Dank!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:
wilde PB ff vet compliment geven deze mooie zonnige dinsdagmorgen.
leuk de cap`s top PB.
Ik wil die Porsche!!!!!quote:
Dan moet je eerst alle cd-singles van Johan kopen en beluisteren. Kosten maar 4.95 per stuk en sommige zijn heel kort. De spoedbevalling duurt 1,2 seconden, de karaoke-versie daarvan 0,8.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zodat wij mee kunnen genieten van al die greintjes humor!
hij is leuk he!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:17 schreef Copycat het volgende:
Die webshop!
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
En uiteraard een hele berg gesigneerde Cd's.
Weet je, die beproeving zou ik nog ondergaan ook voor 911 Turboquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je eerst alle cd-singles van Johan kopen en beluisteren. Kosten maar 4.95 per stuk en sommige zijn heel kort. De spoedbevalling duurt 1,2 seconden, de karaoke-versie daarvan 0,8.
dat geloof ik graag, en dat je al zijn songteksten ook nog hard meeblertquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je, die beproeving zou ik nog ondergaan ook voor 911 Turbo
Maar het is toch gewoon een 911 SC of een Targa uit de jaren 80?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je, die beproeving zou ik nog ondergaan ook voor 911 Turbo
Maar hoe is dat jouw probleem dan? Ik bedoel, je bent hier vrijwel nooit, volgens mij ben jij meer een chatter. Als de vaste COSsers last krijgen van spuitje zeggen ze er vast zelf wel iets vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:55 schreef snetje het volgende:
[..]
jullie "zuigen" anders![]()
bij spuitje krijg ik elke keer het idee dat ze rood aanloopt en elk moment kan ontploffen als ze maar nog maar 1 minuut naar SV kijkt ...
O? is dat zo? Nou ja, die is ook welkom hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon een 911 SC of een Targa uit de jaren 80?
Ik heb 'm eens in een flits gezien, ben dus niet zeker. Johan zou trouwens moeten weten dat hij de motor moet beschermen als-ie 'm zo lang stil heeft staan. Na een paar jaar zitten de zuigers vast in het blok en dan ben je met een Porsche goed zuur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O? is dat zo? Nou ja, die is ook welkom hoor!
Ik ook niet.quote:
Dinsdag is zijn favoriete dag, dan kan hij lekker klungelen met geluid tot Piet de Jong er is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Argh... ik zet net de stream aan en het eerste wat ik hoor is die tergende stem van Alsido. Als je daar dag in dag uit naar zou moeten luisteren, zou je aan de anti-depressiva moeten.
Zal hij toch wel weten dan? Hij heeft zelf in het vak gezetenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm eens in een flits gezien, ben dus niet zeker. Johan zou trouwens moeten weten dat hij de motor moet beschermen als-ie 'm zo lang stil heeft staan. Na een paar jaar zitten de zuigers vast in het blok en dan ben je met een Porsche goed zuur.
Johan heeft hem aan het werk gezet. Hij moet de buitencamera ophangen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dinsdag is zijn favoriete dag, dan kan hij lekker klungelen met geluid tot Piet de Jong er is.
Ik zou niet weten hoe je dat bij een Porsche moet doen. Bij een normale lijnmotor is dat makkelijk, een beetje olie door het bougie-gat in de cilinder doen. Bij een boxermotor werkt dat niet afdoende.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal hij toch wel weten dan? Hij heeft zelf in het vak gezeten
Oh mooi, met een beetje geluk doet hij daar zo lang over dat hij geen tijd meer heeft om met zijn vingers aan de knoppen te zitten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan heeft hem aan het werk gezet. Hij moet de buitencamera ophangen!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan heeft hem aan het werk gezet. Hij moet de buitencamera ophangen!
Oeps.. Zover gaat mijn kennis ook niet hoor. Voor onderhoud ga ik altijd naar de dealer en die levert altijd goed werk. Op gebied van techniek kunnen ze mij alles wijsmakenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je dat bij een Porsche moet doen. Bij een normale lijnmotor is dat makkelijk, een beetje olie door het bougie-gat in de cilinder doen. Bij een boxermotor werkt dat niet afdoende.
316,- en nogwatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan houdt voet bij stuk, de Porsche wordt niet verkocht! Hij had al eens een bod voor 100.000 euro (maar dat liegt-ie)
Dat ga ik er dus nooit voor betalen, dat kan ie op z'n buik schrijven!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan houdt voet bij stuk, de Porsche wordt niet verkocht! Hij had al eens een bod voor 100.000 euro (maar dat liegt-ie)
Dat is-ie ook never nooit niet waard. Afhankelijk van de staat waar-ie in verkeert 15-25 duizend. Met defecte motor hooguit 7 duizend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat ga ik er dus nooit voor betalen, dat kan ie op z'n buik schrijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |