Spoilert er af en originele achterlichten er op, flink verlagen, velgjes en subtiele uitlaatje dr onder & je hebt een toffe bakquote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef error_404 het volgende:
Deze kwam ik een tijdje geleden al tegen, maar kan nu mooi als tvp:
[ afbeelding ]
Helaas geen foto van de voorkant.
Met Google waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:13 schreef BlackRhino het volgende:
Daarmee kan ik zien hoeveel er rond rijden
wehehehehe, echt ongeacht leeftijd doet iedereen aan "Tuning"quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef WalkingDisaster het volgende:
Hey Turq, die foto's uit Turkije zijn niet zo boeiendZo'n hokkie staan er 2 van in iedere straat (de laatste keer dat ik er was tenminste
) En die busjes zijn idd wel tof
Als je dit niet had getypt, had ik het wel gezegdquote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Klonk het volgende:
Bij het zien van die foto had ik zoiets dat is geen stratenmakerbak, dus ik het kenteken ff gecheckt bij het RDW en wat blijkt ik heb gelijk het is een Nissan Pulsar/Sunny GTI-R en is gebruikt als homologatiemodel voor het WRC. Dingen zijn ook best zeldzaam nog.
Amerikaanse import gok ik dus.
http://en.wikipedia.org/wiki/GTI-R
Is dat echt het enige dat je tegenstaat aan die auto...?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom echt WAAROM spuiten dat soort tokkies de bumpers nooit mee
Misschien omdat ze willen wachten met spuiten zodra ze de hele auto kunnen spuiten en klaar zijn met het verkrachten ehh, tunen van hun sjonniebak.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom echt WAAROM spuiten dat soort tokkies de bumpers nooit mee
Inderdaad ja. Ik vond het ook al verbazingwekkend gezien het 'importkenteken', kon me al niet voorstellen waarom iemand zo'n Sunny uit het buitenland zou halen/meenemenquote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Klonk het volgende:
Bij het zien van die foto had ik zoiets dat is geen stratenmakerbak, dus ik het kenteken ff gecheckt bij het RDW en wat blijkt ik heb gelijk het is een Nissan Pulsar/Sunny GTI-R en is gebruikt als homologatiemodel voor het WRC. Dingen zijn ook best zeldzaam nog.
Amerikaanse import gok ik dus.
http://en.wikipedia.org/wiki/GTI-R
En nog prachtiger is, dat ze alles WEER kunnen schuren en plamuren, omdat het weer vol met krassen/steenslag en andere meuk zitquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Misschien omdat ze willen wachten met spuiten zodra ze de hele auto kunnen spuiten en klaar zijn met het verkrachten ehh, tunen van hun sjonniebak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zoiets prachtigs
Je kunt een hoop van die auto vinden (ik vind 'm intens lelijk), maar die paintjob is wel netjes gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Misschien omdat ze willen wachten met spuiten zodra ze de hele auto kunnen spuiten en klaar zijn met het verkrachten ehh, tunen van hun sjonniebak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook zoiets prachtigs
Wat voor kleur geef je dan op bij de rdw...?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef MC-Shithead het volgende:
Misschien omdat ze willen wachten met spuiten zodra ze de hele auto kunnen spuiten en klaar zijn met het verkrachten ehh, tunen van hun sjonniebak.
Ook zoiets prachtigs
Kleur wat onder de motorkap zit..quote:Op woensdag 7 april 2010 08:44 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wat voor kleur geef je dan op bij de rdw...?
En hij is idd volledig in 1 kleur gedaan... of nee wacht... euh... nou ja.. je snapt mquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt een hoop van die auto vinden (ik vind 'm intens lelijk), maar die paintjob is wel netjes gedaan.
Wat Turquaz zegt, de kleur onder de motorkop is het dan meestalquote:Op woensdag 7 april 2010 14:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Vaak nemen ze de basiskleur voor het kenteken
Zodra de zon weg is (of hij staat binnen), dan vallen de flakes wat minder op, en zien ze een kleur, en de keurmeester bepaald dan de kleur.
200sx met ka24de? je bedoelt een ca18det in de s13 en een sr20det in de s14... de 240sx (usa) ligt een ka24de in.quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Als je dit niet had getypt, had ik het wel gezegd![]()
Is idd een Pulsar GTI-R, met een 2.0 liter turbo motor(SR20DET(ook gevonden in de Japanse Nissan Silvia en 180SX(europese heet 200SX en heeft een KA24DE) en nog een aantal Japanse modellen) en AWD, in Nederland niet te verkrijgen, enkel Japan.
Styling is niet heel erg mooi maar wel bloedsnel die dingen![]()
met een chamber rondrijden is niet zo'n ramp maar kijk eens goed naar de camber van die bandenquote:Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Die laatste.. Echt lijp om met zo'n chamber rond te rijden.. Kost flink wat banden, en gezond voor je ophanging is het niet.
Maar ach, je krijgt er veel rare gezichten bij haha
Zelf zou ik dat nooit willen, maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |