Jonge jonge wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef aychelle het volgende:
TS heeft liever zo iets, zo lekker puur natuur
lekker, hé TS!!
![]()
oja, want als je een pan laat vallen, en je baalt daarvan, dan zeg je:quote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
fuuuuu komt van fuck you (u) daarom zeg(typ) je het altijd bijna altijd tegen mensen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef aychelle het volgende:
TS heeft liever zo iets, zo lekker puur natuur
lekker, hé TS!!
![]()
[ afbeelding ]
Lekker realistisch voorbeeld ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:31 schreef poqpoq het volgende:
[..]
oja, want als je een pan laat vallen, en je baalt daarvan, dan zeg je:
fuck you pan!
pure logica
NOT!
hier kijk maar eens hier http://knowyourmeme.com/memes/rageguy-fffuuuu, in de context van de meeste plaatjes is "fuck" logischer dan "fuck you"![]()
en OT:
[ afbeelding ]
Geen make up kan ok zijn!![]()
het smaakt inderdaad niet lekkerquote:Op maandag 22 maart 2010 02:30 schreef spermanent het volgende:
Even afgezien van smaak, dat is toch belachelijk?
hoezo niet? ze draagt geen make up, klaar, wat is daar onrealistisch aan?quote:
Nog nooit op een filmset geweest zie ikquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:18 schreef poqpoq het volgende:
[..]
hoezo niet? ze draagt geen make up, klaar, wat is daar onrealistisch aan?
het is geen foto, maar een still uit de serie lost, geef ik toe dat er gewerkt word met belichting, maar toch
haha mensen die nog nooit op een filmset zijn geweest!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Nog nooit op een filmset geweest zie ikDude
x10
Omdat Buschetta denkt dat Evangeline Lilly wel natuurlijke visagie gebruikte, terwijl ze dus in de serie daadwerkelijk geen make-up op had, ze is dus echt een natural beauty.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef poqpoq het volgende:
[..]
haha mensen die nog nooit op een filmset zijn geweest!![]()
![]()
kom met een beter voorbeeld dan als je het zo goed weet.
Je moet de woorden kiezen die de lading dekken van de boodschap die je wenst te communiceren. Mijn gevolg zal in potjandosie weinig herkennen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
En nee, het is niet om het "netjes" of "fatsoenlijk" te zeggen, want mensen die zich van fatsoenlijk taalgebruik bedienen denken geen "shit" "fuck" "bitch" enz. en hebben er dus ook geen alternatieven voor nodig.
Maar het loopt nog niet zo lekker in de liefde dus?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik zit nu de rest door te lezen en kan me bijna kwaad maken om die achterlijke reacties van sommige van die trutjes hier!
Gelukkig laat ik me er niet zo ver in meeslepen en neem ik nog een slok bier terwijl ik denk; "laat ze maar"![]()
Fashion Victioms, shownieuws publiek, prive lezers, neppe merk handtasjes gevuld met "2 pakjes L&m sigaretten, lipgloss, eyeliner, deo en nog wat willekeurige make up attributen dragers, een keer bangen en dumpen types...
Al met al, lege hulzen zou een mooie omschrijving voor jullie zijn!
Nee, ik ben al jaren single en al die frustratie komt er nu uit!! ( te makkelijkquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar het loopt nog niet zo lekker in de liefde dus?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:25 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[knip]
briljante typo, makeup die pas echt nut heeft is om mensen op te baren zodat je je niet helemaal rot schrikt als je afscheid wil nemen. Respect voor de mensen die dat doen trouwens!quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:23 schreef Opkloter het volgende:
nix mis met make-up, mits het er mooier uitziet en de vrouw zich er goed bij voelt.
Ik vind het zelfs vrouwlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |