Was in de veronderstelling dat jij snakelady wasquote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ok, nu ben je me echt kwijt hoor![]()
En dat doet zich slim voor.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Was in de veronderstelling dat jij snakelady was![]()
Anyway, je hebt een tongpiercing.
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De hele zinsopbouw van "Overigens, alleen bij een kamper denk ik toch aan veel goud" is dodgy![]()
Als je dan gaat mekkeren over een hoofdletter, mekker daar dan ook over.
Kom, laat jezelf horen. Toe maar!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:55 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Was in de veronderstelling dat jij snakelady was![]()
Anyway, je hebt een tongpiercing.
![]()
Als je niet zo'n obvious kutkloon was zou ik misschien nog inhoudelijk reageren, maar nee.quote:geregistreerd op: woensdag 17 maart 2010 @ 23:32
Jouw observatievermogen is dubieus...quote:Op maandag 22 maart 2010 10:58 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Kom, laat jezelf horen. Toe maar!
Ja, al dan niet bewust.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen make-up dragen voor mannen.
GMTAquote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
De hele zinsopbouw van "Overigens, alleen bij een kamper denk ik toch aan veel goud" is dodgy![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
GMTA
Maar ja, ik ga niet met het flamen meedoen.
Zielig dat je geen weerwoord hebt. Waarschijnlijk omdat je weet dat ik gelijk heb.quote:
Je verwacht dat ik haar hele tekst opnieuw ga typen?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je echt een trollkloon wilt zijn, doe je het alsnogquote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik haar hele tekst opnieuw ga typen?
![]()
aangepast voor jequote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik doe make up op om grijze wallen, rode vlekjes en andere "onregelmatigheden" te verbergen. Vooral 's morgens wil je me niet tegenkomen in een donker verlicht steegje
Mannen zouden hier een voorbeeld aan moeten nemen, elke dag kijk ik weer tegen die zwarte wallen, gele puisten en andere ranzige schuurplekken/scheerwondjes etc. aan.
MANNEN! CONCEALEN DIE HAP!
En je denkt ook dat ik een kloon ben?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als je echt een trollkloon wilt zijn, doe je het alsnog
Mensenkennis!! Op een forum!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
En je denkt ook dat ik een kloon ben?
Jouw mensenkennis.
![]()
es?quote:Op maandag 22 maart 2010 11:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mensenkennis!! Op een forum!!![]()
![]()
!!!!
Dude, kom je ook wel es buiten?
Nee dusquote:
maar IRL scheldt hij wel tokkie nijlpaarden verrot omdat ze een deuk hebben gemaakt in zijn deur, nadat hij het nodig vond om asociaal te parkeren.. tis een heldje hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee dus
Ach gut, nu snappen we allemaal hoe het komt!
Deze puisterige nerd zit de hele dag op fora mensen te verbeteren op spel- en taalfouten, dat is best zielig
10 pity points for you
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar IRL scheldt hij wel tokkie nijlpaarden verrot omdat ze een deuk hebben gemaakt in zijn deur, nadat hij het nodig vondt om asociaal te parkeren.. tis een heldje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |