abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79655275
Mikoxx, ik heb oei ik groei in de kast. Zag dat er idd rond 37 weken een sprong zit, maar daarvoor en daarna kan dan ook zo'n hangerige periode zitten.
Dus ik vermoed dat het dat is...

Ja zomertijd...
Fake it till you make it...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:56:34 #252
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79655441
Ik had rond week 24 ook een sprong verwacht eerlijk gezegd. Maar dat is helemaal niet zo Hij is al 2 weken van de leg met zijn gekruip, gedraai en eten en andere nieuwe dingetjes.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79656199
kruipt ie ook al??? snelle henkies hier zeg!
Lars nog niet, die draait rondjes.
Hij vindt het ook al leuker om op zijn buik te liggen, vanmi even bij Meikes keukentje gelegd,,,hij had het echt voorzien op de maiskolf!
Ben zo gek op mijn ventie, hij is zooooo goed te pas! Lacht de hele dag, slaapt als ik hem in bed leg, superblij als ik hem er weer uithaal, geniet van zijn hapjes, dikke lol onder de douche en dan die geluidjes......zucht
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 27 maart 2010 @ 22:37:21 #254
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79656542
In zijn achteruit, Karin Soms als ik heel eventjes niet oplet (bijv. de was in de droger stop) en ik kom terug dan ligt ie vaak tot aan zijn schouders onder de bank. Dikke smile op zijn koppie (zo ook op die foto). Zijn knietjes zijn helemaal geschaafd en ruw van het opdrukken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79656853
Miss, wat een heerlijke dag hadden jullie!

En Karin ook al zo aan het genieten!

Zzou, welkom!

Wij doen nog niet zoveel op zijn boterham, een heel dun laagje pindakaas vanaf 9 maanden doen we dat, soms appelstroop, avocado of banaan. En gister heb ik humus gemaakt. Dat vond hij ook lekker op zijn crackertje.
Maar vaak ook gewoon kaal brood.

De ruwe knietjes van Rocker.

Ko kruipt nog steeds niet vol overtuiging. Zijn favoriete manier van voortbewegen is gaan zitten, draaien, liggen, schuiven,gaan zitten, draaien, liggen etc. Gek kind.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79664322
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
In zijn achteruit, Karin Soms als ik heel eventjes niet oplet (bijv. de was in de droger stop) en ik kom terug dan ligt ie vaak tot aan zijn schouders onder de bank. Dikke smile op zijn koppie (zo ook op die foto). Zijn knietjes zijn helemaal geschaafd en ruw van het opdrukken.
Deed mijn dochter ook een 1,5 maand geleden en het even geduurt maar een maand later doet ze het ook in de vooruit

Ze heeft vandaag ontdekt hoe ze 1 mouw los kan maken van haar shirtje. We zitten nu om de haverklap haar arm weer in het shirt te doen
pi_79666129
Ik moet er aan wennen dat de klok een uur vooruit is gezet, kan maar niet wakker worden!
Ben benieuwd of Julian vanavond een uur eerder gaat slapen. We hebben allemaal nog uitgeslapen vanmorgen ook.
pi_79667311
Ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijk. Ik sta echt geen uur eerder op. Dan duurt m'n dag maar en uurtje korter.
pi_79667606
Hier ook geen last van het tijdverschil, maar dat komt ook omdat vriendlief per se de formule 1 wilde kijken om 8 uur en ik dus lekker kon uitslapen

We zijn hier flink op 't rampenpad trouwens. Gister al het shagdrama, nu blijkt dat ze toch niet zo goed kan zitten als ze zelf denkt (en ik ook). Ze kan echt prima zitten en houdt het lang vol.... maar net viel ze om en flink ook, recht op d'r neus en natuurlijk precies náást het lekkere zachte kleed Baby overstuur, mama overstuur. En nu durf ik d'r niet meer te laten zitten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 28 maart 2010 @ 13:25:39 #260
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79667684
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef innepin het volgende:
Hier ook geen last van het tijdverschil, maar dat komt ook omdat vriendlief per se de formule 1 wilde kijken om 8 uur en ik dus lekker kon uitslapen
We zijn hier flink op 't rampenpad trouwens. Gister al het shagdrama, nu blijkt dat ze toch niet zo goed kan zitten als ze zelf denkt (en ik ook). Ze kan echt prima zitten en houdt het lang vol.... maar net viel ze om en flink ook, recht op d'r neus en natuurlijk precies náást het lekkere zachte kleed Baby overstuur, mama overstuur. En nu durf ik d'r niet meer te laten zitten
Check!

och, arm beebje van innepin.... maar daar kan jij echt helemaal niks aan doen innepin! Ik neem aan dat zoiets net zo gaat als met omrollen. Dat ging hier in het begin ook keihard *bam* en idd steeds naast het kleed. Nu gaat het met meer beleid zeg maar. erop!

T kruipt! Yeah! Knapperd, en dat koppie als hij iets te pakken krijgt waar hij naartoe is gekropen
pi_79667737
Och Innepin en Willow

Tess lag van de week lekker op een deken buiten te spelen, ik draai me om naar Amber omdat ze wat vroeg, ik draai me terug naar Tess en ze heeft shag in haar mond gedaan... heeft ze een peuk gevonden Toen voelde ik me ook evne een hele slechte moeder. Ik heb zoveel mogelijk uit haar mond gehaald en ik heb mijn pink in haar strot gestoken om haar zoveel mogelijk te laten kokhalzen/spugen.

Tess kan zelf gaan zitten En als ze nu staat en ze laat zich vallen valt ze op haar kont!
En ze gaat steeds dansen als ze muziek hoort

Ze is wel helemaal van de kaart door dat stomme uurtje
om maar weer te zwijgen over de *^#$% nacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 28-03-2010 13:29:55 (tikvaudtje) ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 28 maart 2010 @ 13:29:15 #262
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79667779
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef Vicky het volgende:
Och Innepin en Willow

Tess lag van de week lekker op een deken buiten te spelen, ik draai me om naar Amber omdat ze wat vroeg, ik draai me terug naar Tess en ze heeft shag in haar mond gedaan... heeft ze een peuk gevonden Toen voelde ik me ook evne een hele slechte moeder. Ik heb zoveel mogelijk uit haar mond gehaald en ik heb mijn pink in haar stront gestoken om haar zoveel mogelijk te laten kokhalzen/spugen.

Ik neem aan dat je 'strot' bedoelt? Haha, wel een leuke verspreking (vertyping) Maar eng idd, Vicky. Maar wel een goed idee, lekker buiten op het kleed

Dat van de nachten heb ik niet gehoord hoor, dat gaat komende nacht gewoon helemaal perfect enzo!
  zondag 28 maart 2010 @ 13:36:00 #263
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79667958
Zzou welkom!

Vicky dat is schrikken Hopelijk heeft ze er niks echt van binnengekregen.

En Innepin neem het jezelf niet kwalijk joh. Helaas gaat opgroeien met vallen en opstaan (en omvallen )

Mag ik even Esmee heeft zojuist zeker 3 happen fruithap gegeten van een lepeltje
pi_79667994
Ik heb d;r eerst laten spugen en toen flink te drinken gegeven Stiemie. Ze heeft er vereder geen last van geloof ik..
maar ik schrok me wel de tering.. 10 seconde, meer was het niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_79668022
Tess ook al aan de shag
Maar wat knap dat ze kan zitten

T aan de kruip, yeah!

Mooi zo Stiemie! Het begin is er
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_79671435
Tjonge, de aso-jeugd laat zich wel gelden hier, nog geen jaar oud en al aan de shag!!
Maar Vicky, snap dat je geschrokken bent! Tis ook echt gevaarlijk spul voor die ukken.
en dat slapen van Tess dat wordt niet wat he...vervelend zeg!

Yay! Voor Esmee!!! Wat fijn! Hopelijk nu een stijgende lijn in het fruit eten!

En Tygo kan kruipen! Wat leuk! En goed! En wat vindt Max daarvan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 28 maart 2010 @ 15:50:33 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79671865
quote:
Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijk. Ik sta echt geen uur eerder op. Dan duurt m'n dag maar en uurtje korter.
Whehe ik ook idd
ik ben zo chaotisch en ritmeloos dat dat ene uurtje meer of minder hier eigenlijk geen hol uitmaakt

kus voor de mama's die zich slecht voelen nergens voor nodig, kan gebeuren zulke dingen.
Amélie viel een paar dagen terug ook ineens om, nét een klein stukje verder dan het speelkleed groot is *pok* en toen was het brullen natuurlijk. Gelukkig was t zo weer over.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79675655
Haha, dat idd Huup.

Lente heeft zojuist d'r eerste echte schade veroorzaakt.

We waren op visite bij vrienden met een spiksplinternieuwe keuken. Niet alleen de keuken zélf is nieuw, maar ook de muren zitten strak in de spack.

Ik stond met Lente in de buidelsling naast het aanrechtblad. En daarop stond een fles cola. Dicht. Nóg wel...

Lente graaide ernaar en de fles cola viel om; precíes op de dop. Die knakte, en de fles begon te schuimen. In een reactie pakte ik de fles en rende ermee naar de openstaande achterdeur. En in die beweging schoot de dop er volledig af.

Wat een kracht zit daarachter zeg...

De hele muur en het halve plafond onder de cola.

Verschrikkelijk...

Gelukkig zijn het vrij relaxte lui. Morgen de verzekering bellen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Ssserpente op 28-03-2010 18:11:07 ]
pi_79680000
Sserpente! Wat een verhaal ook, dat verwacht je ook niet toch... Gelukkig gingen ze er relaxed mee om!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79680184
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
kruipt ie ook al??? snelle henkies hier zeg!
Ik heb een trage Henkie hoor, die borstcrawlt sinds kort over de grond, zit niet, maar is wel heeeel gezellig!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79680223
Serpente, wat een pech!!

Gelukkig zijn ze relaxt en komt het vast goed!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 28 maart 2010 @ 20:18:37 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79680524
oeh ssserpente, da's zo'n moment waarop je denkt: Waar zit dat gat in de grond waardoor ik NU kan verdwijnen Wat erg...... gelukkig idd, dat je vrienden er wel relaxed onder zijn. Al balen ze ergens vast en zeker ook wel.

M. kijkt de kunst af van T., Karin, ben benieuwd wat de week ons brengt. Vanmiddag hebben ze gewoon bijna 2,5 uur geslapen!!! Vandaag dus maar 1 slaapje, ben benieuwd of we dat vol gaan houden morgen.
pi_79680531
Sserpente jemig zeg, dat is ook wat!

Karin hier ook eentje die het rustig aan doet, hij rolde met een maand of 7 en na één serieuze tijger/kruip poging een maandje of zo geleden heeft hij het opgegeven omdat het hem kennelijk niet makkelijk genoeg gaat.. En ook los zitten zit er echt nog niet in. Staan daarentegen vindt hij dan wel weer helemaal geweldig, mits ondersteund.. En springen..

Hier trouwens een beetje een slaap-probleem.. Timo wil pertinent niet meer in zijn eigen kamertje in slaap vallen. Net is hij op mijn arm in slaap gevallen binnen 10 minuten, maar in zijn bedje blijft hij gewoon gerust een half uur wakker. Misschien nog wel langer, maar dat heb ik nooit geprobeerd.. En dan ligt hij dus te krijsen als je er niet bij bent, en als je er naast gaat zitten is dat meer jengelen of gewoon weer blij liggen doen.. Misschien heeft iemand tips hoe ik hem wel weer in zijn eigen bedje in slaap kan helpen vallen?
pi_79680645
Sserpente! Die Lente is dus heus niet zo'n zoetje als ze er uit ziet.

En Innepin en Vicky, dat is schrikken zeg.

Goh Vicky, ik dacht dat Tess al kon gaan zitten, aangezien ze al kruipt. Ko kan al een tijd zitten maar nog niet kruipen. Grappig dat dat ook omgekeerd kan. Alle kindjes zijn anders.
Maar het kruipen begint in zicht te komen.
En T. ook al!

Esmee, wat goed! Was het lekker meiske?

Hier ook geen last van een uurtje meer of minder.
Ko heeft de show gestolen op de verjaardag van zijn oma. Wat was hij lief en gezellig.
De vervelende woede-uitbarstingen lijken helemaal voorbij te zijn. Afkloppen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79680651
Chan, misschien kun je een ritueeltje bedenken?

Hier doen we : schone luier, pyjama aan, flesje, even uitbuiken met een boekje en dan gaat ie rustig slapen. Maar nu moet ik wel zeggen dat Thijs al een makkelijke slaper was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')