quote:Op maandag 22 maart 2010 10:16 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Wij moeten er tegenaan kijken
Nee, ik voel me onterecht aangevallen.quote:
Sorry, na het bekijken van jouw fotoboek had ik kunnen weten dat ik van jou geen inhoudelijke reactie hoef te verwachten.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik voel me onterecht aangevallen.
Door iemand met de naam als HSG-BOMBER kan ik het nog hebben, maar met jouw naam.... heb je echt heel weinig recht van spreken.
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:22 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Sorry, na het bekijken van jouw fotoboek had ik kunnen weten dat ik van jou geen inhoudelijke reactie hoef te verwachten.
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er niet inhoudelijk genoeg aan naar jouw smaak dan?
Wat voor inhoudelijke reactie had niet voldaan aan je verwachtingen?
O wacht, vergeet haast de enorme inhoudelijke smilies.
![]()
Dat weet ik wel zeker, maar dat is niet ten positieve naar jou toe.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry meid, ik vrees dat wij intellectueel op een ander niveau zitten.
Hij bedoelt dat jij dom bent.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar dat is niet ten positieve naar jou toe.
Joh...dat meen je?quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Joh...dat meen je?![]()
Gelukkig weet ik beter.
quote:
Je maakt qua spelling nou niet echt een slimme indruk.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:36 schreef snakelady het volgende:
[..]Ach, het is best vermakelijk hoor.
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je maakt qua spelling nou niet echt een slimme indruk.
Maar gelukkig weet jij wel beter.
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Duidelijk Nederlands geleerd in een woonwagen![]()
Whehequote:Op maandag 22 maart 2010 10:43 schreef Buschetta het volgende:
Voor al die vrouwen die beweren dat make-up niet bedoelt is om hun uiterlijk te verbeteren om te sexenx3
Ook zeker de reden dat de dochtertjes tot hun 12e geen make-up mogen dragen ? Omdat ze er niet goed uit mogen zien? Nee dat is omdat jullie weten dat het om sex draait maar daar zijn ze dan nog te jong voor.
Wat een gare wijven in dit topic.
Show mequote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog wel een 2de blik werpen op je "verbeteringen" want ook daar zitten foutjes in
Speltip #15: Als je de wijsneus uit wilt hangen, doe het dan wel goed
En dat gezeik over make-up, mannen in Nederland zijn zo lelijk, ze zouden het ook moeten gaan gebruiken zodat wij niet tegen die puisterige, vettige, ongeschoren koppen aan hoeven te kijken
Ik weet dat mijn spelling niet geweldig is, dat heeft ook een reden maar dat doet er niet toe.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je maakt qua spelling nou niet echt een slimme indruk.
Maar gelukkig weet jij wel beter.
Ja, jij valt wel op biljartballen hequote:Op maandag 22 maart 2010 10:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was nog wel een 2de blik werpen op je "verbeteringen" want ook daar zitten foutjes in
Speltip #15: Als je de wijsneus uit wilt hangen, doe het dan wel goed
En dat gezeik over make-up, mannen in Nederland zijn zo lelijk, ze zouden het ook moeten gaan gebruiken zodat wij niet tegen die puisterige, vettige, ongeschoren koppen aan hoeven te kijken
De hele zinsopbouw van "Overigens, alleen bij een kamper denk ik toch aan veel goud" is dodgyquote:
Ok, nu ben je me echt kwijt hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 10:51 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Ja, jij valt wel op biljartballen he
Hier past ècht maar één reactie.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:43 schreef Buschetta het volgende:
Voor al die vrouwen die beweren dat make-up niet bedoelt is om hun uiterlijk te verbeteren om te sexenx3
Ook zeker de reden dat de dochtertjes tot hun 12e geen make-up mogen dragen ? Omdat ze er niet goed uit mogen zien? Nee dat is omdat jullie weten dat het om sex draait maar daar zijn ze dan nog te jong voor.
Wat een gare wijven in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |