Je moet het ook niet té belangrijk maken. Een beetje vakmanschap kan ook geen kwaad.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn tatoeages zitten niet in het zicht, heb er eentje op mijn lies en eentje tussen mijn schouderbladen.
En verzorgd en lichaamsversiering staat naar mijn inziens los van elkaar.
Mijn klanten zijn het daar schijnbaar mee eens aangezien ik de meeste opdrachten toch wel binnensleep.
Maar nou moet ik wel zeggen dat binnen mijn beroep het meer geaccepteerd is.
Je zou verbaasd zijn waar ik mee om ga, niet met kampers overigens.quote:
Maar verder hebben die tatoeages wel nut?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn tatoeages zitten niet in het zicht, heb er eentje op mijn lies en eentje tussen mijn schouderbladen.
En verzorgd en lichaamsversiering staat naar mijn inziens los van elkaar.
Mijn klanten zijn het daar schijnbaar mee eens aangezien ik de meeste opdrachten toch wel binnensleep.
Maar nou moet ik wel zeggen dat binnen mijn beroep het meer geaccepteerd is.
Als ik in de spiegel kijk wel ja, dan zie ik ze, en ik vind ze persoonlijk erg mooi en hebben een betekenis voor mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:02 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Maar verder hebben die tatoeages wel nut?
Ik bedoel, jij kan op je eigen rug kijken?
En je kijkt ook vaak naar je lies?
![]()
Gewoon, normale kleding die lekker zit. Het hoeft geen trainingsbroek + slobbertrui of mantelpakje te zijn, er zit ook nog genoeg tussenquote:
Tja na het zien van je fobo kan ik toch alleen maar aan een kamper denken.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je zou verbaasd zijn waar ik mee om ga, niet met kampers overigens.
Maar dit geeft wel aan hoe kortzichtig je bent, dat je lichaamsversiering meteen associeert met kampers.
Ik vind ze op alletwee knap.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:07 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]
Links: niet echt knap
Rechts: eng
Laat me raden, ze hebben iets met je man en/of kinderen te maken?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk wel ja, dan zie ik ze, en ik vind ze persoonlijk erg mooi en hebben een betekenis voor mij.
Ik heb mijn tatoeages niet voor een ander, dan had ik ze wel op wat opzichtigere plekken laten zetten.
Ik vind de bovenarmen geen mooie plekken, dan kan ik ze inderdaad wel zelf zien, maar vind het niet mooi dus voor wie laat ik ze dan zetten?
O, wacht, moet uiteraard de beruchte smilies erbij plaatsen, dat hoort schijnbaar.
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja na het zien van je fobo kan ik toch alleen maar aan een kamper denken.
Ze is niet echt lelijk maar ze kijkt wel erg dom op die foto.quote:
Bij die donkere vrouw is het mij om het even al vind ik haar lippenstift wel eng. Die tweede is zonder make-up beter, die derde juist andersom, en die vierde is nooit meer te redden.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:10 schreef snakelady het volgende:
bij deze voorbeelden weet ik ook niet zeker of ik voor of na moiier vind.
[ afbeelding ]
bij deze wel.
[ afbeelding ]
Dat kan, maakt me verders ook weinig uit overigens alleen bij kamper denk ik toch aan veel goud, wit geblondeerd en getoupeerd haar enz.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja na het zien van je fobo kan ik toch alleen maar aan een kamper denken.
Nee hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:09 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Laat me raden, ze hebben iets met je man en/of kinderen te maken?
Dat doen alleen tokkies.
![]()
En die kleding is niet bijzonder mooi/ sexyquote:Op maandag 22 maart 2010 10:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Gewoon, normale kleding die lekker zit. Het hoeft geen trainingsbroek + slobbertrui of mantelpakje te zijn, er zit ook nog genoeg tussen
Ik laat het hier maar bij.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, maakt me verders ook weinig uit overigens alleen bij kamper denk ik toch aan veel goud, wit geblondeerd en getoupeerd haar enz.
Gelukkig maak ik in het echt niet die indruk.
Duidelijk Nederlands geleerd in een woonwagenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat kan, maakt me verders ook weinig uit. Overigens, alleen bij een kamper denk ik toch aan veel goud, wit geblondeerd en getoupeerd haar enz.
Gelukkig maak ik in het echt niet die indruk.
Wij moeten er tegenaan kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 10:14 schreef AndersdanJOu het volgende:
Mannen moeten niet zeiken over vrouwen dingen waar jullie absoluut geen weet van hebben.
Je voelt je aangesproken he?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar wil je echt beweren dat jou naam "leuterluchter" niet een enorme tokkie indruk geeft?
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Duidelijk Nederlands geleerd in een woonwagen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |