Ik twijfelde tussen D66, de SP en de VVD maar zou nooit op Groen Links stemmen. D66 wordt het vermoedelijk niet vanwege de hoge zorgkosten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 04:26 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Als je tussen die drie partijen twijfelt, dan moet je jezelf echt hoognodig laten nakijken en misschien zelfs wel opnemen. Die drie partijen liggen zo ver uit elkaar, dat het dus een feit is dat je geen idee hebt waar je over lult.
Ga maar naar de PVV, daar zitten ze op jouw type mens te wachten. Lekker in stereotypen denken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 06:32 schreef dylany het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen D66, de SP en de VVD maar zou nooit op Groen Links stemmen. D66 wordt het vermoedelijk niet vanwege de hoge zorgkosten.
Moet ik me nu ook laten nakijken?![]()
Wel weer typisch Groen Links reacties, persoonlijke aanvallen vanwege een mening. Zo ken ik Groen Links weer.
De PVV en Groen Links zijn partijen waar ik nooit op zou stemmen, maar waar slaan dit soort opmerkingen op?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ga maar naar de PVV, daar zitten ze op jouw type mens te wachten. Lekker in stereotypen denken.
Tja, vreemd idd. En de PvdA staat op 1, op Fok!.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Slechts 11 procent van de Fok gebruikers geeft aan PVV te stemmen. Dat valt mij nog heel erg mee
Je ziet iets en maakt er meteen van dat álle groenlinks stemmers je persoonlijk aanvallen vanwege je mening, want ja, dat is "typisch voor een groenlinks-stemmer". Ik weet niet hoor, maar dat is toch een aardig domme opmerking. Dus ja, je past bij de PVV, want die denkt dat álle moslims slecht zijn. Je denkwijze is precies dezelfde, en ze haten ook nog eens Groenlinks, dus je zal je daar prima op je gemak voelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:33 schreef dylany het volgende:
[..]
De PVV en Groen Links zijn partijen waar ik nooit op zou stemmen, maar waar slaan dit soort opmerkingen op?![]()
Zegt het iets over jou of mis ik hier iets?
Ik zei het al eerder, ik heb niets met mensen die anderen uitschelden, bedreigen of belachelijk maken vanwege een andere mening.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Je ziet iets en maakt er meteen van dat álle groenlinks stemmers je persoonlijk aanvallen vanwege je mening, want ja, dat is "typisch voor een groenlinks-stemmer". Ik weet niet hoor, maar dat is toch een aardig domme opmerking. Dus ja, je past bij de PVV, want die denkt dat álle moslims slecht zijn. Je denkwijze is precies dezelfde, en ze haten ook nog eens Groenlinks, dus je zal je daar prima op je gemak voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |