quote:Op maandag 22 maart 2010 10:54 schreef muRcialo het volgende:
Wij hebben een onafhankelijke adviseur, en ja je adviseur kan echt wel een goed woordje voor je doen. Blijkbaar is het mogelijk, anders had die vriend van mij ook geen hypotheek kunnen krijgen van A2 codering en een rente van 4.7% ? Verklaar dat dan ? als je er zo zeker van bent.. dat het met een paar eurotjes bkr codering het niet kan.?
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er ook direct een slot op dit topic kan? Het is immers spontaan opgelost
Ach, denk dat de TS vast wel aan 3 schriftelijke weigeringen komt van banken die niet aan deze shit willen beginnenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Basp1 het volgende:
Ik wacht met smart het volgende topic af. De titel zal zijn hoe kom ik onder de ontbindende voorwaarden uit, zonder dat het me 10% kost.
Ja eigenlijk wel, die vriend van me had al gezegd, maak je niet druk. Mijn adviseurd noemt dit soort gevallenquote:
Het zelfdequote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Basp1 het volgende:
Ik wacht met smart het volgende topic af. De titel zal zijn hoe kom ik onder de ontbindende voorwaarden uit, zonder dat het me 10% kost.
LoL i kben geen SJAAK .. in welk tijdperk leef je vriend ? met je 10% woehaha !quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, denk dat de TS vast wel aan 3 schriftelijke weigeringen komt van banken die niet aan deze shit willen beginnen
Komt goed!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Die vriend van jou heeft er een 2e huis bij, wat misschien als onderpand kan dienen. Maar ga gewoon naar een paar hypotheek adviseurs ,en kom ons dan hier vertellen of het wel of niet gelukt is.
hahaha! jij bent de slimste! alles wordt geregeld! daar heb je mensen voor die je vertrouwd en die je alles uitleggen en adviseren..quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het zelfde.
Hoe gaat het trouwens ooit goed komen met TS. Gezien die fouten in zn taal, verwacht ik niet dat hij iets gaat snappen van die koop/aanneemovereenkomst of hypotheekofferte.
Wij leven in een tijdperk waarin dit soort dingen heel normaal zijn, TS blijkbaar niet. Maar we wachten het vervolgtopic met spanning af.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef muRcialo het volgende:
[..]
LoL i kben geen SJAAK .. in welk tijdperk leef je vriend ? met je 10% woehaha !
Nee eigenlijk niet.. ! wat voor domme regelens de nederlandse Staat wel niet allemaal bedenkt om je als slaaf te kunnen gebriuken.... pFFFquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet, he?
En jij vertrouwd blindelings op anderen en je hoeft zelf niet na te denken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef muRcialo het volgende:
[..]
hahaha! jij bent de slimste! alles wordt geregeld! daar heb je mensen voor die je vertrouwd en die je alles uitleggen en adviseren..
Dat kan je van te voren in je contact afspreken lieve schat!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wij leven in een tijdperk waarin dit soort dingen heel normaal zijn, TS blijkbaar niet. Maar we wachten het vervolgtopic met spanning af.
Ah het duurt even, maar de overheid is er ook weer bijquote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. ! wat voor domme regelens de nederlandse Staat wel niet allemaal bedenkt om je als slaaf te kunnen gebriuken.... pFFF
Ik ben je schat nietquote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Dat kan je van te voren in je contact afspreken lieve schat!
Tuurlijk vertrouw ik blindelings op mijn schoonvader die een groot adviseurs bedrijf heeft in de bouw! en grote panden bezit..! Denk dat die man na 30 jaar wel genoeg ervaring heeft.. met zijn eigen bedrijf..! over woningen kopen verkopen renoveren etc.. en natuurlijk denk je zelf ook mee.. ! ik wou maar een flauwe reactie gevenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En jij vertrouwd blindelings op anderen en je hoeft zelf niet na te denken?
Wat heeft de overheid hier nu weer mee te maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. ! wat voor domme regelens de nederlandse Staat wel niet allemaal bedenkt om je als slaaf te kunnen gebriuken.... pFFF
Maar het is geen overheidsorganisatiequote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef muRcialo het volgende:
Dat zo een instantie als BKR niet zomaar uit de lucht komt vallen..
Nee, totaal nietquote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef muRcialo het volgende:
Nee niet officieel, maar heeft er wel mee te maken uiteindelijk.
quote:BKR is in 1965 opgericht door het financiele bedrijfsleven om het Centraal Krediet Informatiesysteem (CKI) te beheren en te verzorgen. In CKI zijn de gegevens opgenomen aan wie deelnemers kredieten, kredietfaciliteiten of gsm-abonnementen hebben verstrekt. Als stichting hebben wij geen winstoogmerk. Vergoedingen voor verleende diensten zijn onze voornaamste inkomstenbron.
Tis een groepje banken en grote bedrijven die dat heeft opgericht, geen overheid daar (behalve als deelnemer)quote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef muRcialo het volgende:
Nee niet officieel, maar heeft er wel mee te maken uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |