\\quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef Jaheur het volgende:
De 4 uur fles langzaam gaan af bouwen. We zijn van 180 naar 90 cc gegaan en doen nu zonder de middag fles. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan.
Ze is morgen 7 maand. Je schema zoals je nu hebt hebben wij ook. In plaats van thee krijgt ze bij ons ook roos vicee, maar wel vaker dan 1 keer. Roos visee is zo minimaal toegevoegd dat het amper extra smaak toevoegd.
Dus misschien wat vaker drinken tussendoor?
Weet ik, wij ook niet meer. We zijn niet in 1 keer afgebouwd maar in stappen. Heb je het zelf afgebouwd of ook in 1 stap?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:
[..]
\\
de vier uur fles? Die hebben we niet hoor
Ach ze krijgt de ene keer lauw water, de andere keer roosvicee en de andere keer thee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
Jaheur, wat een snelle is je dochter! En, stomme vraag misschien, maar waarom geef je roosvicee, als het er verder niet naar smaakt. Water is toch ook lekker?
Mikoxx, geen tips, want geen schema. Wij leven in chaos, net als Innepin.
Helpen waarvoor jaheur? Ik volg je even nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ach ze krijgt de ene keer lauw water, de andere keer roosvicee en de andere keer thee.
Wat misschien ook kan helpen is volle yoghurt mikoxx :-)
volgens mij denkt jaheur dat je jongens honger hebben, ipv moe zijn..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Helpen waarvoor jaheur? Ik volg je even niet
psies, maar dan zou ik terug op 3 slaapjes zijn, dat voelt ook niet helemaal goed eigenlijk. Daarom ben ik benieuwd naar schema's van anderen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
edit: in het laatste schema wat je post, zou ik dat doen na de warme maaltijd, als ze het wel zolang uithouden
wat bedoel je precies Bar? 3 slaapjes ipv 2? Ik ben dan zo bang voor de nachten (die houden nu al niet over qua slaap zeg maar)quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
en gewoon laten doen Mikoxx? of krijg je dan echt 2 chaggo zoontjes?
das geen slaapje he, dat is een half uurtje uitrusten. Hier slaapt ze zelden op dat moment, heel af en toe een hazeslaapje van 10minuutjes. Maar dat even rustig aan doen en lekker liggen zorgtt er wel voor dat ze daarna weer een uurtje tot anderhalf gezellig is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef mikoxx het volgende:
[..]
psies, maar dan zou ik terug op 3 slaapjes zijn, dat voelt ook niet helemaal goed eigenlijk. Daarom ben ik benieuwd naar schema's van anderen.
Maar ja, die hebben geen schema's![]()
![]()
Tja, met 2 zou ik er misschien ook meer gespitst op zijn, maar Ko slaapt gewoon de ene dag meer dan de andere. Is de ene dag ook later aan zijn slaapje toe dan de andere dag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef mikoxx het volgende:
psies, maar dan zou ik terug op 3 slaapjes zijn, dat voelt ook niet helemaal goed eigenlijk. Daarom ben ik benieuwd naar schema's van anderen.
Maar ja, die hebben geen schema's![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |