Deed mijn dochter ook een 1,5 maand geleden en het even geduurt maar een maand later doet ze het ook in de vooruitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
In zijn achteruit, KarinSoms als ik heel eventjes niet oplet (bijv. de was in de droger stop) en ik kom terug dan ligt ie vaak tot aan zijn schouders onder de bank. Dikke smile op zijn koppie
(zo ook op die foto). Zijn knietjes zijn helemaal geschaafd en ruw van het opdrukken.
Check!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef innepin het volgende:
Hier ook geen last van het tijdverschil, maar dat komt ook omdat vriendlief per se de formule 1 wilde kijken om 8 uur en ik dus lekker kon uitslapen
We zijn hier flink op 't rampenpad trouwens. Gister al het shagdrama, nu blijkt dat ze toch niet zo goed kan zitten als ze zelf denkt (en ik ook). Ze kan echt prima zitten en houdt het lang vol.... maar net viel ze om en flink ook, recht op d'r neus en natuurlijk precies náást het lekkere zachte kleedBaby overstuur, mama overstuur. En nu durf ik d'r niet meer te laten zitten
Ik neem aan dat je 'strot' bedoelt? Haha, wel een leuke verspreking (vertyping)quote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef Vicky het volgende:
Och Innepin en Willow
Tess lag van de week lekker op een deken buiten te spelen, ik draai me om naar Amber omdat ze wat vroeg, ik draai me terug naar Tess en ze heeft shag in haar mond gedaan... heeft ze een peuk gevonden![]()
Toen voelde ik me ook evne een hele slechte moeder. Ik heb zoveel mogelijk uit haar mond gehaald en ik heb mijn pink in haar stront gestoken om haar zoveel mogelijk te laten kokhalzen/spugen.
Whehe ik ook iddquote:Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijk. Ik sta echt geen uur eerder op. Dan duurt m'n dag maar en uurtje korter.
Ik heb een trage Henkie hoor, die borstcrawlt sinds kort over de grond, zit niet, maar is wel heeeel gezellig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
kruipt ie ook al??? snelle henkies hier zeg!
M. heeft dr getroost, hij is naast d'r gaan zitten, heeft d'r niet uit bed gehaald.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:27 schreef mikoxx het volgende:
En toen Vicky? Hier nl hetzelfde probleem op dit moment. Ze liggen nog, maar wel allebei te krijsen
haha dan vindt ie dat blijkbaar een lekker geurtje!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:06 schreef tessie het volgende:
Ah het ziet er echt heel lief uit Oeke
Graeme slaapt altijd met een hydrofiel luier. Die trekt hij dan zelf over zn hoofd, net zoals Ko met het shirt doet, en even later ligt hij er ook zo mee zoals Ko op de laatste foto. Hij ruikt er eerst ook altijd aan, geen idee waarom, want het ruikt gewoon naar wasmiddel
jaquote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef Chan het volgende:
Sserpente jemig zeg, dat is ook wat!
Karin hier ook eentje die het rustig aan doet, hij rolde met een maand of 7 en na één serieuze tijger/kruip poging een maandje of zo geleden heeft hij het opgegeven omdat het hem kennelijk niet makkelijk genoeg gaat.. En ook los zitten zit er echt nog niet in. Staan daarentegen vindt hij dan wel weer helemaal geweldig, mits ondersteund.. En springen..
Hier trouwens een beetje een slaap-probleem.. Timo wil pertinent niet meer in zijn eigen kamertje in slaap vallen. Net is hij op mijn arm in slaap gevallen binnen 10 minuten, maar in zijn bedje blijft hij gewoon gerust een half uur wakker. Misschien nog wel langer, maar dat heb ik nooit geprobeerd.. En dan ligt hij dus te krijsen als je er niet bij bent, en als je er naast gaat zitten is dat meer jengelen of gewoon weer blij liggen doen.. Misschien heeft iemand tips hoe ik hem wel weer in zijn eigen bedje in slaap kan helpen vallen?
Ja ik zat ook al aan iets te denken als meer tijd gewoon in zn kamertje door gaan brengen met hem, want eigenlijk komen we er alleen als hij naar zn bedje gaat... Aan de andere kant ben ik er wel een beetje huiverig voor dat hij als ik hem in zn bed leg gewoon zomaar, dat hij dan leert dat hij er toch wel weer uitgepakt wordt voordat hij slaapt... Maar gewoon de commode weer eens gebruiken of zo ook om te spelen, misschien is dat wel watquote:Op zondag 28 maart 2010 21:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaspringkeesje die Timo
geweldig!
Ik weet het niet echt over dat inslapen.
Wij hebben wel een 'ritueeltje' maar dat is echt maar heel minimaal omdat ik het ook wil kunnen afdraaien als ik moe ben of haast hebVoeden, verschonen, pyjama aan, slaapzak aan, speen in en instoppen en dan gedag zeggen en weg. Meer is het niet. We zijn wel bezig nog om daar een verhaaltje lezen aan toe te voegen maar dat is er nu nog niet bij.
Misschien kun je proberen om Timo overdag ofzo ook eens in zijn bedje te leggen? Gewoon als hij wakker en vrolijk is zeg maar, niet als hij al moe is, zodat hij (weer) went aan het bedje. Zou dat wat zijn? wat lastig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |