abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:33 #201
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79623317
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:25 schreef Jaheur het volgende:
De 4 uur fles langzaam gaan af bouwen. We zijn van 180 naar 90 cc gegaan en doen nu zonder de middag fles. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan.

Ze is morgen 7 maand. Je schema zoals je nu hebt hebben wij ook. In plaats van thee krijgt ze bij ons ook roos vicee, maar wel vaker dan 1 keer. Roos visee is zo minimaal toegevoegd dat het amper extra smaak toevoegd.

Dus misschien wat vaker drinken tussendoor?
\\

de vier uur fles? Die hebben we niet hoor
pi_79623386
Ik heb geen tips mikoxx, bij ons is het helemaal een zooitje
Eergisteren één keer een half uurtje geslapen en pas om half 10 naar bed, vandaag 3x slaapje doen en nu al in bed
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79623405
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef mikoxx het volgende:

[..]

\\

de vier uur fles? Die hebben we niet hoor
Weet ik, wij ook niet meer. We zijn niet in 1 keer afgebouwd maar in stappen. Heb je het zelf afgebouwd of ook in 1 stap?

Oja, filmpje is wel wat ouder maar hier lacht mijn dochter :-)

pi_79624357
Jaheur, wat een snelle is je dochter! En, stomme vraag misschien, maar waarom geef je roosvicee, als het er verder niet naar smaakt. Water is toch ook lekker?

Mikoxx, geen tips, want geen schema. Wij leven in chaos, net als Innepin.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79624494
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
Jaheur, wat een snelle is je dochter! En, stomme vraag misschien, maar waarom geef je roosvicee, als het er verder niet naar smaakt. Water is toch ook lekker?

Mikoxx, geen tips, want geen schema. Wij leven in chaos, net als Innepin.
Ach ze krijgt de ene keer lauw water, de andere keer roosvicee en de andere keer thee.

Wat misschien ook kan helpen is volle yoghurt mikoxx :-)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:56:42 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79624767
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Jaheur het volgende:

[..]

Ach ze krijgt de ene keer lauw water, de andere keer roosvicee en de andere keer thee.

Wat misschien ook kan helpen is volle yoghurt mikoxx :-)

Helpen waarvoor jaheur? Ik volg je even niet
pi_79625593
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:56 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Helpen waarvoor jaheur? Ik volg je even niet
volgens mij denkt jaheur dat je jongens honger hebben, ipv moe zijn..

weet niet of je mannetjes ondetussen makkelijk in slapen, maar ik leg lotte vaak om half 5, 5u eventjes op bed. ook als ze niet wil slapen, maar na die tijd is ze vaak een stuk gezelliger, zelfs als ze gewoon even lekker rustig ligt en op d'r speentje sabbelt

edit: in het laatste schema wat je post, zou ik dat doen na de warme maaltijd, als ze het wel zolang uithouden
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:16:29 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79625692
Denk het ook Linda. Maar dat is idd niet het probleem. Het probleem is meer dat ze in het eerste schema nog niet moe genoeg zijn om te gaan slapen en in het tweede is de wakker-tijd juist weer erg lang. Op zich doen ze het goed op het eerste schema hoor, maar de naar-bed-tijd voor 's avonds wordt zo wel erg laat zeg maar. Lastig te verwoorden.

Dank voor je meedenken hoor! Ik ga in conclaaf hiero, haha!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:17:55 #209
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79625757
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

edit: in het laatste schema wat je post, zou ik dat doen na de warme maaltijd, als ze het wel zolang uithouden
psies, maar dan zou ik terug op 3 slaapjes zijn, dat voelt ook niet helemaal goed eigenlijk. Daarom ben ik benieuwd naar schema's van anderen.
Maar ja, die hebben geen schema's
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:20:18 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79625867
en gewoon laten doen Mikoxx? of krijg je dan echt 2 chaggo zoontjes?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:21:50 #211
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79625929
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
en gewoon laten doen Mikoxx? of krijg je dan echt 2 chaggo zoontjes?
wat bedoel je precies Bar? 3 slaapjes ipv 2? Ik ben dan zo bang voor de nachten (die houden nu al niet over qua slaap zeg maar)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:22:24 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79625961
ze net wat langer oplaten tot ze het zelf aangeven?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:22:51 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79625986
En bedoel je dan dat ze uitkomen op misschien wel 1 slaapje oid?

valt het op dat ik een hork ben met dit soort dingen? Veranderende schema's, daar kan ik dus niet zo goed tegen zeg maar
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:24:53 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79626081
ja, zo ongeveer.

hier zitten we op 2 slaapjes, en meer lukt gewoon niet, vanalles geprobeerd maar we kregen echt een hysterische Roy.
Dus toen maar gewoon zo gelaten, dus middagslaapje word volledig overgeslagen tegenwoordig hier.

maar had net zo goed een ander slaapje kunnen wezen.
pi_79626108
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef mikoxx het volgende:

[..]

psies, maar dan zou ik terug op 3 slaapjes zijn, dat voelt ook niet helemaal goed eigenlijk. Daarom ben ik benieuwd naar schema's van anderen.
das geen slaapje he, dat is een half uurtje uitrusten. Hier slaapt ze zelden op dat moment, heel af en toe een hazeslaapje van 10minuutjes. Maar dat even rustig aan doen en lekker liggen zorgtt er wel voor dat ze daarna weer een uurtje tot anderhalf gezellig is.

Ik kan mijn schema wel posten, maar daar heb je weinig aan denk ik, daar zitten bijv. niet eens zoveel voedingsmomenten in
Lotte!
Noah!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:26:22 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_79626148
als je nu bv het slaapje van 16 uur zou kunnen laten vallen, en dan in de avond iets vroeger naar bed
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:29:08 #217
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79626269
Bar, je hebt 'm! Daar willen we idd heel graag naartoe. En ik heb dus het gevoel dat dit weer zo'n overgangsperiode is zeg maar. Fijn, dank je! Ik zit net met mn lief erover te praten en die zei echt precies hetzelfde, haha.
Het 'uitrusten' is idd een escape mogelijkheid Linda, die houd ik zeker in mijn achterhoofd.

Senkjoe!
pi_79627973
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 21:17 schreef mikoxx het volgende:
Tja, met 2 zou ik er misschien ook meer gespitst op zijn, maar Ko slaapt gewoon de ene dag meer dan de andere. Is de ene dag ook later aan zijn slaapje toe dan de andere dag.
Met 1 is het makkelijker steeds te kijken naar zijn behoefte denk ik.

En misschien hangt het ook af van wat voor soort mens je zelf bent.
Wij hebben zelf ook totaal geen vaste tijden waarop we werken enzo.
Soms werk ik weken 12 uur per dag inc weekenden en soms ben ik weken achter elkaar vrij.
Nu zit ik een vrije periode!

Miss, volgens mij heeft Ko goed naar Senna gekeken, het kruipen begint echt vorm te krijgen! We zijn er nog niet maar het komt eraan.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:06:05 #219
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79628132
het eerste dat je noemt is in mijn ogen zeker waar Oeke, maar aan de andere kant is het ook zo dat het erg te maken heeft met hoe je zelf als mens in elkaar steekt, Tuurlijk. Zoveel mensen, zoveel babies, zoveel ritmes, naar mijn idee. En aan iedere 'manier' zitten goede en minder goede kanten. Dat blijft. Ik ben idd wel iemand van het vaste ritme, dat klopt wel. En dat is soms handig en soms niet, ik weet het van mezelf en dat scheelt al d ehelft volgens mij. Dat onregelmatige zou voor mij niet werken, maar het is fijn te horen dat het voor anderen wel werkt.

Ko, knappe kruiperd
pi_79628458
Grappig he? Al die verschillen tussen mensen. Ik vind dat een mooi iets! Die diversiteit, daar hou ik van.

Ko is momenteel geen knappe kruiperd maar een luide snurkerd. Zo verstopt zit zijn neus. Ik hoop dat we wat respijt krijgen voor de nacht...
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 22:29:14 #221
5428 crew  miss_sly
pi_79629247
Hier ook geen goede tips, mikoxx. Hier bekijken we per dag wanneer ze slaapt en stemmen daar ook de eetmomenten op af. Enige ongeveer vaste is het avondeten, dat doen we ongeveer rond 18 uur, met aansluitend bad en bed. Rond half 8 ligt ze er dan in. Soms heeft ze veel geslapen overdag, soms heel weinig.

Ow Ko heeft goed gekeken dus Grappig is dat, want bij Senna werkte dat ook zo: een kindje zien dat kruipt, en de volgende dag begon ze zelf goed te experimenteren en toen was het zo gepiept
Hopelijk valt het met het snotteren mee vanacht, oeke. heb je al een ui bij hem staan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79629576
Ga het meteen even doen. Ik heb nooit het gevoel dat het echt helpt, maar toch.
pi_79636922
Kom ik weer met een kinderstoelvraag. Ik heb er een in het krantje van de Blokker gezien voor 35 euro. Heeft iemand deze stoel en bevalt 'ie?

-Edit- Deze is het:

[ Bericht 15% gewijzigd door Claudia_x op 27-03-2010 09:19:32 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79637592
Lijkt op onze stoel Claudia. Hij is best wel breed, wij hebben Mirte er de eerste tijd met 2 opgerolde handdoeken naast haar rug in gezet. En voor Iris staat 'ie nog in de verpakking, want die zit zo lekker in het Ikea stoeltje op het moment.
Maar ik vind het verder een prima stoel hoor, Mirte zit er nu op zonder het blad. Die van ons loopt iets schuiner af bovenaan waardoor je 'em beter aan kan schuiven bij de tafel.
Ik zou even meten of die "leuningen" onder je tafelblad komen, want anders vraag ik me af of het een handige stoel is, want als het niet onder de tafel kan, dan blijft je kind wel een eind van tafel zitten als je het blad eraf haalt...

Deze, alleen hebben wij 'em met een tuigje en op het plaatje loopt er een leertje van het blad naar de zitting. Bij ons zit het net als bij de stoel op jouw plaatje.
Fake it till you make it...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:51:23 #225
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79638291
Zo alles is hier weer beter. Al houdt het drinken van Esmee nog steeds niet over en is fruit alleen om naar te kijken, we houden alles in ieder geval weer binnen

Claudia geen ervaring mee, maar ziet eruit als een mooie stabiele stoel. Ik zou er vooral even flink mee wiebelen en kijken of ie niet snel omkiept. En of ie aan tafel aangeschoven kan worden is ook erg belangrijk inderdaad als Ivan straks zelf gaan eten. Wij hebben hier 2 stokkes staan en daar zijn we erg blij mee!

Mikox geen tips helaas. Esmee doet meestal ook 2 slaapjes. 1x 's morgens en 1x om een uur of 2. Maar ja als ik naar buiten ga is het weer anders of als ze slechts geslapen heeft 's nachts of... nou ja het wisselt allemaal nogal Aan mij heb je dus ook niks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')