Maar ja, niemand vraagt het je. En je kunt natuurlijk ook gewoon een originele Hyundai kopen, dan heb je hetzelfde effect, voor een stuk minder geld en werkquote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Dat zou ik met zo'n hok doen iig als iemand het mij zou vragen
hahaha die comments er ook bijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef SToRM81 het volgende:
Ik moest gelijk aan dit topic denken toen ik dit zag: http://zilvia.net/f/off-t(...)what-you-missed.html
![]()
Tering da's wel heel ergquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:46 schreef SToRM81 het volgende:
Ik moest gelijk aan dit topic denken toen ik dit zag: http://zilvia.net/f/off-t(...)what-you-missed.html
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Die CRX is toch origineel? Teminste ik zie ze er altijd zo rondrijden..
Soms zitten de originele Lexuslooks en de 4 DTM uitlaten er nog onder..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Yes. bekijk aub mijn auto ff opnieuwquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
zegt de koning van het origineel houden van auto´s
Allemaal fout jongens, het is een Citroën Relay (Brits kenteken).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:38 schreef Darkomen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie raad het merk.
Ik zat vanmiddag Lost te kijken en daar kwam ook een CRXje voorbij met lexuslook achterlichtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar je moet pas opkijken bij een CRX wanneer je zo iets zietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag Lost te kijken en daar kwam ook een CRXje voorbij met lexuslook achterlichten![]()
.
Dan kunnen wij al helemaal doen alsof je topic nooit bestaan heeftquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
ze bedoelen niet origineel van dat automerk maar hoe die auto de fabriek is uitgerold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |