Oranje kleurtjes aanvraag topic #1quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:45 schreef Runselpink het volgende:
SWJ, mag mijn naam ook oranje en mag ik ook [oranjefan] hebben staan bij mn posts?
Vertel eens wat het doel is van je topic. Wat wil je er mee?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
hoezo sluit je Vader en Zoon?
Ik zie er potentie in en het is anders dan alle andere topics over hun! Jij bent gewoon jaloers dat jij niet zo'n briljant topic kan openen![]()
Ik wil een gelijkenis aanduiden om zo de genetische overdracht aan te tonen van het autistisch zingen. Educatief en Amusement, wat wil je nog meer in ONZ! En ik wacht op een duetquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vertel eens wat het doel is van je topic. Wat wil je er mee?
Dat kan gerust in één van de lopende topics. Ze hebben wel genoeg aandacht gehad. En dat wachten, daar heb je Fok! niet voor nodig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik wil een gelijkenis aanduiden om zo de genetische overdracht aan te tonen van het autistisch zingen. Educatief en Amusement, wat wil je nog meer in ONZ! En ik wacht op een duet
quote:Op zondag 25 april 2010 19:47 schreef Steve het volgende:
[HOMO] #2732 - Genieten van de korte rokjes. :7
Dat moet 2732 zijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
mogen wij in dit topic GPD [CDLXVI] - Onbestuurbaar demissionair.
een topic pointer waar in staat
"Pas op dit is het GPD topic post je hier dan staan we minstens een maand in jouw MyAT!
ps. Oeigoeren zijn kewl"
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef Bosbeetle het volgende:
hij is weggedannied
Topicpointers: 'voordat je reageert'
Een SC-reeks?quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
wat is dit nou weer voor een baggertopic ??![]()
[oldbies] Jesters vanuit de luie stoel!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:48 schreef JanPiraat het volgende:
wat is dit nou weer voor een baggertopic ??![]()
[oldbies] Jesters vanuit de luie stoel!
Dat dus.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ze zitten overal
Sluit deze maar, lol is er wel af nu
Hier is een topic voor je: Niet Oranjefans verzamel U!quote:Op woensdag 28 april 2010 19:50 schreef Nielsch het volgende:
Ja sorry hoor, maar echt! Normaal klaag ik nooit als je iets sluit, maar hier wil ik graag wat uitleg over: Mooi, die oranje-tagjes op Fok!
Maar ik klaagde helemaal niet over de oranjekleurtjes, ik gaf juist aan ze helpvol te vinden. Dat past toch niet in KLB?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hier is een topic voor je: Niet Oranjefans verzamel U!
Jouw topic voegt verder niets toe. Klagenover oranje kleurtjes doe je maar in KLB, niet in ONZ.
Je topic is gewoon waardeloos. Je dumpt je mening in een OP en that's it? ONZ is niet je dagboek/kladblokje/whatever.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar ik klaagde helemaal niet over de oranjekleurtjes, ik gaf juist aan ze helpvol te vinden. Dat past toch niet in KLB?
Opgelost.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:10 schreef Roi het volgende:
Je beste gifjes #3
Lachen joh, ik zie hier 2 plaatjes van mensen die overreden worden en een man die een hartaanval krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |