nieuwe avatar wel leuk.
Ik heb die ook een tijdje gehad als mn MSN plaatjequote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef Levitation het volgende:
Ik vind mijn tijdelijke nieuwe avatar wel leuk.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is toch Boo uit Monster inc. of niet?
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.
En ze lijkt wel een beetje op Levi toen ze jong was.![]()
ook, maar dat is inherent aan het klein zijn.quote:
Als je werk hebt kan dat inderdaadquote:
Moehahaha!quote:
Ja, maar... dan moet ik iemand regelen die achter de telefoon gaat zitten tot 5 uur en en en...quote:
schakel m door nar Juup!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... dan moet ik iemand regelen die achter de telefoon gaat zitten tot 5 uur en en en...Na de pauze ging het wel weer, dacht ik, maar binnen een half uur was het weer shit.
je zit hier gewoon opgewonds te wezenquote:
Oh, is het dat! Ik denk dat het door jouw man-boobs komt.quote:
quote:
Zit je op een kamer met collega's? Een telefoon die overgaat is irritant genoeg om op te nemen, ook al is het niet je werkquote:Op maandag 22 maart 2010 15:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar... dan moet ik iemand regelen die achter de telefoon gaat zitten tot 5 uur en en en...Na de pauze ging het wel weer, dacht ik, maar binnen een half uur was het weer shit.
ik begrijp het wel hoor, das het effect dat ik ongewild op vrouwens heb.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oh, is het dat! Ik denk dat het door jouw man-boobs komt.
Ja, maar. Zo werkt dat niet. Ik heb calldienst, dat houdt in dat ik aanspreekpunt ben voor support. En ik moet dus tot 17.00 uur blijven. Mijn collega gaat om 16.30 weg, hij is geen aanspreekpunt vandaag.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Zit je op een kamer met collega's? Een telefoon die overgaat is irritant genoeg om op te nemen, ook al is het niet je werk
Ja, maar. Als je ziek bent ben je ziek en dan mag iemand ander je calldienst overnemenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar. Zo werkt dat niet. Ik heb calldienst, dat houdt in dat ik aanspreekpunt ben voor support. En ik moet dus tot 17.00 uur blijven. Mijn collega gaat om 16.30 weg, hij is geen aanspreekpunt vandaag.
ja! mag ut een blauwe helmonder zijn?quote:
ik ben niet goedkoopquote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja! mag ut een blauwe helmonder zijn?
die ken ik hebbe vur weinig..
duh...helmonders voor weinig...das dubbelop
Ik ben een lastige, I know. Ziek = kop in de plee.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar. Als je ziek bent ben je ziek en dan mag iemand ander je calldienst overnemen
Hebben ze indo's in Helmond?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja! mag ut een blauwe helmonder zijn?
die ken ik hebbe vur weinig..
duh...helmonders voor weinig...das dubbelop
en veulquote:
Zo ben ik ook meestal, maar ik ben aan het beginnen te leren dat als ik gewoon doorwerk ik langer niet functioneer ipv de een of twee dagen dat ik ziek thuis ben...quote:Op maandag 22 maart 2010 15:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben een lastige, I know. Ziek = kop in de plee.
Ik functioneer vandaag gewoon niet, da's in mijn beleving iets anders.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef amaranta het volgende:
Jullie dachten zeker dat ik weg was? Nou dat was ook zo.
maar nu niet meer dusquote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef amaranta het volgende:
Ik denk ook dat je weer terug bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:03 schreef amaranta het volgende:
beterschapquote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Levitation het volgende:
Collega neemt de telefoon over, ik ga mijn bed in... laterz.
Trustequote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Levitation het volgende:
Slaap ze!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Levitation het volgende:
Dat heb ik ook, maar nogquote:Op maandag 22 maart 2010 15:17 schreef Inu het volgende:
Die zongen wij ook op de basisschoolquote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef amaranta het volgende:
groen groen groen zijn al mijn kleren
groen groen groen is waar ik van hou
ik hou van alles alles wat groen is
daarom, daarom hou ik van jou
rood rood rood zijn al mijn kleren
rood rood is waar ik van hou
ik hou van alles alles wat rood is
daarom daarom hou ik van jou
geel geel geel zijn al mijn kleren
geel geel geel is waar ik van hou
ik hou van alles, alles wat geel is
daarom daarom hou ik van
blauw blauw blauw zijn al mijn kleren
blauw blauw blauw is waar ik van hou
ik hou van alles alles wat blauw is
Waar kun je dat eigenlijk instellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
groen is standaard
Ik heb paarsblauw (blurple) voor mijn eigen posts en rood voor de TS
emoquote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef amaranta het volgende:
groen groen groen zijn al mijn kleren
groen groen groen is waar ik van hou
ik hou van alles alles wat groen is
daarom, daarom hou ik van jou
rood rood rood zijn al mijn kleren
rood rood is waar ik van hou
ik hou van alles alles wat rood is
geel geel geel zijn al mijn kleren
geel geel geel is waar ik van hou
ik hou van alles, alles wat geel is
daarom daarom hou ik van
blauw blauw blauw zijn al mijn kleren
blauw blauw blauw is waar ik van hou
ik hou van alles alles wat blauw is
ja daar waar die kleurtjes kunnen worden aangepastquote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk instellen.
Niet bij Profiel en opties toch?
Jawel bij opties!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk instellen.
Niet bij Profiel en opties toch?
Hmmm dat is ook wel weer een optie.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjiek he
Ik heb ook een zwarte achtergrond
Morgothquote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sjiek he
Ik heb ook een zwarte achtergrond
Ik had dat toendertijd bij mijn irc ook.quote:
ik heb je gesmst...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
heb je een keer om 18:15 het eten klaar is je man in geen velden of wegen te bekennen
ze heeft het niet over jou maar over haar manquote:
Mag ik je nieuwe officebitch worden?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:04 schreef FUFR het volgende:
zo, officebitch is per woensdag ontslagen.
als het een slecht rapport was was er wel een verband?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef FUFR het volgende:
Sam heeft haar C zwemdiplooms gehaald, een goed rapport en een tand eruit.
Dat laatste heeft niets met de rest van doen
jajaquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
en ik zie nu dat mijn turbotelefoon de sms anderhalf uur nadat ik klikte op verzenden het smsje verzonden heeft
ik krijg 'm net binnen jaquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef bleiblei het volgende:
en ik zie nu dat mijn turbotelefoon de sms anderhalf uur nadat ik klikte op verzenden het smsje verzonden heeft
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef FUFR het volgende:
Sam heeft haar C zwemdiplooms gehaald, een goed rapport en een tand eruit.
Dat laatste heeft niets met de rest van doen
waar is je blonde haar en bijbehorende tietens?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mag ik je nieuwe officebitch worden?
Eyquote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
waar is je blonde haar en bijbehorende tietens?
ik ga het voorlopig even samen met frau doen, maar ik heb je cv
neej 6e ofzoquote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Eerste tand er uit?
ja de jouwe heb ik ook nog maar eerst doek ut weer alleen..quote:
Coltz kost twee keer zo veel he. En hij heeft geen tieters.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja de jouwe heb ik ook nog maar eerst doek ut weer alleen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dat binnen zonder kloppen lijkt mij wel wat!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
waar is je blonde haar en bijbehorende tietens?
ik ga het voorlopig even samen met frau doen, maar ik heb je cv
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Coltz kost twee keer zo veel he. En hij heeft geen tieters.Ja, een kutbaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja boeiend, je verdient goed geld. Ik verdien niks. Ik heb het dus meer nodig dan jij.quote:
dat zijn idd wel dikke + . .quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Coltz kost twee keer zo veel he. En hij heeft geen tieters.
ga je dan ook even naar school om je K-deurwaards diploom te halen?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat binnen zonder kloppen lijkt mij wel wat!
Best wel boeiend ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja boeiend, je verdient goed geld. Ik verdien niks. Ik heb het dus meer nodig dan jij.
Voor jou altijd.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga je dan ook even naar school om je K-deurwaards diploom te halen?
VIER jaar he...quote:
vur da ge bij iemand aan de deur mag staan roepen: IN NAAM DER KANNEGIN moet je 4 jaar naar schoolquote:
Dan schrijf ik wel een brief.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
vur da ge bij iemand aan de deur mag staan roepen: IN NAAM DER KANNEGIN moet je 4 jaar naar school
en hoeveel jaar om te roepen:quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
vur da ge bij iemand aan de deur mag staan roepen: IN NAAM DER KANNEGIN moet je 4 jaar naar school
wannabequote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef CWC het volgende:
helmond is waar ik de straten bescherm had gevecht bij brouwhuis kanaal;)
say what?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef CWC het volgende:
helmond is waar ik de straten bescherm had gevecht bij brouwhuis kanaal;)
das nog zo ver weg voor Colt, ik weet niet of ie zulke sublimiteit wel aan kanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en hoeveel jaar om te roepen:
IN NAAM DER FOEFR!
wat trek jij raar volk aan, artic?quote:
brouwhuis, dat is de andere kant van Helmondquote:
the unspoken partquote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
brouwhuis, dat is de andere kant van Helmond
Daar wonen geen Helmondersquote:
Hoe is het met de kleine poepfontein?quote:
ik ben duur, moet er melk & suiker inquote:
's ochtends al?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben duur, moet er melk & suiker in
en het liefst ook whisky
Nee gekske, 's avonds na het etenquote:
helleuquote:
Goed van je, ik kan de laatste maanden echt weer uitslapen. Je weet wel, de halve zaterdag...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vind je? Ik vind het wel meevallen.... gister was het veul eerder nog
ik vind het normaal om op tijd op te staan, ook al hoef ik dan niet naar een baas...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed van je, ik kan de laatste maanden echt weer uitslapen. Je weet wel, de halve zaterdag...
Ik heb overigens gisteren mijn nagels gedaan, ze waren voor mijn gevoel te lang![]()
![]()
nou ja, korter gemaakt...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het normaal om op tijd op te staan, ook al hoef ik dan niet naar een baas...uitslapen doe ik wel op zondag
En, wat heb je er mee gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:51 schreef amaranta het volgende:
Ik zou er anders heel wat voor over hebben om een keer een nacht wel te slapen.tsja,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nou ja, korter gemaakt...![]()
heb nu wel het idee dat ze niet meer zo hard zijn, kan dat door het vijlen komen?
Ik zou er anders heel wat voor over hebben om een keer een nacht wel te slapen.Zo'n ruzie, dat lijkt me pas vermoeiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben 's morgens ook gesloopt als ik een "gebroken" nacht heb gehad. Dus ik kan me goed voorstellen dat hij moe is.
![]()
Wie er vermoeider is lijkt mij een onzinnige discussie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik zou er anders heel wat voor over hebben om een keer een nacht wel te slapen.Da's ook een non-discussie van heb ik me jou daar. Het gaat er niet om wie het vermoeidst is. Waarom zou je daar over gaan bekvechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rob kan ook van andere dingen moe zijn toch? Emotioneel is het ook allemaal nogal een aanslag, twee kleine kinderen. Lijkt me dan. Dus vort, niet ruzie daarover maken en zorgen dat je dat jong snel van d'n tiet hebt en anders 's nachts kunstvoeding er in
disclaimer
Nee, toen had ik zeg maar geen nagels, of althans ik kon niks voelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En nee, zolang je ze alleen aan de randen vijlt en niet bovenop de nagel zou dat niet uit moeten maken. Waren ze harder toen je nog beet dan? Da's wel bizar
Dat is het natuurlijk ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo'n ruzie, dat lijkt me pas vermoeiend.Maar ik ben 's morgens ook gesloopt als ik een "gebroken" nacht heb gehad. Dus ik kan me goed voorstellen dat hij moe is.
![]()
Wie er vermoeider is lijkt mij een onzinnige discussie.
ik denk het welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, toen had ik zeg maar geen nagels, of althans ik kon niks voelen.![]()
Maar ze lijken na het vijlen 'zachter' of dunner te zijn. Ik heb alleen de bovenrand gevijld, zal wel psychisch zijn dan.
Hij zal ook heus wel moe zijn hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's ook een non-discussie van heb ik me jou daar. Het gaat er niet om wie het vermoeidst is. Waarom zou je daar over gaan bekvechtenRob kan ook van andere dingen moe zijn toch? Emotioneel is het ook allemaal nogal een aanslag, twee kleine kinderen. Lijkt me dan. Dus vort, niet ruzie daarover maken en zorgen dat je dat jong snel van d'n tiet hebt en anders 's nachts kunstvoeding er in
Raar he, dat nu ik ineens nagels ben er zo mee bezig kan zijn. Komt omdat het 'nieuw' is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel
En als je lang hebt gebeten duurt het wel ff voor je nagels weer een beetje boven jan zijn en wat dikker worden.
Hier zijn ze weer helemaal ingescheurdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk het wel
En als je lang hebt gebeten duurt het wel ff voor je nagels weer een beetje boven jan zijn en wat dikker worden.
Jullie motten gewoon af en toe es de tijd maken voor elkaar en praten. En vooral luisteren. Snap dat het moeilijk is met kids maar anders lopen de irritaties veel te hoog op volgens mij, en da's nergens voor nodigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zal ook heus wel moe zijn hoor
En dat mag hij ook. Maar ik ben ook moe, en daar lijjkt hij volkomen aan voorbij te gaan soms.
Omdat ik overdag thuis ben enzo..
Mijn moeder reageerde vroeger ook altijd heel fel als mensen tegen haar zeiden van; je zal het wel lekker rustig hebben, je werkt immers niet. Volgens mijn moeder is kinderen opvoeden en er bij thuis zijn een dagtaak (een volledige fulltime-job)!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zal ook heus wel moe zijn hoor
En dat mag hij ook. Maar ik ben ook moe, en daar lijjkt hij volkomen aan voorbij te gaan soms.
Omdat ik overdag thuis ben enzo..
Misschien moet je eens een verhardend kuurtje er overheen gooien?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hier zijn ze weer helemaal ingescheurd
Ze worden niet harder helaas.
Klopt, ik ken het. Ik heb het ook pas sinds novemberquote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Raar he, dat nu ik ineens nagels ben er zo mee bezig kan zijn. Komt omdat het 'nieuw' is.
Ben jij ooit eerder al zo lang gestopt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een verhardend kuurtje er overheen gooien?
Die kunstnagels zijn ook een hel voor de eigen nagels, duurt ook wel ff voor dat hersteld is
[..]
Klopt, ik ken het. Ik heb het ook pas sinds november
Oh, maar we hebben dit naar elkaar uitgesproken hoor. En we hebben het hier over gehad. En ik snap dat hji moe is. Maar toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie motten gewoon af en toe es de tijd maken voor elkaar en praten. En vooral luisteren. Snap dat het moeilijk is met kids maar anders lopen de irritaties veel te hoog op volgens mij, en da's nergens voor nodig
ik ben wel eerder gestopt maar als er dan 2 nagels scheurden werd ik boos en beet ik ze allemaal weer kortquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben jij ooit eerder al zo lang gestopt?
Ja dat is het ook. Zeker met een 2 jarige. Ik kan dus niet even op mn gemak de was uit de machine halen en Eva beneden laten. Dan klimt ze op het aanrecht of gaat ze andere draakdingen doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn moeder reageerde vroeger ook altijd heel fel als mensen tegen haar zeiden van; je zal het wel lekker rustig hebben, je werkt immers niet. Volgens mijn moeder is kinderen opvoeden en er bij thuis zijn een dagtaak (een volledige fulltime-job)!
De vorige keer heeft het niet 4 maanden geduurd voordat ze herstelt waren, eigenlik meteen. Misschien combinatie van nepnagels en zw.schap hormonen toendertijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een verhardend kuurtje er overheen gooien?
Die kunstnagels zijn ook een hel voor de eigen nagels, duurt ook wel ff voor dat hersteld is
[..]
Klopt, ik ken het. Ik heb het ook pas sinds november
ik denk dat het voor jou ook wel fijn is om straks weer te kunnen werken en niet de hele dag in je woonkamer zit met een baby en een peuter die constant intensieve aandacht nodig hebben... ik denk dat dat gegeven op zichzelf al heel vermoeiend is. Hell, ik word er soms al moe van en ik heb die kinderen er niet eens bijquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, maar we hebben dit naar elkaar uitgesproken hoor. En we hebben het hier over gehad. En ik snap dat hji moe is. Maar toch ook weer niet.
En ja, mijn lontje is er de afgelopen 13 weken niet langer op geworden. Tegen 6en als Rob thuis komt ben ik gewoon op. En dan ben ik inderdaad soms geirriteerd.
Denk niet, dat het stoppen met bv daar iets aan zou veranderen. Ach. Ben blij dat ik nog even verlof heb.
Ik de laatste keer bijna een jaar! Toen dacht ik ook, nu ga ik het nooooit meer doen maar dan ineens is er een moment dat het MOET!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben wel eerder gestopt maar als er dan 2 nagels scheurden werd ik boos en beet ik ze allemaal weer kortDus langer dan 2 maanden denk ik niet.
Nu ik voor een kapitaal aan nagellak heb liggen vind ik dat zonde
Gaat Eva ook naar de kinderopvang oid?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Zeker met een 2 jarige. Ik kan dus niet even op mn gemak de was uit de machine halen en Eva beneden laten. Dan klimt ze op het aanrecht of gaat ze andere draakdingen doen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik de laatste keer bijna een jaar! Toen dacht ik ook, nu ga ik het nooooit meer doen maar dan ineens is er een moment dat het MOET!
Dat ga ik dus nu niet doen, ikke beloof plechtig dat ik NOOIT meer ga nagelsbijten.
ook daar kun je verrekte moe van worden soms.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef FUFR het volgende:
goedemorgen meisjes
en chagrijnige spaanse vrouwen
Marie, tis toch niet dat ie op de bouw staat ofzo?
Hij doet toch ook 'maar' kantoorwerk?
dat doen ze, met 2 kids is het allemaal wat hectischer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Zeker met een 2 jarige. Ik kan dus niet even op mn gemak de was uit de machine halen en Eva beneden laten. Dan klimt ze op het aanrecht of gaat ze andere draakdingen doen.
Ja, dat is ook zo. Maar als ik afgelopen week begonnen zou zijn. Met het gigantische slaaptekort dat k heb. Dan zou ik écht strontvervelend zijn tegen de kinderen in de klas.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het voor jou ook wel fijn is om straks weer te kunnen werken en niet de hele dag in je woonkamer zit met een baby en een peuter die constant intensieve aandacht nodig hebben... ik denk dat dat gegeven op zichzelf al heel vermoeiend is. Hell, ik word er soms al moe van en ik heb die kinderen er niet eens bij
who are you telling?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook daar kun je verrekte moe van worden soms.
Niet fysiek moe maar zeker wel mentaal moe.
kun je er niet ff een dagje en een nacht tussenuit, zonder kinderen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Maar als ik afgelopen week begonnen zou zijn. Met het gigantische slaaptekort dat k heb. Dan zou ik écht strontvervelend zijn tegen de kinderen in de klas.
Dus dan boffen ze even.
Ik ben in ieder geval blij dat de zon weer doorkomt, kan ik straks lekker naar het park met Eva enzo. Want dat binenn zitten is voor haar ook ellende natuurlijk.
Maargoed! Genoeg, moest ff spuien en dat is nu klaar.
Ik heb een nieuwe fiets gekocht en de audi is verkocht! Zaterdag gaan we voor een andere auto kijken.
Zondag waren we bij Jan, en die schrok er ook van dat er maar zo weinig in de kofferbak kon. We hadden 1 buggy en 1 complete kinderwagen en de kjofferbak zat ramvol. En we hebben nu een zapp dus die neemt al weinig in beslag, dus kun je nagaan.
Meestal neem ik ze mee. Maar gewoon sowieso ff de woonkamer verlaten (iets in kliko gooien) is al bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat doen ze, met 2 kids is het allemaal wat hectischer.
Neem ze mee, geef ze taakjes, hou ze bezig.
praat desnoods spaans tegen Eef.
ik probeerde geen wijsneus te zijn hoor, ik weet heus wel dat jij dat weetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
who are you telling?
ik kom thuis en het eerste 1,5 uur, of eigenlijk tot ze naar bed gaat zijn voor Samantha.
Die klaagt al dat ik bijna nooit thuis ben dus maak ik er tijd voor.
Al is het maar voor een wandeling of een potje stoeien.
Nee, geen tijd voor gehad, ik zoek wel een nieuwe arts.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Meestal neem ik ze mee. Maar gewoon sowieso ff de woonkamer verlaten (iets in kliko gooien) is al bijna onmogelijk. tenzij ze tv kijkt, dan kan de wereld vergaan en dan hoort of ziet ze niks meer
Was jouw probleem met dokter de bever opgelost?
niet meteen 2 tegelijk doen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
gisteren wilde ik nog best graag op korte termijn een kind, maar nu niet meer
ja, en ik ga deze week ook bellen met de peuterspeelzaal.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gaat Eva ook naar de kinderopvang oid?
Jawel hoor. Dat doet hij ook. En hij doet ook altijd de kinders in bad enzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeerde geen wijsneus te zijn hoor, ik weet heus wel dat jij dat weet
Ik neem toch aan dat rob ook wel tijd maakt voor z'n nageslacht toch?
Precies! Dat was/is mijn gedachte ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee eerste de 1e zindelijk maken of minimaal naar de kleuterschool hebben idd
ga nou es gewoon naar een hotel aan zee, met of zonder Rob. Effe eruit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, en ik ga deze week ook bellen met de peuterspeelzaal.
Fufr, ik ga binnenkort (een vrijdag of zaterdag, als Rob weekend heeft in ieder geval) een beetje kolven zodat hij de nachtvoeding doet, en ik een nachtje door kan slapen. Wat toch niet gaat, want zodra fabi huilt en ben ik wakker,en dan ben ik toch oplettend of het lukt met het flesje.)
Rekening is onderwegquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
Maar genoeg over mijn slaaptekort
Heb mn zegje gedaan, bedankt voor het aanhoren.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef amaranta het volgende:
Maar genoeg over mijn slaaptekort
Heb mn zegje gedaan, bedankt voor het aanhoren.
Fufr past wel opquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga nou es gewoon naar een hotel aan zee, met of zonder Rob. Effe eruit.
das veel beter.
Mijn baas ook. Maar zn vrouw is helaas nooit voor een 2de keer zwanger geraakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies! Dat was/is mijn gedachte ook!
15 minuten? Da's heul geen vertraging... een jaar of 8 geleden was dat best netjes NS-technisch.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:13 schreef Inu het volgende:
Goedemorgen, ik heb vandaag alleen een klacht over de NS die mij weer eens met een omweg en 15 min te laat op mn werk heeft afgeleverd
ja maar dat heeft geen biet te maken met een jaar langer wachten tot je de tweede maaktquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn baas ook. Maar zn vrouw is helaas nooit voor een 2de keer zwanger geraakt.
Ja wij doen het ook al 15 jaar zonder condoom, zegt ie, en helaas nooit zwanger geraakt.
Tsja, dat is spijtig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn baas ook. Maar zn vrouw is helaas nooit voor een 2de keer zwanger geraakt.
Ja wij doen het ook al 15 jaar zonder condoom, zegt ie, en helaas nooit zwanger geraakt.
Lijkt mij inderdaad ook niet, ik bedoel, ik kom 11 jaar na de laatste ineens nog even kijken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat heeft geen biet te maken met een jaar langer wachten tot je de tweede maakt
Ja, maar ik sta nog een half uur in de min en die wilde ik wegwerken en nu moet ie nog een dag wachten, omdat ik een afspraak hebquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
15 minuten? Da's heul geen vertraging... een jaar of 8 geleden was dat best netjes NS-technisch.![]()
Heb er wel eens 4.5 uur over gedaan om van Ehv naar Zmeer te komen (normaal 1.5 uur). DAT is vertraging.
Komt goed!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga nou es gewoon naar een hotel aan zee, met of zonder Rob. Effe eruit.
das veel beter.
jij was een *oeps?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad ook niet, ik bedoel, ik kom 11 jaar na de laatste ineens nog even kijken.
Nee, misschien niet, misschien ook wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat heeft geen biet te maken met een jaar langer wachten tot je de tweede maakt
Ja, maar 3 binnen 4 jaar zoals mijn moeder had zou ik toch niet willen...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, misschien niet, misschien ook wel.
Wie weet was toen al over de 40ofzo. Ik ken heel die vrouw niet.
Wat ik zeggen wil, is dat als je er 4 jaar tussen laat, en je er niet jonger op wordt, als vrouw, er bepaalde lichamelijke zaken veranderen.
mja, tuurlijk. Maar da's voor mij denk ik nog geen reden om ze kort na elkaar te krijgen. Zeker niet zolang ik nog geen 38 benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, misschien niet, misschien ook wel.
Wie weet was toen al over de 40ofzo. Ik ken heel die vrouw niet.
Wat ik zeggen wil, is dat als je er 4 jaar tussen laat, en je er niet jonger op wordt, als vrouw, er bepaalde lichamelijke zaken veranderen.
ach, als ik ze daarmee zou kunnen helpen wil ik er best eentje onder mn hoede nemen.quote:
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
mijn moeder dacht dat ze in de overgang zat
Laatst ook weer gedroomd dat ik zwanger was, dan schrik je toch best wakkerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, tuurlijk. Maar da's voor mij denk ik nog geen reden om ze kort na elkaar te krijgen. Zeker niet zolang ik nog geen 38 benMaar da's ieder z'n eigen keuze
wat you ook een 'oeps' dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOL
Mijn moeder dacht dat met 3 keer per jaar seks periodieke onthouding effectief genoeg was. Not
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ach, als ik ze daarmee zou kunnen helpen wil ik er best eentje onder mn hoede nemen.
Ah, zielige vader....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
LOL
Mijn moeder dacht dat met 3 keer per jaar seks periodieke onthouding effectief genoeg was. Not
oh, ik heb dat gemiddelds 5 keer per week inmiddels, dat went op den duurquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Laatst ook weer gedroomd dat ik zwanger was, dan schrik je toch best wakker
Mijn broertje van 19 was een oepsjequote:
Hendig, als ik nu garantie krijg dat een eventueel 3de kind doorslaapt enzo, dan zie ik het probleem niet van 3 kinderen in 4 jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar 3 binnen 4 jaar zoals mijn moeder had zou ik toch niet willen...
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:24 schreef amaranta het volgende:
Oke. Maar ondertussen kan Eva al wel memory spelen! (weliswaar met de plaatjes zichtbaar). En ze zoekt 2 dezelfde. En dominostenen leggen kan ze ook al!
Wat ze toch slim, mijn niet pratertje!
Grrr ik haat onze keuken. Nu hangt een van de deurtjes wat scheef. Misschien te zwaar beladen? Het gaat om het deurtje waar zo'n carrousel aan hangt voor de pannen. Tis maar een paar mm maar duidelijk te zien vanaf hier.
En ik klaag nog even verder. Tmobile is ook een stom bedrijf. Bestel ik een tas. Klopt de beschrijving op de site helemaal niet, die hoort dus bij een compleet andere tas.
Neuh, je krabt nu het granol al bekant van de muren afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hendig, als ik nu garantie krijg dat een eventueel 3de kind doorslaapt enzo, dan zie ik het probleem niet van 3 kinderen in 4 jaar.
Mijn broer was een huilbaby, dus mijn vader wilde eigenlijk helemaal geen derdequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hendig, als ik nu garantie krijg dat een eventueel 3de kind doorslaapt enzo, dan zie ik het probleem niet van 3 kinderen in 4 jaar.
Dan ga je alvast sokjes breien?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik heb dat gemiddelds 5 keer per week inmiddels, dat went op den duur
[..]
Mijn broertje van 19 was een oepsje
nee joh, om zwanger te raken moet je seks hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn broer was een huilbaby, dus mijn vader wilde eigenlijk helemaal geen derde
[..]
Dan ga je alvast sokjes breien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
dan moet ik overleggen met J.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee joh, om zwanger te raken moet je seks hebbenOf je pil vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neuh, je krabt nu het granol al bekant van de muren af
nee doet dat maar niet....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Ik zal niets zeggen hoor, over goedkope duitse keukens
Tas bestellen bij tmobile?
wij willen Eva ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Anders neem ik eva welmogen jullie de babbel
die slik ik nietquote:
Tevensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee Inu, van alleen de pil vergeten ga jij niet zwanger worden.
Oh da's wel irritant ja. Dat doen bedrijven wel vaker met "gratis" artikelen helaasquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee doet dat maar niet....
Ja met mijn credits had ik een fietstas gekocht. Alleen hadden ze bij de beschrijving een compleet verkeerde beschrijving geplaatst. Het plaatje kwam wel overeen met het geleverde product. Maar verder niks. Dus de tas gaat straks retour.
niks! nu neem jij de babbel!quote:
Wel als je kunstmatig wordt geinsemineerd in je slaapquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee Inu, van alleen de pil vergeten ga jij niet zwanger worden.
Tsja, dan misschien wel.. Oké je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel als je kunstmatig wordt geinsemineerd in je slaap
Ja, tijdens je alien abduction! Dan wel jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel als je kunstmatig wordt geinsemineerd in je slaap
Die steken toch alleen een camera in je kont?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tijdens je alien abduction! Dan wel ja
ervaring?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Die steken toch alleen een camera in je kont?
misschien kunnen die babbels dan wel aan die kant groeien.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Die steken toch alleen een camera in je kont?
Kijk, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
In Dreamcatcher groeien de aliens ook uit je reet
Oh, die moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik!
Krijg je wel negertjes van...
Nee, meer zoiets...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik!
Krijg je wel negertjes van...
Deze is wel heel liefquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:51 schreef -moppie- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_na_overspel__.html
Dat is wel een hele nasty lintworm...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets...
[ afbeelding ]
Ja, de strontworm van Dreamcatcher!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef amaranta het volgende:
Die is van dreamcatcher of niet?
Smerig beest!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:55 schreef amaranta het volgende:
edit, verder teruglezen
smerige kutfilm
Hebben jullie niet ergens een koelkast voor het personeel staan? Wij hebben er eentje bij de koffieautomaat. Alleen moet je een beetje oppassen wat je er in legt, er zijn al een keer Bosschebollen uit gejat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:03 schreef Inu het volgende:
Ik wil een koelkastje bij mn bureau, ik mis de verse melk in mn koffie en de boter voor op mn ontbijtkoek
Ja, maar die is in de pantry en die is aan de andere kant van het gebouw...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben jullie niet ergens een koelkast voor het personeel staan? Wij hebben er eentje bij de koffieautomaat. Alleen moet je een beetje oppassen wat je er in legt, er zijn al een keer Bosschebollen uit gejat.
"Dan moet je, uhhh even kijken... waar was het ook alweer... volgens mij... hier klikken.. Of nee, toch niet..."quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef Inu het volgende:
Fijn, uitleg krijgen over een computerprogramma van iemand die zelf niet eens weet hoe het werkt
Ja iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
"Dan moet je, uhhh even kijken... waar was het ook alweer... volgens mij... hier klikken.. Of nee, toch niet..."
Oh ja, die 'hel' gaat bij ons ook beginnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
de poesjes zitten op de gang omdat ik de tuindeuren open heb, nu probeert Noortje zichzelf door de deur heen te graven
Ik heb hier nog 2x 2 bonnen van de Em-Te liggen voor iets gratis af te halen voor katten..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
de poesjes zitten op de gang omdat ik de tuindeuren open heb, nu probeert Noortje zichzelf door de deur heen te graven
Dat heb ik regelmatig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
"Dan moet je, uhhh even kijken... waar was het ook alweer... volgens mij... hier klikken.. Of nee, toch niet..."
Ik heb de handleiding maar gedownloadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat heb ik regelmatig.Maar wij ondersteunen officieel ook 120 applicaties.
zelf pakken, katten lokken, helmonder spelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2x 2 bonnen van de Em-Te liggen voor iets gratis af te halen voor katten..
Gourmet Gold Les Cassolettes en Sheba Essensia...
Zijn wel geldig tot en met 27 maart dus moet je maar zeggen dan stuur ik ze op naar je.
weet niet of je daar een Em-te hebt
Berenkuil links, op eerste kruising.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb hier nog 2x 2 bonnen van de Em-Te liggen voor iets gratis af te halen voor katten..
Zijn wel geldig tot en met 27 maart dus moet je maar zeggen dan stuur ik ze op naar je.
Die lente he, onweerstaanbaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh ja, die 'hel' gaat bij ons ook beginnen
ja op de tongelresestraat zit er 1.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
zelf pakken, katten lokken, helmonder spelen.
Ik bedoel meer dat ik ze moet opsluiten omdat ik de deur open wil, ze weten niet wat het is dus mieren er ook niet om. Houwen zoquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot doet het bij ons altijd als er ergens een deur dicht is, zelfs al is het de kastdeur...
Check de PM!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja op de tongelresestraat zit er 1.
Gratis is goed
ah okeequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik ze moet opsluiten omdat ik de deur open wil, ze weten niet wat het is dus mieren er ook niet om. Houwen zo
Ook een optie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
zelf pakken, katten lokken, helmonder spelen.
ja maar als moppie ze wil krijgt ze voorrang van me, die komt misschien sowieso wel es bij de EMte?quote:
Ze loopt ook vaak de kast in om even te kijken en dan is het weer goed. Of ze gaat mee de wc in, want het is niet de bedoeling dat er een deur opengaat en zij gaat niet meequote:
Uhm nee een halve.. maar toen stond ik in de laatste week bij de kassa en toen waren er allemaal van die oude vrouwtjes die vroegen of ik hun zegeltjes wilde want ze hadden de kaart al vol.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Blueman had jij 2 boodschappen pakketten bij elkaar gespaard?
Ik had op 2 zegels na de kaart vol, heb ik zelfs nog 1 zegel gekocht (toen dacht ik dat ik er nog maar 1 nodig had), wil ik dat weer doen, ben ik te laat!
GVD heb ik gespaard, zelfs nog een euro eraan besteed, helemaal voor NIKS!
Mag ook!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als moppie ze wil krijgt ze voorrang van me, die komt misschien sowieso wel es bij de EMte?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Blueman had jij 2 boodschappen pakketten bij elkaar gespaard?
Ik had op 2 zegels na de kaart vol, heb ik zelfs nog 1 zegel gekocht (toen dacht ik dat ik er nog maar 1 nodig had), wil ik dat weer doen, ben ik te laat!
GVD heb ik gespaard, zelfs nog een euro eraan besteed, helemaal voor NIKS!
ja dat laatste kan Noortje ook niet hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ze loopt ook vaak de kast in om even te kijken en dan is het weer goed. Of ze gaat mee de wc in, want het is niet de bedoeling dat er een deur opengaat en zij gaat niet mee
Nee joh, jij mag zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als moppie ze wil krijgt ze voorrang van me, die komt misschien sowieso wel es bij de EMte?
Had je zomaar 2 euro voor kunnen krijgen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb er 2 in mijn portomonnee zitten.
Oh, wij hebben geen kledingkast gelukkigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat laatste kan Noortje ook niet hebben
Ik deed gisteren m'n kledingkast open om een broek op te hangen, rent er ook zo een verschrikte kat uit
Okidoki.. verstuur ik ze naar SQ!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee joh, jij mag ze. Ik weet alleen dat die dingen voor gratis producten in die boodschappen pakketten zaten, toen werd ik er ineens weer aan herinnerd en moest ik mijn gal effe spuien.
Overigens kom ik er wel vrij regelmatig, zit bij ons om de hoek. Het is nog steeds een K. winkel vwb de indeling (was toen het nog een Edah was ook al) maar ze hebben wel goeie aanbiedingen. Vooral vlees, de biefstuk is zoooo lekker daar en om de paar weken in de aanbieding
Ja, knokpartijen enzo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:26 schreef Blueman het volgende:
[..]
Okidoki.. verstuur ik ze naar SQ!
Is trouwens idd vaak wel rommelige winkel maar wel leuke aanbiedingen en er gebeurd altijd wel iets daar
Hmm ruzie wel al gezien, matten nog niet.quote:
LOLquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmm ruzie wel al gezien, matten nog niet.
Wel al keer gezien dat zo'n bijvuller een oud vrouwtje omver reed omdat hij haar niet zag, en zij achter zo'n bijvulkar was gaan staan.
Helemaal paniek in de winkel
Dat soort dingen
dat hoort erbij in een fatsoenlijke winkel.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat hoort erbij in een fatsoenlijke winkel in Woensel.
Ik vind die winkel wel enorm opgeknapt sind het geen Edah-l&l meer is. Dat vond ik echt een drama winkel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |