Dat weet je dus niet zeker of een normale bank dat wel of niet wil doen. En ik weet dat ook niet zeker, max rente van mij mag 6% zijn. We gaan het merken! ik laat het jullie weten..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoeveel een huis waard zou kunnen zijn na verbouwing doet een bank volgens mij weinig mee. Ik denk dat je in het meest gunstigste geval (als pasen en pinksteren op één dag vallen) een financiering voor 100% van de koopsom kan krijgen.
Echter, zal geen normale bank jou en je partner een hypotheek verstrekken aangezien jij een achterstandscodering bij het BKR hebt. Misschien een lokaal bankje uit Schubbekuttenveen, tegen een veel hogere rente.
[..]
Maar je quote mij wel.
Maar als de rente meer dan jouw max van 6% is kom je nooit aan 2 of 3 schriftelijke afwijzingen. En ben je straks het bokje. Maar prima, succes ermee; je weet het allemaal toch wel beterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:17 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet zeker of een normale bank dat wel of niet wil doen. En ik weet dat ook niet zeker, max rente van mij mag 6% zijn. We gaan het merken! ik laat het jullie weten..
Is zeg niet dat ik het beter weet, het valt te proberen. punt!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar als de rente meer dan jouw max van 6% is kom je nooit aan 2 of 3 schriftelijke afwijzingen. En ben je straks het bokje. Maar prima, succes ermee; je weet het allemaal toch wel beter
Nee, dat zeg je niet letterlijk. Maar dat blijkt wel uit iedere reactie van je.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:23 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Is zeg niet dat ik het beter weet, het valt te proberen. punt!
Nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef muRcialo het volgende:
Als er nou 2 afwijzen en de 3e zegt 7% rente en ik ga daar dan niet mee akkoord? wat dan ? kan ik dan volgens jou het contract niet ontbinden?
Depends. Als je er 2 vind die het al zwart op wit hebben gezet kan je eronder uit, tenzij in je contract staat dat je er 3 moet hebben (maar dat lijkt me niet).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:24 schreef muRcialo het volgende:
Als er nou 2 afwijzen en de 3e zegt 7% rente en ik ga daar dan niet mee akkoord? wat dan ? kan ik dan volgens jou het contract niet ontbinden?
Ohhhh okequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Depends. Als je er 2 vind die het al zwart op wit hebben gezet kan je eronder uit, tenzij in je contract staat dat je er 3 moet hebben (maar dat lijkt me niet).
Nee, niet als je al 2 afwijzingen op papier hebt en in je contract staat dat je er maar 2 nodig hebtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef muRcialo het volgende:
Dus dan moet ik akkoord gaan met de 7% ?
Ja (of 10% van de koopsom als boete betalen). Maar dit had ik je al eerder gezegd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef muRcialo het volgende:
Dus dan moet ik akkoord gaan met de 7% ?
oke dat wist ik niet! thnxquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef kevertje53 het volgende:
het is volgens mij zelfs zo dat de verkopende partij een financiering kan aanbieden/voor je regelen die je niet mag weigeren binnen redelijke grenzen (maar wel duurder dan je normaal kwijt zou zijn)
okayyyyy!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja (of 10% van de koopsom als boete betalen). Maar dit had ik je al eerder gezegd.
edit: met als toevoeging bovenstaande nuanciering van Scorpie
Ik denk het wel, als je bij 2 al afgewezen bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
Maar valt dat dan wel onder het aannemelijk maken dat je alles geprobeerd hebt.?
Dan hoop ik maar dat de verkopende partij er niet achter komt dat je bij de derde wel een hypotheek kon krijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:43 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als je bij 2 al afgewezen bent.
Ik neem ze wel degelijk mee in mijn achterhoofd en ja ik bedank voor de adviezen of niet ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Kom we laten TS lekker in een roes leven. Hij/zij wil onze adviezen toch niet te harte nemen, dus waarom reageren op TS zijn vragen?
Laat het topic maar lekker sterven.
Of ik nou bij de derde kan of niet maakt niet meer uit als in het contract staat dat je het kan ontbinden na 2 afwijzingen! las ik netquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klinkt als dat je echt een idee hebt waar je het over hebt
Alleen bij diegene die stroken met wat jij in je hoofd hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Ik neem ze wel degelijk mee in mijn achterhoofd en ja ik bedank voor de adviezen of niet ?
Zoals ik al eerder zei: succes met je zooitje. Maar kom niet klagen als je huisje straks in de executieverkoop gaat/je 10% van de koopsom moet betalen/of in het meest waarschijnlijke geval dat je helemaal geen hypotheek krijgt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:51 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Of ik nou bij de derde kan of niet maakt niet meer uit als in het contract staat dat je het kan ontbinden na 2 afwijzingen! las ik net
Ik hoop dat het allemaal lukt, kan niets anders zeggen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: succes met je zooitje. Maar kom niet klagen als je huisje straks in de executieverkoop gaat/je 10% van de koopsom moet betalen/of in het meest waarschijnlijke geval dat je helemaal geen hypotheek krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |