Deed mijn dochter ook een 1,5 maand geleden en het even geduurt maar een maand later doet ze het ook in de vooruitquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef RockabeIIa het volgende:
In zijn achteruit, KarinSoms als ik heel eventjes niet oplet (bijv. de was in de droger stop) en ik kom terug dan ligt ie vaak tot aan zijn schouders onder de bank. Dikke smile op zijn koppie
(zo ook op die foto). Zijn knietjes zijn helemaal geschaafd en ruw van het opdrukken.
Check!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:22 schreef innepin het volgende:
Hier ook geen last van het tijdverschil, maar dat komt ook omdat vriendlief per se de formule 1 wilde kijken om 8 uur en ik dus lekker kon uitslapen
We zijn hier flink op 't rampenpad trouwens. Gister al het shagdrama, nu blijkt dat ze toch niet zo goed kan zitten als ze zelf denkt (en ik ook). Ze kan echt prima zitten en houdt het lang vol.... maar net viel ze om en flink ook, recht op d'r neus en natuurlijk precies náást het lekkere zachte kleedBaby overstuur, mama overstuur. En nu durf ik d'r niet meer te laten zitten
Ik neem aan dat je 'strot' bedoelt? Haha, wel een leuke verspreking (vertyping)quote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef Vicky het volgende:
Och Innepin en Willow
Tess lag van de week lekker op een deken buiten te spelen, ik draai me om naar Amber omdat ze wat vroeg, ik draai me terug naar Tess en ze heeft shag in haar mond gedaan... heeft ze een peuk gevonden![]()
Toen voelde ik me ook evne een hele slechte moeder. Ik heb zoveel mogelijk uit haar mond gehaald en ik heb mijn pink in haar stront gestoken om haar zoveel mogelijk te laten kokhalzen/spugen.
Whehe ik ook iddquote:Op zondag 28 maart 2010 13:11 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb daar nooit zoveel last van eigenlijk. Ik sta echt geen uur eerder op. Dan duurt m'n dag maar en uurtje korter.
Ik heb een trage Henkie hoor, die borstcrawlt sinds kort over de grond, zit niet, maar is wel heeeel gezellig!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
kruipt ie ook al??? snelle henkies hier zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |