Wat moet je nou, ik zit niet eens op die MJJ Community site. En ja, je trollt veel. En je weet bij jou niet of je het meent of niet. En de groeten aan Bassie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:42 schreef DrDentz het volgende:
Alles wat geen diehard MJJCommunity-proof fan-fiction verhaal is is in jouw ogen getroll. Ja, dan troll ik veel.
Alsof ik geen realistische kijk op de zaken heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben gewoon iemand met een realistische kijk op de zaak, zonder verblind te worden door een rozekleurig MJ-fan brilletje. Om dat nou getroll te noemen.. tja..
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef Rnnz het volgende:
DrDentz en Robijntje toch, ik blij dat er weer gepost is in het MJ topic, krijg ik zulke posts voorgeschoteld.![]()
Ik kan er in ieder geval wel om lachen om die posts van DrDentz af en toe. Hij gaat tenminste niet te ver en is een fan liefhebber, gewoon af en toe z'n posts met een korreltje zout nemen Robijn.
Dit is de post die je dus niet moet plaatsen. We weten dat je t vervelend vindt, maar je bent de enige. Dus stuur een PM, ga m opzoeken, maar begin niet telkens wr dezelfde discussie in dit topic.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je geen fan bent, waarom kom je dan steeds hier. Troll.
Eensch! Altijd maar overal op ingaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:01 schreef Zapato het volgende:
Robijn neemt alles wat op het internetz gezegd wordt veel te serieus. En Dentz is in principe niet serieus op het internet, hoewel er af en toe wel eens iets zinnigs uit komt.
Maar ik vind dat Robijn loopt te zeiken, en nu langzamerhand toch zou moeten weten hoe Dentz reageert. Als je dat nu nog niet door hebt, n er nog steeds geen vrede mee kan hebben dat niet iedereen op FOK! zich exact hetzelfde gedraagt als jij dat zelf graag doet, uuuh, ja, wat dan?
Nog maar s gaan lopen zeiken ben ik bang:
[..]
Dit is de post die je dus niet moet plaatsen. We weten dat je t vervelend vindt, maar je bent de enige. Dus stuur een PM, ga m opzoeken, maar begin niet telkens wr dezelfde discussie in dit topic.![]()
Vergeven en vergetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:37 schreef Robijn48 het volgende:
Okeeee.
Kan dus niet goed peilen of iets als "grap" of als serieus bedoeld wordt. Dit schoot me gisteren even in het verkeerde keelgat. Maarre idd: Dentz is Dentz, en ik ben ik.
Ik geef toe dat ik er gisteren te fel op inging![]()
Oh leuk, dit ga ik morgen even kijken, bedankt!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:14 schreef Robijn48 het volgende:
Kent iemand dit eigenlijk, 30 jarig jubileum in 2001, "particulier" gefilmd? Je ziet hem en de anderen voornamelijk van de zijkant, maar is toch leuk van andere invalshoeken te bekijken dan wat we gewend zijn.
De rest van de delen ook op YT.
Ja die ken ikquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:14 schreef Robijn48 het volgende:
Kent iemand dit eigenlijk, 30 jarig jubileum in 2001, "particulier" gefilmd? Je ziet hem en de anderen voornamelijk van de zijkant, maar is toch leuk van andere invalshoeken te bekijken dan wat we gewend zijn.
De rest van de delen ook op YT.
Goede cover, maar ook een goede casus om Michael's keizerschap van de ad-libs aan te geven:quote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef Rnnz het volgende:
Copy that, sir.quote:Op maandag 5 april 2010 01:00 schreef Zapato het volgende:
[..]
Goede cover, maar ook een goede casus om Michael's keizerschap van de ad-libs aan te geven:
Het is echt wel heel erg he?quote:Op maandag 5 april 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik weer waarom ik nooit MJ fan zou willen zijn.
Zeker, mee eens, deze dame van het filmpje is natuurlijk in denial, net als de mensen die denken dat hij terugkomt en dat het allemaal een hoax is.quote:Op maandag 5 april 2010 09:25 schreef MJ44ever het volgende:
Nou, het is wel heel erg hoor. Staat daar een beetje als een advocaat: Michael was niet verslaafd aan drugs, Michael was niet verslaafd aan drugs.
Ouch, sommige mensen zijn zo in denial en die vinden ALLES geweldig aan Michael en dat maakt ons als fans allemaal ongeloofwaardig.
Jaa, het is bijna rock and rollquote:Op maandag 5 april 2010 03:26 schreef JX het volgende:
Ik luister op het moment veel naar dit unreleased nummer. Vette shit, vooral omdat het zo compleet anders is dan zijn andere werkWeet nog dat ik het ooit voor het eerst hoorde en dacht: "WTF? Is dit MJ?"
Maar het zijn wel (bijna altijd) dit soort leipo's die in beeld worden gebracht als het om MJ gaat.quote:Op maandag 5 april 2010 10:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zeker, mee eens, deze dame van het filmpje is natuurlijk in denial, net als de mensen die denken dat hij terugkomt en dat het allemaal een hoax is.
Maar wat dat ons als fans dan ongeloofwaardig moet maken? Dit is maar 1 dame en een klein groepje, op heel veel fans over de wereld. En de meesten zijn niet in denial, balen alleen maar ontzettend hoe het gegaan is en dat hij er niet meer is.
Whehe. Ik trek me daar niks van aan, moeten zij weten. Ben te oud om iets aan te trekken hoe iets over komt, denk ik.quote:Op maandag 5 april 2010 10:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Maar het zijn wel (bijna altijd) dit soort leipo's die in beeld worden gebracht als het om MJ gaat.
Van die figuren die op MJJC rondhangen iddquote:Op maandag 5 april 2010 10:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Maar het zijn wel (bijna altijd) dit soort leipo's die in beeld worden gebracht als het om MJ gaat.
Leuk!quote:
quote:
moesten worden gecensureerd bij de tweede persing. Gelukkig heb ik de eerstequote:Zo jammer dat deze stukjes
Jew me, sue me
Everybody do me
Kick me, kike me
Don't you black or white me
Tja die zijn spraakmakender voor de camera. MJ-fanclub 'voorzitter' Willy Gijsman die op de bank bij Jensen vertelt naast MJ-fan te zijn ook eens ontvoerd geweest te zijn door buitenaardse wezens. Het publiek denkt dan (terecht) dat het allemaal loonies zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 10:30 schreef gifkwal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |