quote:Op maandag 22 maart 2010 10:54 schreef muRcialo het volgende:
Wij hebben een onafhankelijke adviseur, en ja je adviseur kan echt wel een goed woordje voor je doen. Blijkbaar is het mogelijk, anders had die vriend van mij ook geen hypotheek kunnen krijgen van A2 codering en een rente van 4.7% ? Verklaar dat dan ? als je er zo zeker van bent.. dat het met een paar eurotjes bkr codering het niet kan.?
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik begrijp dat er ook direct een slot op dit topic kan? Het is immers spontaan opgelost
Ach, denk dat de TS vast wel aan 3 schriftelijke weigeringen komt van banken die niet aan deze shit willen beginnenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Basp1 het volgende:
Ik wacht met smart het volgende topic af. De titel zal zijn hoe kom ik onder de ontbindende voorwaarden uit, zonder dat het me 10% kost.
Ja eigenlijk wel, die vriend van me had al gezegd, maak je niet druk. Mijn adviseurd noemt dit soort gevallenquote:
Het zelfdequote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Basp1 het volgende:
Ik wacht met smart het volgende topic af. De titel zal zijn hoe kom ik onder de ontbindende voorwaarden uit, zonder dat het me 10% kost.
LoL i kben geen SJAAK .. in welk tijdperk leef je vriend ? met je 10% woehaha !quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, denk dat de TS vast wel aan 3 schriftelijke weigeringen komt van banken die niet aan deze shit willen beginnen
Komt goed!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Basp1 het volgende:
Die vriend van jou heeft er een 2e huis bij, wat misschien als onderpand kan dienen. Maar ga gewoon naar een paar hypotheek adviseurs ,en kom ons dan hier vertellen of het wel of niet gelukt is.
hahaha! jij bent de slimste! alles wordt geregeld! daar heb je mensen voor die je vertrouwd en die je alles uitleggen en adviseren..quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het zelfde.
Hoe gaat het trouwens ooit goed komen met TS. Gezien die fouten in zn taal, verwacht ik niet dat hij iets gaat snappen van die koop/aanneemovereenkomst of hypotheekofferte.
Wij leven in een tijdperk waarin dit soort dingen heel normaal zijn, TS blijkbaar niet. Maar we wachten het vervolgtopic met spanning af.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef muRcialo het volgende:
[..]
LoL i kben geen SJAAK .. in welk tijdperk leef je vriend ? met je 10% woehaha !
Nee eigenlijk niet.. ! wat voor domme regelens de nederlandse Staat wel niet allemaal bedenkt om je als slaaf te kunnen gebriuken.... pFFFquote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij begrijpt het echt niet, he?
En jij vertrouwd blindelings op anderen en je hoeft zelf niet na te denken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef muRcialo het volgende:
[..]
hahaha! jij bent de slimste! alles wordt geregeld! daar heb je mensen voor die je vertrouwd en die je alles uitleggen en adviseren..
Dat kan je van te voren in je contact afspreken lieve schat!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wij leven in een tijdperk waarin dit soort dingen heel normaal zijn, TS blijkbaar niet. Maar we wachten het vervolgtopic met spanning af.
Ah het duurt even, maar de overheid is er ook weer bijquote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. ! wat voor domme regelens de nederlandse Staat wel niet allemaal bedenkt om je als slaaf te kunnen gebriuken.... pFFF
Ik ben je schat nietquote:Op maandag 22 maart 2010 11:04 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Dat kan je van te voren in je contact afspreken lieve schat!
Tuurlijk vertrouw ik blindelings op mijn schoonvader die een groot adviseurs bedrijf heeft in de bouw! en grote panden bezit..! Denk dat die man na 30 jaar wel genoeg ervaring heeft.. met zijn eigen bedrijf..! over woningen kopen verkopen renoveren etc.. en natuurlijk denk je zelf ook mee.. ! ik wou maar een flauwe reactie gevenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En jij vertrouwd blindelings op anderen en je hoeft zelf niet na te denken?
Wat heeft de overheid hier nu weer mee te maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:03 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. ! wat voor domme regelens de nederlandse Staat wel niet allemaal bedenkt om je als slaaf te kunnen gebriuken.... pFFF
Maar het is geen overheidsorganisatiequote:Op maandag 22 maart 2010 11:07 schreef muRcialo het volgende:
Dat zo een instantie als BKR niet zomaar uit de lucht komt vallen..
Nee, totaal nietquote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef muRcialo het volgende:
Nee niet officieel, maar heeft er wel mee te maken uiteindelijk.
quote:BKR is in 1965 opgericht door het financiele bedrijfsleven om het Centraal Krediet Informatiesysteem (CKI) te beheren en te verzorgen. In CKI zijn de gegevens opgenomen aan wie deelnemers kredieten, kredietfaciliteiten of gsm-abonnementen hebben verstrekt. Als stichting hebben wij geen winstoogmerk. Vergoedingen voor verleende diensten zijn onze voornaamste inkomstenbron.
Tis een groepje banken en grote bedrijven die dat heeft opgericht, geen overheid daar (behalve als deelnemer)quote:Op maandag 22 maart 2010 11:10 schreef muRcialo het volgende:
Nee niet officieel, maar heeft er wel mee te maken uiteindelijk.
Dat denk je wel vaker, ben ik bang..quote:Op maandag 22 maart 2010 11:13 schreef muRcialo het volgende:
Okeee dacht dat het anders in elkaar zat.!
waar slaat dat nou weer op!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Dat denk je wel vaker, ben ik bang..
Yeah right, we zien je over een paar jaar wel huilend op de tribune van Tros Radar, Kassa, EenVandaag, etc.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef muRcialo het volgende:
hahaha! jij bent de slimste! alles wordt geregeld! daar heb je mensen voor die je vertrouwd en die je alles uitleggen en adviseren..
Deze reactie is dan ook weer een beetje overdrevenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:21 schreef josvr het volgende:
[..]
Yeah right, we zien je over een paar jaar wel huilend op de tribune van Tros Radar, Kassa, EenVandaag, etc.
Vooral vertrouwen die hypotheek adivseurs. Die gaat jou 'fillen en killen'. Zo veel mogelijk vol pompen met leningen, koopsommetje erbij, arbeidsongeschiktheids verzekeringetje hier, ORVtje daar.
Geeft die onafhankelijke hypotheekadviseur zijn adviezen ook 'gratis' of betaal jij per uur?
Gelukkig kan je hypotheekadviseur niet meer uit Wognum komen.
Je hebt het over een onafhankelijke adviseur. Dat betekent dat jij die persoon per uur moet betalen. Hij zou wel gek zijn om te zeggen: "Nee je hebt geen kans", nu kan-ie heel wat aan je verdienen!quote:Op maandag 22 maart 2010 10:57 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, die vriend van me had al gezegd, maak je niet druk. Mijn adviseurd noemt dit soort gevallenJE HEBT EEN GROOT PROBLEEM , je hebt een probleem. maar het moet te regelen zijn! ... en ja als je dan op je werk zit en ff denkt dat als het niet lukt, ja dan zit je wel weer ff in de stress en ga je zo een topic openen AHHA
De meesten werken overigens nog steeds op provisiebasis.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:26 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je hebt het over een onafhankelijke adviseur. Dat betekent dat jij die persoon per uur moet betalen.
Nee hoor, echt onafhankelijke adviseurs werken op uurtarief en stoten de provisie door naar de klant.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:22 schreef karr-1 het volgende:
Deze reactie is dan ook weer een beetje overdreven
Ga fietsen vriend! ik heb het over mijn eigen schoonvader! en niet over jantje om de hoek..quote:Op maandag 22 maart 2010 11:21 schreef josvr het volgende:
[..]
Yeah right, we zien je over een paar jaar wel huilend op de tribune van Tros Radar, Kassa, EenVandaag, etc.
Vooral vertrouwen die hypotheek adivseurs. Die gaat jou 'fillen en killen'. Zo veel mogelijk vol pompen met leningen, koopsommetje erbij, arbeidsongeschiktheids verzekeringetje hier, ORVtje daar. Hij heeft echt het beste met jou voor jongen.
Geeft die onafhankelijke hypotheekadviseur zijn adviezen ook 'gratis' of betaal jij per uur?
Gelukkig kan je hypotheekadviseur niet meer uit Wognum komen.
Nee je hebt hebt over een vriendje van je schoonvader of anders een ander vriendje, dat is niet meer je schoonvader.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:30 schreef muRcialo het volgende:
Ga fietsen vriend! ik heb het over mijn eigen schoonvader! en niet over jantje om de hoek..
Ben jij zo dom of ik zo slim? Alle traditionele hypotheekadviseurs werken gratis!!!!! Deze gratis hypotheekadiseur van jou die krijgt na afsluiten van de hypotheek een provisie van de bank (eenmalig of doorlopend).quote:Op maandag 22 maart 2010 11:29 schreef muRcialo het volgende:
Hij is onafhankelijk het is een goede zaken partner van mijn schoonvader, dus hij doet het gratis!!!!! en is hij niet goed kent mijn schoonvader er nog 1
Als TS zich wil laten neppen moet ie dat vooral doen, we hebben hem voldoende gewaarschuwd. Ik heb iets tegen " vriendjes van vriendjes" die zomaar ineens van alles voor je regelen.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee je hebt hebt over een vriendje van je schoonvader of anders een ander vriendje, dat is niet meer je schoonvader.
Maar waarom bel je gewoon niet even dat vriendje dan kan deze jou en ons meteen uit de onzekerheid helpen , weet je of je iets kan lenen en hoeveel je maximaal kan lenen.
Hoezo, die zijn toch volledig te vertrouwen?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als TS zich wil laten neppen moet ie dat vooral doen, we hebben hem voldoende gewaarschuwd. Ik heb iets tegen " vriendjes van vriendjes" die zomaar ineens van alles voor je regelen.
Dat blijkt. We zouden allemaal zo'n schoonvader moeten hebben....quote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo, die zijn toch volledig te vertrouwen?Ik bedoel, je hoeft overduidelijk nergens wat van af te weten als je de schoonvader van de TS maar kent, die laat alles wel in orde komen
Whahahaha! Jongens bedankt voor jullie waarschuwingenquote:Op maandag 22 maart 2010 11:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat blijkt. We zouden allemaal zo'n schoonvader moeten hebben....
Ah, Zaandam, geef het adres maar, fiets ik zaterdag wel ff langs voor een borreltje...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:14 schreef muRcialo het volgende:
[..]
Whahahaha! Jongens bedankt voor jullie waarschuwingenik ga zelf natuurlijk ook goed opletten! ik laat het jullie weten .. hoe het allemaal is afgelopen! en mocht het lukken zijn jullie uitgenodigd voor de housewarming @ Zaandam Woehahaha!
Jij gaat ervan uit dat het lukt ?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ah, Zaandam, geef het adres maar, fiets ik zaterdag wel ff langs voor een borreltje...
Misschien, maar wil in ieder geval vast dat borreltje vastleggen mocht het wonder toch geschiedenquote:
IK denk het niet beter te weten, sommige mensen kunnen niets anders dan overdreven negatief zijn..!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef jitzzzze het volgende:
wel leuk dat TS het allemaal beter denkt te weten
je lijkt je anders vrij weinig zorgen te maken over een situatie waarin je je wel degelijk zorgen moet maken. Andere mensen proberen je daarop te wijzen, maar die lach jij keer op keer weg.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:48 schreef muRcialo het volgende:
[..]
IK denk het niet beter te weten, sommige mensen kunnen niets anders dan overdreven negatief zijn..!
Dat is de standaardboeteclausule in de koopovereenkomst bij niet nakoming. Heb je weleens een koopovereenkomst gelezen?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:01 schreef muRcialo het volgende:
[..]
LoL i kben geen SJAAK .. in welk tijdperk leef je vriend ? met je 10% woehaha !
Lijkt mij dat ze dan eerder waakzaam zijn, als je dat al niet kunt afbetalen op tijd hoe moet het dan met een hypotheek.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:51 schreef Kumerian het volgende:
Ik hoop voor je dat ze het bedrag van de A notering meenemen in de beslissing (tenslotte is 180 euro niets als je het vergelijkt met een hypotheek) maar ik zou niet te hard hopen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |