abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79561117
Memmel fijn dat het goed gegaan is!

Stiemie en Esmee

Finn lekker op het strand

Hier een zware nacht, veel wakker, en vooral véél poepluiers.. Timo zijn boventandjes zijn nu echt door aan het komen.. Vooralsnog lijkt het alsof ze alle 4 tegelijk komen, maar heel goed heb ik het nog niet kunnen zien want hij wil zn mond niet open doen.. Arme kind..
pi_79561702
Oh ik hoor het weer zoveel om me heen, buikgriep!
Sterkte voor je Stiemie! En Esmee ook nog ziek?
Chan ook al zo'n zware nacht....als ons dit allemaal nog te wachten staat doe ik nu even net of ik niks gelezen heb,.....(lars heeft nog 0,0 tanden)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_79575025
Stiemie en Esmee, gaat het al iets beter?

Leuk FTA, Finn met zijn blote voetjes in het zand.

He Chan, die tandjes kunnen zo'n pijn doen.

Ko was vandaag weer in goede doen. We zijn bij Senna op bezoek gegaan en Aviva was daar ook. Wat een heerlijk klein meiske is dat.
Ko en Senna hebben elkaar kopjes gegeven, geaaid en speelgoed uitgewisseld. Senna heeft ook even voorgedaan hoe je moet kruipen en staan.
Het was zo leuk hoe ze elkaar begroetten.

's middags is hij nog naar 2 andere kindjes in het park gegaan met papa. Ko heeft gewoon al een volle agenda met afspraken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator donderdag 25 maart 2010 @ 19:31:47 #179
5428 crew  miss_sly
pi_79581536
Het was gezellig!
Aviva is inderdaad zo een mooi poppetje met ontzettend mooie ogen en een hele gulle lach
En Ko, wat een heerlijk mannetje toch
Leuk zoals ze elkaar begroetten. Ik zal eens kijken of het filmpje een beetje gelukt is, hoewel daar het eerste stukkie natuurlijk al niet opstaat helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 maart 2010 @ 20:44:37 #180
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79584880
Karin, ik moest zo lachen om de geluidjes die Lars maakt
Devin deed dat vroeger ook altijd als hij in zijn nopjes was: "kchoi-kchoi-kchoi"

Stiemie, beterschap!

Die Ko toch, nu al zo'n bruisend sociaal leven!

We hebben een kleine slopert
Toby graait en grijpt naar alles! Sinds dit weekend zit hij bij ons aan tafel en tot nu toe zijn er gesneuveld: 1 groot diner-bord, 1 ontbijtbordje en 1 glas. Ik ga maar aan het plastic servies geloof ik
En hij is dol op papier, vooral reclame-folders want die knisperen zo lekker. Ik loop constant rondslingerende tekeningen, kranten en weetikveelwat van hem af te pakken want alles gaat in het mondje en wordt fijngekauwd. Alles.... behalve eten, dat dan weer niet
.... met gevoel voor drama....
pi_79586569
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:44 schreef Kersjes het volgende:
En hij is dol op papier, vooral reclame-folders want die knisperen zo lekker.
Dan zal hij vast en zeker cadeaupapier van bol.com leuk vinden. Mijn 7 maanden dochter vind reclame folders ook leuk en helemaal leuk om ze te verscheuren.

Het gaat nu echt snel. Ze kon 2,5 week geleden kruipen, vorige week al uit zich zelf zitten. Zal niet lang duren voordat er weer wat spannends gaat gebeuren hier

Tandjes komen er alleen doorheen, dat is wat minder.
  donderdag 25 maart 2010 @ 21:34:34 #182
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79587268
Tygo kan vooruit 'tijgeren' waaah!!

Stiemie en Esmee, hoe is het nu met jullie?

Morris al opgeknapt?

En Chan, die slecht nachten zijn en en zo ontzettend slopend . Hopelijk is het snel weer voorbij en kunnen jullie weer een paar nachtjes tanken.

Hier ook (nog steeds) ***nachten. Ik post t al niet eens meer iedere keer. Want t is ook gewoon allemaal ontzettend leuk enzo hoor! die momenten van 'attaque d'amour' komen hier vaak voorbij zeg maar
pi_79587312
Tess heeft sinds gister ook maar besloten niet meer zelf in slaap te vallen. Gisteravond en vanavond was het helemaal prut....

hopelij kis die faaaaaaaaaaaaaase snel voorbij.. vind het nu wel weer leuk geweest voor een tijdje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79596677
Ik denk dat Leander de waterpokken heeft Was er al bang voor want bij Mikael op de psz heerst het en ik kon een tijdje terug niet voorkomen dat een kindje dat onder de waterpokken zat hem te knuffelen en om hem heen aan het draaien was Nu ha die vorige week paar rare plekken onder zijn luier maar nu krijgt ie ook in zijn gezicht enzo. Niet veel en hij heeft er ook geen last van ofzo. Maar toch

En ik denk dat Leander een trauma heeft van de stofzuiger Ik had gister de stofzuiger even laten liggen toen ik klaar was. Leander ging eraan staan en drukte toen perongeluk op de knop waardoor ie aan ging, En toen ging de slang zich vastzuigen aan zijn broek. Nou wat een paniek!! Kreeg hem bijna niet meer stil. Dus ik heb de stofzuiger gewoon laten liggen zodat ie ziet dat er niks aan de hand is. Maar nu kruipt ie er met een grote boog omheen Dus heb hem net midden in de kamer gezet (de stofzuiger) en toen ging Leander heel voorzichtig over de slang heen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79597061
Lol, Toby, lekker slopen

Mikoxx heerlijk he, die momenten

Och Leander stofzuigers die zo ineens aan gaan zijn ook niet leuk he!

Manman wat hebben we weer een nacht achter de rug zeg.. Ik vraag me af hoe er ineens zoveel poep in mn kleine ventje gekomen is, echt het gáát maar door.. En almaar zielig jammeren.. Hopelijk is hij morgen wat gezelliger, dan gaan we naar de dierentuin
pi_79600726
Miss, ben benieuwd of er nog iets van deze uitgebreide snuffel-kennismaking van Ko en Senna is vastgelegd.

Toby Al het servies van je moeder op de grond gooien? Dat kan toch niet! En papier eten vind Ko ook heeeel lekker.

Mikoxx, gewoon lekker veel knuffelen met je mannen ter compensatie van de slechte nachten!

Och MeNicole, ik zag het helemaal voor me, Leanders gevecht met de stofzuiger. Wat zal hij geschrokken zijn. En de waterpokken, bah.

Chan, ook al zo'n slechte nacht. Maar wel morgen naar de dierentuin!

Hier ook een rotnacht. Ko is zo verkouden ineens dat hij geen adem kan halen door zijn neus. Zielig. Drinken lukte niet goed, slapen dus ook niet. Uiteindelijk maar bij ons in bed genomen, dat ging wat beter.
Vanochtend kwam het los hoor. Groen snot waar je u tegen zegt.
Misschien is dat het nadeel van een 'bruisend sociaal leven'.
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 11:13:05 #187
5428 crew  miss_sly
pi_79601871
Even snel, maar er is een filmpje oeke
Ik zal vanavond even kijken of ik het je kan pm, of zal ik het hier plaatsen? of beiden? ik kan ook schaap even aan het werk zetten, ik geloof dat Senna momenteel slaapt
pi_79601874
Laat de snottebellen maar komen hoor Ko, is veel beter

Maar ik kon net stofzuigen terwijl hij rond kroop. Niks aan het handje gelukig
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_79602190
Beterschap voor Ko

Ik ga 'm ff lekker crosposten hor, vind m zo leuk..

Tess dr 1e echte pasfoto

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79603647
Ko beterschap!

Menicolle gelukkig dat het meevalt met de stofzuigerfobie.. zou wat zijn, als hij er bang voor was gebleven!

Ohw wauw, Tess, wat een geweldige foto
pi_79606491
Wauw Vicky, wat heb je toch een heerlijke ondeugd! Je ziet haar denken, wat voor spannends zal ik nu gaan ondernemen.

Miss, hier mag, PM mag ook. Ik ben benieuwd!
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 15:31:24 #192
5428 crew  miss_sly
pi_79611701
pi_79612431

Haha, P. zei, ze is niet bang van hem he?
Superschattig! Kijken of ze het volgende week weer zo leuk hebben...
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 15:55:53 #194
5428 crew  miss_sly
pi_79612737
Lief he
En nee, bang is ze niet, dat heeft ze van haar moeder natuurlijk
pi_79612746
Ooohh Ko en Senna! *smelt*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 16:14:04 #196
5428 crew  miss_sly
pi_79613447
Maar Ko was toch ook heel lief, ze hoefde niet bang voor hem te zijn
En omgedraaid ook neit, hoewel Senna al snel voor de ogen gaat met haar klein epriemvingertjes
pi_79619908
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:20 schreef Jaheur het volgende:

[..]

Dan zal hij vast en zeker cadeaupapier van bol.com leuk vinden. Mijn 7 maanden dochter vind reclame folders ook leuk en helemaal leuk om ze te verscheuren.

Het gaat nu echt snel. Ze kon 2,5 week geleden kruipen, vorige week al uit zich zelf zitten. Zal niet lang duren voordat er weer wat spannends gaat gebeuren hier

Tandjes komen er alleen doorheen, dat is wat minder.
Ja hoor, vandaag kan ze zelfstandig staan in de box. Ze is zelfstandig omhoog gekomen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:21:38 #198
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79623096
Jeetje Jaheur, dat gaat inderdaad snel!

Tess Goede herinnering, Vicky?

HELP trouwens, we zitten hier (weer) een beetje met het schema qua slaapjes. Het was als volgt:
7u/7.30u uit bed, broodje + fles 100cc
10u fruit
11.15 naar bed
12.45 uit bed, broodje + fles 100cc
15.00 thee + liga, soepstengel, oid
16.00 naar bed
16.45 uit bed, warme maaltijd + yoghurt
19.30 fles 210cc
20.00 naar bed.

Die laatste bedtijd is een beetje het probleem, ze zijn dan nog niet moe. Het slaapje aan het einde van de middag verschuift ook steeds verder (wordt steeds later zeg maar), omdat ze het steeds langer volhouden. Hierdoor verschuift ook de bedtijd (van 20u) steeds verder en dat wil ik eigenlijk niet. Nu was het idee van onze gastouder om 's morgens vóór het fruit eten nog een slaapje te doen, daarna fruit en na het brood eten weer naar bed. Het schema zou dan zo worden:

7u/7.30 uit bed, broodje + fles
9.30 naar bed
10.15 uit bed + fruit
12.00 broodje + fles
12.45 naar bed
14.00 uit bed
15.00 thee + liga oid
16.30 warme maaltijd
19.00 fles
19.30 naar bed.
Het probleem is dan alleen, dat ze het van 14.00 tot 19.00 niet volhouden. Hebben jullie tips????? Hoe doen jullie het??? (ze zijn nu 9,5 mnd)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:25:05 #199
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79623259
wat een leuk filmpje van Ko & Senna
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79623275
De 4 uur fles langzaam gaan af bouwen. We zijn van 180 naar 90 cc gegaan en doen nu zonder de middag fles. Ik weet niet hoe jij het hebt gedaan.

Ze is morgen 7 maand. Je schema zoals je nu hebt hebben wij ook. In plaats van thee krijgt ze bij ons ook roos vicee, maar wel vaker dan 1 keer. Roos visee is zo minimaal toegevoegd dat het amper extra smaak toevoegd.

Dus misschien wat vaker drinken tussendoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')