Of wil je het tegenspreken? xDquote:Op maandag 22 maart 2010 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Want jij weet precies waarom vrouwen iets doen?
Redelijk tot matig, ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:03 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Of wil je het tegenspreken? xD
Pics?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
zo ik heb mn mascara ook weer even opgedaan, foundation alles, ik zie dr weer smoothjes uit
met makeup voor mannen is ook niks mis hoor
Er is niks mis met homosex.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
zo ik heb mn mascara ook weer even opgedaan, foundation alles, ik zie dr weer smoothjes uit
Nouja, deels is het ook onbewust van julliie en het sluipt erin, en waar je mij gelijk geeft, daar ben jij je er ook bewust van.quote:
ik moet nu echt net de deur uit anders kom ik te laat op mn werk maar zal vanmiddag wel even pics makenquote:
Dat is dan weer niet echt mijn ding. Maar if it works for youquote:
Met Albert als schoolvoorbeeld?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:10 schreef snakelady het volgende:
Overigens dragen mannen op tv haast altijd make-up.....
Jammer genoeg valt dat wel op.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:10 schreef snakelady het volgende:
Overigens dragen mannen op tv haast altijd make-up.....
Dat zei ik dus niet, Ladidadida. Ik zie geen andere reden om mooie kleding te dragen of make-up op te doen dan om er aantrekkelijk uit te zien voor (voornamelijk) het andere geslacht. Je 'zekerder' voelen, zoals meerdere malen geopperd, valt eigenlijk onder diezelfde reden.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Want jij weet precies waarom vrouwen iets doen?
Waarin heb ik je dan gelijk gegeven?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nouja, deels is het ook onbewust van julliie en het sluipt erin, en waar je mij gelijk geeft, daar ben jij je er ook bewust van.
We zijn er allemaal aan gewend; de meeste vrouwen durven zonder makeup amper de straat op en de meeste mannen vinden hun vrouw, als ze eerlijk zijn, lelijk zonder makeup. So it.
Dus als jij bepaalde kleding aantrekt of je haar op een bepaalde manier doet, is dat omdat je onzeker bent en je denkt dat vrouwen dat mooi vinden?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:13 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat zei ik dus niet, Ladidadida. Ik zie geen andere reden om mooie kleding te dragen of make-up op te doen dan om er aantrekkelijk uit te zien voor (voornamelijk) het andere geslacht. Je 'zekerder' voelen, zoals meerdere malen geopperd, valt eigenlijk onder diezelfde reden.
Omdat je zegt het "redelijk tot matig" tegen te spreken. Wat dus inhoudt, dat je er voor een deel ook mee instemt.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarin heb ik je dan gelijk gegeven?
Ik vind het ook niet bij iedereen, zoals mijn vriendin, nodig, maar ik begrijp wel dat ze het doen.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:46 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jouw dinnetje is dan gewoon lelijk van zichzelf .
Mooie vrouwen hebben heul geen plamuur nodig om fatsoenlijk voor de dag te komen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Sarcasmequote:Op maandag 22 maart 2010 09:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Omdat je zegt het "redelijk tot matig" tegen te spreken. Wat dus inhoudt, dat je er voor een deel ook mee instemt.
Bij jouw vriendin is het broodnodig ja?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:18 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bij iedereen, zoals mijn vriendin, nodig, maar ik begrijp wel dat ze het doen.
Nah, het blijkt uit jouw reacties nergens dat je het hele principe van wat wij zeggen onzin vindt. Min of meer blijft overeind staan wat wij opperen.quote:
Ik geef dit hele topic al aan dat ik het grote onzin vindt dat vrouwen zich opmaken omdat ze onzeker zijn. Zeker als het komt van mannen die zeggen zeker te weten dat vrouwen om die reden make-up gebruikenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:22 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Nah, het blijkt uit jouw reacties nergens dat je het hele principe van wat wij zeggen onzin vindt. Min of meer blijft overeind staan wat wij opperen.
Dat ik onzeker ben is niet het geval, maar als ik moet kiezen tussen een lelijke look en een betere, dan kies ik die tweede. Waarom? Er goed uitzien is maatschappelijk verantwoord. Je eerste oordeel over iemand wordt op uiterlijk geveld (omdat je geen andere keus hebt). Ik heb het dan trouwens ook over er 'verzorgd' uitzien.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus als jij bepaalde kleding aantrekt of je haar op een bepaalde manier doet, is dat omdat je onzeker bent en je denkt dat vrouwen dat mooi vinden?
Dat jij geen andere reden ziet, wil niet zeggen dat die er niet is.
Dat is bij vrouwen toch niks anders?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat ik onzeker ben is niet het geval, maar als ik moet kiezen tussen een lelijke look en een betere, dan kies ik die tweede. Waarom? Er goed uitzien is maatschappelijk verantwoord. Je eerste oordeel over iemand wordt op uiterlijk geveld (omdat je geen andere keus hebt). Ik heb het dan trouwens ook over er 'verzorgd' uitzien.
Als ik de laatste persoon op aarde was, zou ik daar dan ook geen moeite meer voor doen, net zoals veel mensen dat doen als ze alleen thuis zitten.
En toch berust het hele idee op een misverstand; heb je weleens gezien hoe sympathiek en aantrekkelijk een vrouw overkomt, wanneer ze zonder makeup met een trainingsbroek en een vest op de bank ligt, home alone?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als ik de laatste persoon op aarde was, zou ik daar dan ook geen moeite meer voor doen, net zoals veel mensen dat doen als ze alleen thuis zitten.
Dus jij bent niet onzeker als je nadenkt over wat je aantrekt en er verzorgd uitziet, maar vrouwen zijn dat wel als ze hetzelfde doen?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:25 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Dat ik onzeker ben is niet het geval, maar als ik moet kiezen tussen een lelijke look en een betere, dan kies ik die tweede. Waarom? Er goed uitzien is maatschappelijk verantwoord. Je eerste oordeel over iemand wordt op uiterlijk geveld (omdat je geen andere keus hebt). Ik heb het dan trouwens ook over er 'verzorgd' uitzien.
Dat is dus precies wat ik bedoelquote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen toch niks anders?
Als ik een gesprek heb met klanten heb ik meer kans de opdracht te krijgen als ik er verzorgd uitzie.
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En toch berust het hele idee op een misverstand; heb je weleens gezien hoe sympathiek en aantrekkelijk een vrouw overkomt, wanneer ze zonder makeup met een trainingsbroek en een vest op de bank ligt, home alone?
Ik weet niet of je me verward met een andere gesprekspartner, of dat ik ergens iets verkeerd heb verwoord, maar ik heb nooit gezegd/bedoeld dat vrouwen make-up dragen omdat ze onzeker zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus jij bent niet onzeker als je nadenkt over wat je aantrekt en er verzorgd uitziet, maar vrouwen zijn dat wel als ze hetzelfde doen?
De ironiequote:Op maandag 22 maart 2010 08:57 schreef snakelady het volgende:
Ik draag meestal alleen mascara en lipgloss, alleen als ik ga stappen wat meer.
Waarom? omdat ik hele lichte wimpers heb en met donkere bruine mascara krijg ik meer een open blik en ziet er frisser uit.
En de lipgloss zorgen er mede voor dat mijn lippen niet droog worden en gaan schilferen.
Voor mannen hoef ik het niet te doen, heb al een man waar ik zeer tevreden mee ben.
Maar ook al wil iemand heel haar gezicht volplamuren, moet ze zelf weten, haar gezicht immers.
Ik heb overigens ook tatoeages, dat is ook omdat ik het mooi vind.
Zo ook met de kleren die ik draag, mijn schoenen enz.
Platte schoenen zouden een stuk makkelijker lopen, maar hakjes zijn.
Verf ook mijn haar overigens en heb lange nagels waar haast altijd nagellak op zit.
Ik zie er graag verzorgd uit...
Sympathiek in de zin dat ze puur overkomen en lekker hun ding doen op dat moment. Lekker zo zijn als ze zelf willen zijn; dat is nog maar de vraag bij een vrouw die met de hipste kledij en makeup en sieraden door de V&D slentert. xDquote:Op maandag 22 maart 2010 09:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Overigens denk ik dat veel vrouwen dat verschil in aantrekkelijkheid heel erg overschatten.
quote:
Okee, dan is dat duidelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 09:35 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Ik weet niet of je me verward met een andere gesprekspartner, of dat ik ergens iets verkeerd heb verwoord, maar ik heb nooit gezegd/bedoeld dat vrouwen make-up dragen omdat ze onzeker zijn.
ik zou je sowieso gevenquote:Op maandag 22 maart 2010 08:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk het ook.![]()
Beetje make-up moet kunnen vind ik. Hoewel ik ook wel eens dagen zonder doe.
Ik zie net dat ze ook nog een neuspiercing heeftquote:Op maandag 22 maart 2010 09:38 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik had het verwacht, maar je weet niet waar ze zich bevinden natuurlijk. xD
Meh.....quote:Op maandag 22 maart 2010 09:29 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En toch berust het hele idee op een misverstand; heb je weleens gezien hoe sympathiek en aantrekkelijk een vrouw overkomt, wanneer ze zonder makeup met een trainingsbroek en een vest op de bank ligt, home alone?
Dan houdt alles op natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:45 schreef Leuterluchter het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze ook nog een neuspiercing heeft
Vrouw voelt zich dan hoogstwaarschijnlijk in ieder geval niet aantrekkelijk...quote:
Maar dat zegt niet zoveel voor ons als toeschouwer.. + het kan erg aantrekkelijk zijn wanneer een vrouw het idee heeft niet aantrekkelijk te zijn. xDquote:Op maandag 22 maart 2010 09:49 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Vrouw voelt zich dan hoogstwaarschijnlijk in ieder geval niet aantrekkelijk...
ik snap ook nooit waarom volwassen vrouwen, waar geen pukkeltje oid meer te vinden is, hun gezicht moeten plamuren, het word er ook nooit mooier opquote:Op maandag 22 maart 2010 02:54 schreef Krantenman het volgende:
Beetje de wimpers accentueren is niks mis mee, maar overdreven make-up is inderdaad not done.
Natuurlijk, op een luie, regenachtige zondagavond. Waarom zou je wensen dat ze moeilijke, hippe kledij draagt?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is maar waar je van houdt
trainingsbroek
vest
![]()
Dat is echt typisch Nederlands tbh, dat vrouwen zich maar als een soort slons kleden.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Natuurlijk, op een luie, regenachtige zondagavond. Waarom zou je wensen dat ze moeilijke, hippe kledij draagt?
We hebben het dan over luie avonden @ home. Gewoon lekker lomp en ranzig gekleed; niets mis mee!quote:Op maandag 22 maart 2010 09:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is echt typisch Nederlands tbh, dat vrouwen zich maar als een soort slons kleden.
Niet echt aantrekkelijk vind ik zelf.
Mijn tatoeages zitten niet in het zicht, heb er eentje op mijn lies en eentje tussen mijn schouderbladen.quote:
Je gaat veel met kampers om?quote:Op maandag 22 maart 2010 09:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn tatoeages zitten niet in het zicht, heb er eentje op mijn lies en eentje tussen mijn schouderbladen.
En verzorgd en lichaamsversiering staat naar mijn inziens los van elkaar.
Mijn klanten zijn het daar schijnbaar mee eens aangezien ik de meeste opdrachten toch wel binnensleep.
Maar nou moet ik wel zeggen dat binnen mijn beroep het meer geaccepteerd is.
Waarom is het óf lelijk, óf moeilijk? Het kan ook mooi èn makkelijk zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 09:52 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Natuurlijk, op een luie, regenachtige zondagavond. Waarom zou je wensen dat ze moeilijke, hippe kledij draagt?
Doe eens een voorbeeld postenquote:Op maandag 22 maart 2010 09:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom is het óf lelijk, óf moeilijk? Het kan ook mooi èn makkelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |