Je kan beter klikken in de poll, ipv de naam van de partij te posten.quote:
Had ik ook gedaan hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan beter klikken in de poll, ipv de naam van de partij te posten.
En? Dat is Geenstijl, wil weten of er een duidelijk verschil is, jij niet?quote:
Ach Geenstijl, daar komen enkel idioten. Uitslag verbaast mij dus niks.quote:
Die 8 procent PvdA zal je toch verbazenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ik weet bij voorbaat al de uitslag op GeenStijl.....
Het publiek van Geenstijl en Fok heeft een grote overlap - met name op de frontpage is dat zichtbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Dat is Geenstijl, wil weten of er een duidelijk verschil is, jij niet?
Wordt echt leuk als ze uit elkaar lopenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef Dlocks het volgende:
Fok Poll: Wat zou jij gaan stemmen bij Tweede Kamer Verkiezingen?
We wachten af of er een verschil zit tussen Frontpage en Forum.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het publiek van Geenstijl en Fok heeft een grote overlap - met name op de frontpage is dat zichtbaar.
Ik denk dat de fokkers op de FP eerder op de PVV zullen stemmen dan de fokkers die met name op het forum komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wordt echt leuk als ze uit elkaar lopen
Die is er wel degelijk. Totdat FP'ers deze poll hebben ontdekt natuurlijk..quote:Op maandag 22 maart 2010 12:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We wachten af of er een verschil zit tussen Frontpage en Forum.
Inderdaad, dan staat de PVV in 1 keer bovenaanquote:Op maandag 22 maart 2010 13:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die is er wel degelijk. Totdat FP'ers deze poll hebben ontdekt natuurlijk..
We zullen zienquote:Op maandag 22 maart 2010 12:59 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik denk dat de fokkers op de FP eerder op de PVV zullen stemmen dan de fokkers die met name op het forum komen.
Zover mijn kennis van statistiek gaat zal in vergelijking met de bij 22.000 stemmers op de FP je niet meer echt een significante afwijking vinden na een 1000 stemmers hier, zo over mijn duim.quote:Maar om dat te kunnen bepalen zal er in de poll van de OP een paar duizend forum bezoekers moeten stemmen anders is het niet representatief. Ik denk niet dat er zoveel mensen zullen gaan stemmen in dit topic. Op de poll van de FP zijn overigens 21.930 stemmen uitgebracht.
Dat is natuurlijk duidelijk, veel bejaarden zul je hier niet vinden bijvoorbeeldquote:FP publiek is iniedergeval niet representatief voor de Nederlandse bevolking. De uitslag van die poll wijkt zeer sterk af van de verschillende peilingen die in Nederland worden gehouden.
Dat komt omdat al dat werkloze tuig al tijd heeft gehad om te stemmen en de hardwerkende PVV / VVD stemmers nog druk aan het werk zijn natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig, de uitslag tot nu toe ziet het er anders uit dan ik dacht.
Surequote:Op maandag 22 maart 2010 17:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat komt omdat al dat werkloze tuig al tijd heeft gehad om te stemmen en de hardwerkende PVV / VVD stemmers nog druk aan het werk zijn natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |